DreamWeaver zei:Maar op 1 toch wel de beroemde vrouwtjes. Erg intensief, erg puur mdma-gevoel. Dus wel een erg zware bodyload, en niet de besten voor op een feest (te intens). Maar o zo heerlijk voor op vage meetings, feestjes met maten of chillende in bed met je meissie.
DreamWeaver zei:Op 1 toch wel de beroemde vrouwtjes. Erg intensief, erg puur mdma-gevoel. Dus wel een erg zware bodyload, en niet de besten voor op een feest (te intens). Maar o zo heerlijk voor op vage meetings, feestjes met maten of chillende in bed met je meissie.
TrippyShit zei:Groene Kangeroes![]()
Klavertjes![]()

Santatrip zei:Toch wel blauwe pillen met ijzeren kruis erop...heb ze helaas nooit meer kunnen vinden![]()

sannetjuh zei:hmm gistere was 1 van mijn beste avondjes! qlimax 3blauwe mitchu´s, 2 roze en nog wat andere drugs(geen pillen) en me avond was top!

sannetjuh zei:haha nou jaloers hoeft nie hoor..want het feest zelf was niks..muziek te zacht..slechte muziek! wc's moest je voor naar buiten! feest opzich viel tegen!
Blackout zei:Lege caps gevuld met Kristallen mdma fijn gesmashed!
HEEEEEERLIJK!!!!
Pure pure pure chill en daarna los op de muziek!
Niet te vergeten de hare praat kick!
Ehhh doe een beetje speed bij je MDMA caps en daar is je XTCEckster C zei:Blackout zei:Lege caps gevuld met Kristallen mdma fijn gesmashed!
HEEEEEERLIJK!!!!
euh we hebben het over XTC pillen geen mdma caps
(Als je gewent bent niet pure XTC pillen te hebben :P)Nick de Neger zei:Ehhh doe een beetje speed bij je MDMA caps en daar is je XTCEckster C zei:Blackout zei:Lege caps gevuld met Kristallen mdma fijn gesmashed!
HEEEEEERLIJK!!!!
euh we hebben het over XTC pillen geen mdma caps(Als je gewent bent niet pure XTC pillen te hebben :P)
wausie zei:nieuwe snoepjes groene dollartjes.
heb ze afgelopen vrijdag en zaterdag getest.
ik vind dat ze de blauwe mitzus er hard uit knallen dit is voor het eerst dat ik dit kan zeggen.
normaal gesproken neem ik toch wel 6 of meer pillen op 1 lange nacht.
met deze had ik aan 3 genoeg voor zaterdag nacht + zondag middag.
wat ik ook voor het eerst mee maakte is dat nadat ik beetje uitgespaced was van de nacht en zondag om half 5 een halfje(waar ik normaal niet veel van voel) deze tog weer goed opkwam ! normaal voel ik niet veel als ik flink heb gesnoept en een paar uur later weer begin flinke wausheid iniedergeval
Ik wacht op de test resultaten maar ik denk egt meer als blauwe mitzus.
ik schat naar gevoel 130+ mg mdma!!!!!
(nee niemand kan ze kopen ik houd deze voor eigen gebruik
ze klappen sneller en harder als de vorige versie (blauwe dollar platte achterkant)
lichtendonker zei:De beste die ik ooit heb gehad waren de Dolfijntjes uit 2003.![]()
Zo maken ze ze niet meer![]()
RASCAL zei:JODENSTERRETJES
eerste keer lekker gestuikt
daarna nogeens gedaan en derect 6
beste rush tot nu toe
2de plaats HARTJES ( roodachtigpaar met stippeltjes in in de vorm ve hart )