de perfecte mix RC´s

Beste Mensen,

Ik ben iemand met een zeer hoge tolerantie. Blow me suf van ´s ochtends vroeg tot ´s avonds laat (8 tot 12 dikke WW jointjes per dag), doe dit vanaf me 17, ben nu 28 en functioneer er prima bij (heb sinds 5 jaar diverse goedlopende bedrijven). Verder standaard 1 á 2 keer goed doorzakken per week (meestal in de weekenden en bij voorkeur flink wat alcohol met een paar gram nagenoeg pure coke met daarna MDMA en GHB). Vroeger als jonkie veel pillen (speed en MDMA) weggewerkt (gemiddeld 10 of meer per avond). Ook GHB in combinatie met coke en alcohol bevalt me goed. Paddo´s is m´n favoriete drugs maar dit eens in de zoveel tijd.

Slechts een keer in mijn leven (9 jaar geleden) ben ik een paar uur van een avond kwijt geraakt door pillen en heb dit helemaal niet als onprettig ondervonden. M´n maten lusten er ook pap van en herrinneren zich vaak genoeg geen flikker meer van wat er gebeurt is. ik ben die gast als iedereen echt de kluts kwijt is (inclusief ikzelf omdat ik mezelf niet inhou) nog gewoon "helder" genoeg is om mensen thuis af te zetten en vervolgens mezelf 70 km veilig naar huis te chauffeuren aangezien ik een eind vanaf m´n geboorteplaats samenwoon. Niet om rijden onder invloed te promoten maar ik rij als een idioot als ik nuchter ben (kost me ontzettend veel geld met al die kutpalen en woutenposten) maar houd me 100% aan de regels als ik onder invloed ben. Heb al duizenden km´s compleet vand de kaart gereden en nog nooit een krasje onder invloed gereden! De meeste idioten doen dit andersom!

Ook heb ik mezelf prima onder controle en neig absoluut niet naar verslaving (afgezien van blowen maar hier functioneer ik prima mee in het "echte mensen leven" dus zie dit niet als probleem). Ik heb een rem als een gek na iedere gekke drugssessie en heb dan oprecht van binnenuit geen zin in drugs of alcohol behalve m´n wietje.

Op ADHD na (en hier heb ik als kind allang mee leren leven) geen enkele psychische aandoening en zit goed in mijn vel. M´n mood heeft meer met de statussen van m´n bedrijven te maken dan wat anders. Af en toe een kater en soms voel me na het weekend een beetje gaar maar dat is geen partij voor m´n ADHD batterij. Van depressies waar veel mensen hier over lullen na MDMA, Coke, Speed, RC´s of wat dan ook heb ik weinig tot geen last. Hooguit ´n onverklaarbare kutdag maar meestal valt er toch wel ergens over te lachen, jointje erbij en alles is weer dik in orde!

Nu woon ik sinds anderhalf jaar in het buitenland waar de drugshandel kut geregelt is. Halve gram coke kost 35 euries en is tot 80% versneden, pillen zijn amper te krijgen en als je ze vindt is het dikke kutzooi. Wiet is er niet en slechts alleen 2e graad kut hasj (vaak ook nog versneden met god weet) is verkrijgbaar tegen veels te hoge prijzen. Aangezien m´n maatjes in verschillende handeltjes zitten betaalde ik in het verleden nooit meer als inkoopprijs voor Hollands beste kwaliteit. Zo heb ik indertijd weleens het een en ander wekelijks laten opsturen (lage volumes duidelijk voor persoonlijk gebruik) maar na een paar maanden ontbraken pakketjes. Hierdoor was dit ook geen goede oplossing meer dus was ik gedwongen m´n nachtmedicatie hier aan te schaffen. Maar alles is kut en ik wil best betalen maar dan moet ik ook wat voelen.

Door op internet te struinen ben ik bij RC´s terecht gekomen. Heb eerst wat spul bij een internetshop gekocht en getest en stond perplex van de werking. Daarna via een maatje van me in Hong Kong contact gelegd met een bedrijf waar ik de spullen puur kan kopen. Ik heb al veel verschillende testers laten komen en vindt persoonlijk dat er een hoop gelul op forems hier staat. Of het werkt wel, lijkt op coke of XTC of zelfs combinaties of werkt niet. Het werkt lang of het werkt kort.

Gelul over paranoia aanvallen of super depressiviteit heb ik nog niet ondervonden. Ik vind namelijk dat dat bij iedere drugs hetzelfde is. Je hebt altijd zin om bij te pakken daarom is drugs verslavend. Op een gegeven moment is het uitgewerkt en kan je blijven snuiven of slikken maar voel je toch niets meer en dat is kut maar dat is het moment dat je moet stoppen. Daarom snap ik verslaafden ook niet. Mephedrone, Methylone, MDPV, Naphyrone, 5-meo-dalt, GBL, JWH-018 -075 en nog wat andere zooi. Ik mix het op juiste wijze en vaak aan de sterke kant; JWH met kruiden en op niveau van Nederlands gekweekte witsoort wiet, GBL als sterke GHB, met met de stimulanten kan je doormiddel van Creatine, Vitamines, Manitol, Inosetol maar met name caffeïne nog enigzins sturen, maar van de goede RC´s lijkt de een op coke, de ander op MDMA of een mix, en de rotzooi lijkt op niks, kutpillen of kutcoke.

