De beste vloei

Purple haze

Bewuste gebruiker
Wat vinden jullie de beste vloei die er is? Ik gebruik meestal Jaja gold maar dat komt omdat ik het gratis krijg van de shop. Ben benieuwd naar jullie mening :) :stoned:

KoxBox

Badass junkie
Ik rol altijd met zwarte rizla blaadjes. Of dit de beste zijn weet ik niet maar ik ben er best tevreden over.

Agustin

Experimenterende gebruiker
Ik vind Smoking Black/Silver de fijnste vloeitjes, zulke lompe joints draai ik toch nooit.

Scooby-Doo

Bewuste gebruiker
King Size Smoking slim, deze vloeitjes zijn iets minder breed, en daar hou ik wel van.
Ik draai ook meestal dunne joints. :stoned:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Lange tijd met JaJa Silver gedraaid. In principe vind ik deze nog steeds het best omdat ik dan gewoon dikke joints kan draaien en binnenstebuiten.

Maar elke is goed hoor. Laatst zelfs met Bob Marley vloei gedraaid, rizzla rood, maar dan gewoon lang, deze was iets minder. (lion of judah, kingsize)

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
smoking zwart of als ik niets heb een stuk uit het telefoonboek......fuck it zolang het maar brand.... :stoned:

SmokeMe

Belezen gebruiker
Rook eigelijk alleen maar wiet, dus blunt wraps all the waaaaaay :stoned:

Voor een hasje maakt het me niet uit, draai toch inside-out dus is altijd evenveel vloei

mercury.31

OCB vloei uit Frankrijk vind ik zelf erg fijn, zijn net als Smoking Gold, maar ze rollen wat makkelijker in. Anders Smoking Black of Jaja vloei

cropp

Badass junkie
boeit niet, vloei is vloei, als ie te breed is naar jou smaak vouw je hem een beetje, lik je er voorzichtig overheen, scheur je het er zo weer af, kind kan de was doen...

mijn voorkeur gaat uit naar smoking gold, maar krijg ik blauw of black dan boeit het me ook geen fluit...

Oom Klaas

Badass junkie
Niet van die dikke meuk, volgens mij is dat rood ofzo, daar kan je ook bijna niet doorheen kijken.
Gewoon normale vloei, dan zit 't wel goed.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Meestal neem ik gewoon smoking papers blauw of groen. Handig voor dikke joints, en als ze wat minder dik zijn gewoon binnenstebuiten. Verder vind ik voor niet zulke dikke joints die goude wel chill.

spacelord

Wijs gebruiker
De doorzichtige celluloseblaadjes zijn ongetwijfeld de beste :stoned: Je kan er doorkijken en zo nog mooi zien hoeveel wiet er nog in je joint steekt :grin: plus de vloei bevat minder schadelijke stoffen dan een gewoon vloeitje.

KoxBox

Badass junkie
SmokeMe zei:
^ Dat werd eerst wel gedacht, maar blijkt bullshit te zijn

En die shit brandt voor geen meter

Inderdaad, en ik vind het er maar degoutant uitzien. Naar het einde toe ziet heel dat plastieken spel er bruin uit. :kots:

Fantan

smoking papers zijn niet zo chil, gewoon blauwe futurola voor je binnenstebuiten jointje.

Zalmpy

Belezen gebruiker
ik draai alleen met smoking silver, gold en zwart. en als het niet past heb ik smoking groen:) ik krijg het gratis bij de shop. dus heb alle soorten thuis liggen :P

Escoban

Bewuste gebruiker
Smoking gold of zwart vind ik het fijnst. Er zijn weinig vloeitjes waar ik echt een probleem mee heb.

cropp

Badass junkie
nicolai zei:
hehe, wtf...:grin: Bestaat dat echt?
Nee...

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Smoking Green, 100% pure hennepvloei. Vind het makkelijk draaien, want ze zijn fucking breed. Het is witte vloei, dus als je jointje bijna op is is het net een sjaggie. Daarnaast smaakt het ook "beter" dan rijstevloei. En het brandt zelfs nóg langzamer!
Jaja Gold staat bij mij op de 2e plaats.

cropp

Badass junkie
Damien0124 zei:
Smoking Green, 100% pure hennepvloei. Vind het makkelijk draaien, want ze zijn fucking breed.
Ik rol hem toch eerder dicht met smoking gold/black, plus hoe dikker je vloei, hoe meer papier je rookt, als ik zulke brede vloei heb vouw ik hem, lik ik er voorzichtig over en scheur ik het af...

Veel papier is vies en ongezond...

gamezz

Bewuste gebruiker

Raw connaisseur + filtertips , beste vloei ooit.
hard pakje (kreuken niet in je broekzak) en een handig elastiekje om je pakje dicht te houden (verwerkt in het pakje zodat het onmogelijk is het elastiekje te verliezen, gemaakt voor stoners dus )

Bovenaan