daro capsules

arfis

Experimenterende gebruiker
ik heb 2uur geleden daro capsules genomen, dik vaag gegaan net. ik dacht dat er niks gebeurde maar na een uur begon ik vaag te zien en vaag te lopen en heb net de boel onder gekotst, en zit te kongfoe te doen.
vage shit is dit hoor, ik heb er 9 op
iemand anders ook vaag nou?

arfis

ja het is tegen de hoest ik heb capsules genomen weet echt niet wat ik doe nu haha voel me raar beetje dronken maarja eerste keer voor mij

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
arfis zei:
ja het is tegen de hoest ik heb capsules genomen weet echt niet wat ik doe nu haha voel me raar beetje dronken maarja eerste keer voor mij
Op gezondheidsnet.nl staat bij ingrediënten alleen dextromethorfanhydromidedemonsnohdraat.. dat klinkt best hardcore :sunglasses:

arfis

jup er zit dxm in
ik voel me raaer echt maargoed dat kotsen was wat minder maar als ik iets meer had genomen had het echt heel grappig kunnen zijn denk ik zo

azgaza

Badass junkie
DXM wordt ook van gezegd dat het vrij veel bijwerkingen kan hebben; waaronder kotsen en andere op ziekte lijkende verschijnselen.

arfis

maar ik vind het toch raar dat mijn ervaring best anders is dan wat ik heb gelezen. veel mensen zien dingen in andere kleuren enzo en dingen die op je afkomen ofzo maar ik heb alleen dat dronkerige gevoel van vaag zien vaag lopen en kotsen dus.. zou ik meer moeten nemen of..?

arfis

ja ik heb er 9 opengemaakt en gecrusht totdat het poeder werd en toen in grapefruitsap gedaan en opgedronken. ik had vantevoren ook halve liter van dat sap op ong want schijnbaar ga je vager als je dat spul eerst drinkt

huhu

Newbie
whaha geweldig het komt denkt ik door de luxaflex en dat ik me niet kan focussen zie ik allemala kleuren uit het raaam :P

arfis

haha vage shit. maar ik voel me weer vrij normaal nu. 3,5 uur geleden dat ik die capsules heb genomen en het enige wat ik nu nog voel is klein beetje vaag. heb je wel is paddoreep gehad?

huhu

Newbie
ik vind paddo's kut en alles wat erop lijkt ik heb graag controlle over mezelf zo niet word ik gek, ik ben niet zon go with the flow iemand

arfis

ohh oke dan want ik heb nog nooit paddos op maar hbe er wel leuke dingen over gehoort en vroeg me af of die paddo reep nog verkrijgbaar was ergens ofniet?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
arfis zei:
ohh oke dan want ik heb nog nooit paddos op maar hbe er wel leuke dingen over gehoort en vroeg me af of die paddo reep nog verkrijgbaar was ergens ofniet?
Is toch niet nodig? Koop een bakje paddenstoelen en een reep pure cohocolade. * Hap paddo, hap chocola, hap paddo etc :P

arfis

is dat zo ja? proef je dan die vieze smaak van de paddos niet echt? klinkt goed, maar waarom pure chocola?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
arfis zei:
is dat zo ja? proef je dan die vieze smaak van de paddos niet echt? klinkt goed, maar waarom pure chocola?
De chocolade overheerst duidelijk, ja! Puur, omdat er in melk chocolade vrijwel altijd suiker zit, wat het effect dus verminderd :) Ik ben ook niet zo'n fan van die bittere troep, maar in combinatie met paddenstoelen is het nog wel redelijk te doen.

arfis

oh zo, hmm dan denk ik dat ik het nog wel eens een keertje ga proberen ;]
OW en nog een vraagje waar ik maar geen antwoord op kan vinden, enig idee waar doornappel zaadjes te koop zijn? heb vmd tuincentrum hier gebelt maar die verkoopt ze niet

Imke

Badass junkie
^Daar heb je al een heel topic over gemaakt. :rolleyes:

En dit topic is eigenlijk ook vrij nutteloos vind ik..

arfis

heb ik inderdaad gedaan maar nog niet veel antwoorden op mijn vragen gerkegen en hoezo nou weer nutteloos :/

arfis

van een andere topic van mij had ik wat vragen over doornappel zaadjes, en deze forum had ik even gemaakt omdat ik voor het eerst daro capsules had genomen en gewoon even mijn ervaring wou delen en kijken of iemand anders kan meepraten ofzo

Dissonant

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
arfis zei:
Is toch niet nodig? Koop een bakje paddenstoelen en een reep pure cohocolade. * Hap paddo, hap chocola, hap paddo etc :P

Ik heb daarjuist een plak van 74% pure chocolade gescoord in de Lidl voor 65 cent

(Haha ik begin echt als een Hollander te typen op dit forum)

Dissonant

Bewuste gebruiker
arfis zei:
haha klinkt goed en ik neem aan dat je de paddos ook al hebt?

Neen, ik zag het gewoon toevallig liggen en ik dacht : ik neem het al mee.

Nu heb ik examens dus de paddo's zal ik me pas binnen een maand aanschaffen.

Bovenaan