bitcoins moet je niet kopen, die moet je minen. de kunst is om het niet met je eigen hardware te doen.
wat betreft ervaringen met de verschillende verkopers ben ik zeer tevreden, zo heb ik al een tijdje contact met iemand om bitcoins te ruilen tegen slaapmiddel voor mijn cavia. keurig in verzegelde flesjes, en niet te duur.
wat tor betreft:
1. start je pc op van een vrij sobere bootable linux sticky(versleuteld) of iets dergelijks. gebruik geen useraccount met root acces of admin rechten die je niet nodig hebt.
2. blokkeer de uitgaande poorten die java, javascript, activex, flash, silverlight etc. je kan ze nog beter niet eens installeren.
3. bewaar geen geschiedenis en tijdelijke bestanden. zorg voor een goede virusscanner en een strikte firewall, je weet niet wie de eigenaar is van de server waarvan je de nodes gebruikt.
4. gebruik niet de tor browser bundle. en gebruik je sessie alleen voor tor activiteiten. gebruik ssl encriptie en https. versleutel bestanden liefst met een pgp kloon die niet lekt naar overheden.
5. gebruik niet je naam, emailadres, telefoonnummer of wat dan ook. zorg ook dat je email-account niet te recoveren(dus gelinkt aan) is met je reguliere mailaccount of telefoonnummer.
6. als je iets besteld, niet thuis laten bezorgen. als je je moet legitimeren doe je dat met een trackingnummer of iets in die richting.
als je je ongeveer daaraan houd ken je veilig zaken doen. het is een hoop gedoe, maar het heeft alleen maar zin als je het goed doet.
als iemand vragen heeft over geschikte linux builds, encriptie plugins etc kun je even pm-en, aangezien dit verder niks met drugs meer te maken heeft