Het enige waar ik het meeste verschil in merk met m´n vertrouwde Nederlandse spullen is dat ik vroeger altijd, op een uitzondering na om uiterlijk 10.00 uur lag te slapen. Zelfs met 10 pillen en een paar gram coke in de neus viel ik door de vele jointjes toch op de bank in slaap. Met RC´s is het moeilijk slapen merk ik, voor de rest vindt ik ze prima vooral met name makkelijk en goedkoop. Het mindere slaap is kut want van weinig slaap krijg je een kut humeur. Steevast krijg ik het kutgevoel op het moment dat het licht wordt. Momenteel pak ik samen met m´n vriendin GHB of GBL maar dit resulteerd 99 van de 100 keer in een urenlange neuksessie terwijl je eigenlijk wil slapen. Pak je te veel in een keer dan ga je vaak kotsen of spartelen. Met name het kotsen en het gevoel dat je liever doodgaat maakt dat ik uitkijk en nooit over 2,5 ml pure GBL of het dubbele aan GHB pak en niet te snel volg. Gevolg; doorgaan totdat slapen geen zin meer heeft. Soms hebben we geluk en vallen we knockie na iname. Het kutte van GBL is dat als je dan al slaapt, je veel te kort slaapt. Op dit moment pak ik vaak tot 30 mg diazepam maar het enige wat ik daar van voel is ietsje duffer maar meer ook niet.

Wat ik het liefste zou willen is een pil bestaande uit RC´s voor mezelf creeen zodat ik heerlijk om zes of zeven uur de laatste snuif of pil naar wens kan pakken en dan na een uurtje het betreffende pilletje kan innemen om dan heerlijk voor een uur of 10 plat te gaan. Dan ga ik gewoon lekker knock op het hoogtepunt en heb geen last meer van doortrekken. Dan wordt ik devolgende dag gewoon lekker nuchter wakker. Sedatieve hypnotica noemt men dat. Nu lees ik op forems dat mensen weer een hoop (phenazepam bijvoorbeeld) afraden vanwege gevaar dus weet ik het ook niet meer. Ik heb geen doodswens maar ben ook niet bang en heb een hoge tolerantie.

Wie weet welke RC mij op een veilige manier 100% zeker binnen een half uur in slaap brengt (ongeacht wat en hoeveel ik achter mijn kiezen heb), maar waar ik dan natuurlijk ook 100% zeker weer wakker van wordt, geen kans op echte coma´s enzo, alleen kortdurig. Nachtmerries enzo interesseren mij niet want die heb ik zelden en doen mij niets. Ook heb ik schijt aan duf zijn devolgende dag, daar komen we wel doorheen. Ik hoef me ook niet blijer te voelen want de bedoeling is wanneer ik die capsule pak mezelf super voel van alle andere zooi die ik op heb zodat ik vlak daarna op een ziekenhuisachtige narcose manier knock out ga.

Wie ow wie heeft een goeie ervaring om mij na een goeie drugssessie, legaal maar zeker 100%knock te krijgen.... O ja... 10 uur later ook weer wakker graag!

Drientje

DF-koning
Volgens mij ben jij op zoek naar iets uit het rijtje:

Sedatives

* 1,4-Butanediol, another GHB analogue
* GBL, gamma-butyrolactone, both a precursor to and substitute for GHB
* GHV, gamma-hydroxyvaleric acid (4-methyl-GHB)
* GVL, gamma-valerolactone
* Methylmethaqualone, an analogue of the sedative methaqualone
* Mebroqualone
* Phenazepam

Wikipedia zei:
Phenazepam is used in the treatment of neurological disorders such as epilepsy, alcohol withdrawal syndrome and insomnia.

Nou, kijk, wordt gebruik bij het behandelen van insomia. Lijkt me dat het genoeg is om een druggie onder zeil te krijgen dacht ik zo.

Punt is alleen dat je je daarmee op heul glad ijs begeeft (iets wat je imo nu toch al doet door elke week flink drugs te gebruiken) want:

Wikipedia zei:
Side effects include dizziness, loss of coordination and drowsiness, along with anterograde amnesia which can be quite pronounced at high doses.
Tot hier gaat het nog wel goed maar:
Wikipedia zei:
As with other benzodiazepines, in case of abrupt discontinuation following prolonged use, severe withdrawal symptoms may occur including restlessness, anxiety, insomnia, seizures, convulsions and death.

Then again, ik geloof niet dat jij elke dag pillen nodig hebt om te slapen, al helemaal niet als je nu al zegt 10 uur te willen slapen. Daaruit maak ik wel op dat jij een goede slapert van nature bent.
Wikipedia zei:
Phenazepam does not appear in the list of Controlled Substances in the Laws of either the USA or the UK, where in each country, benzodiazepines are generally Class C, Schedule IV substances.

Tadaaa!

Of het safe is? Geen idee. Of je het moet doen, ook geen idee. Persoonlijk zit ik mijn drugs uit en dan vaak nog wat langer zodat ik zeker te weten goed slaap. Ik gebruik dan ook niet als ik niet de dagen erna goed kan slapen en uit kan rusten.

Maar ik denk dat als je iets zoekt wat nog net legaal is je toch bij deze uitkomt.

HTID

Bewuste gebruiker
Ga naar de dokter en vraag om benzo's ivm slaapproblemen.

Temazepam is een goede.

Bovenaan