Dakloos...

Status
Niet open voor verdere reacties.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
People'd call, say, "Beware doll, you're bound to fall..." You thought they were all kiddin' you

"Het volgende kan ook JOU overkomen als je in de problemen raakt met drugs!!!" Dit heeft men vaak tegen mij gezegd, maar ik geloofde het nooit. Nu wordt ik met m'n neus op de feiten gedrukt en moet ik à € 3,50 bij het Leger des Heils slapen. En het leek zo goed te gaan! Nou, het kan dus wel.

Het ging zoals jullie aan mijn andere topic (over buprenorfine) kunnen zien een lange tijd heel goed met mij. Ik zat (vanaf kort na nieuwjaar) vanwege mijn heroïneprobleem in nov-december om tot rust te komen (emotioneel, had veel stemmingswisselingen) in een kliniek. Ik zat daar nog steeds de afgelopen week.

Nu heb ik begin februari in een overmoedige bui daar met een medepatiënt Ritalin opgehaald bij een apotheek met een vervalst recept.

En afgelopen zaterdag heroïne gebruikt omdat ik een flashback had (ik was weer in de omgeving waar ik altijd gebruikte - Rotterdam CS - anders was het nooit gebeurt).

Niemand had iets door.

Tot voorkort.

Er was een lege Ritalinstrip gevonden in de buurt van mijn kliniek.

Waarop alle kamers doorzocht werden.

Ze vonden bij de medepatiënt met wie ik dat recept voor Ritalin had vervalst het (lege) doosje Ritalin met zijn naam op het apothekersetiket - een duidelijke aanwijzing dat het recept vervalst was op zijn naam.

En heel de kliniek weet dat ik de enige ben daarzo die weet hoe je recepten moet vervalsen.

BUSTED.

Waarop er urinetesten afgenomen werden.

Waarbij ik positief uitkwam voor opiaten van die heroïne die ik zaterdag gebruikt had.

BUSTED.

Ik ben in de eerste instantie voor 48 uur weggestuurd, maar ik mag waarschijnlijk nooit meer terug komen daar, omdat samen met een medepatiënt een recept vervalsen iets ernstigs is.

Mijn moeder heeft al vanaf december gezegd, zorg maar dat je ergens opgenomen wordt en daarna voldoende geld heb om een kamertje te huren, want ik kan het niet meer aan, om met iemand met een drugsprobleem in een huis te leven.

Ik was al aangemeld voor een soort vorm van begeleid wonen hier in de buurt, maar daar zouden nog minstens een paar weken, misschien wel een paar maanden, overheen gaan, voordat ik daar kon wonen.

Ik ben nu dus praktisch dakloos.

Ik moet bij het Leger des Heils slapen.

Vannacht was m'n eerste nacht zonder thuis.

Het Leger des Heils zat vol.

M'n moeder heeft mij met enórme tegenzin, duidelijk slechts voor één nachtje, thuis laten slapen.

Ik ga me vandaag inschrijven bij het Leger des Heils.

Ik heb net een nieuw baantje, ik mag thuis eten en douchen dus geld verdienen dat lukt wel (maar voor hoe lang..?).

Mensen, dit kan jullie OOK ECHT OVERKOMEN.

Vanzelfsprekend ga ik meer dan ooit m'n best doen om van de dope af te blijven samen met mijn steunende maatje buprenorfine, maar er is al te veel schade gedaan.

Ik ben natuurlijk doodsbang om als zwerver te eindigen.

Ik wil echt geen medelijden of aandacht trekken met deze post, maar ik wil echt dat jullie je ook realiseren, dat als je te ver gaat met drugs, er vaak geen weg terug meer is. Iedereen laat je keihard vallen als een baksteen.

Groet,
fnea

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Voor mij ius het mmoeilijk voor te stellen wat je nu meemaakt, vooral omdat ik niet in je schoenen sta.

Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat het goedkomt met je, blijf sterk, blijf optimistisch, probeer overal de beste in te zijn.

Uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen leven in z'n handen, ookal lijkt dat soms niet zo, verander je leven, je zult zien dat je het wél kan

Lana

Wijs gebruiker
Je moet er bovenop zien te komen. Hoe moeilijk dat ook is. Als je vanaf dit punt nog verder naar beneden zakt, is er geen redden meer aan he. Nou kun je nog opkrabbelen. Hou dat baantje, probeer je ma niet tot last te zijn en zoek verdomme een kamer. Ga d´rvoor!!! Doe geen domme dingen meer, zoals recepten vervalsen. Nou zit je zelf in het gekloot, mede voor een ander.
Je voelt je nu misschien hopeloos verloren, maar dat kan écht veranderen!
Ik heb ook op straat gestaan, nachten doorgebracht in parken, flats en auto´s. Maar ik heb ook een huis nou. Het kan echt. Maar je bent wel zelf degene die verandering moet brengen en de schouders eronder moet zetten. Dat weet je ook al trouwens.
Als je maar geld verdient, en weet waarvoor je het verdient! Voor woonruimte. Je wil niet afhankelijk zijn. Laat je moeder trots op je zijn. Dat is altijd nog het mooiste cadeau wat je kan krijgen.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Jullie hebben helemaal gelijk. Bedankt voor de steun! Echt goed om te lezen.

Ik mocht vannacht van m'n moeder thuis slapen omdat het Leger des Heils vol zat.

Vandaag ben ik met m'n moeder naar het Leger des Heils gegaan om te kijken voor de komende nachten. Ze zitten bomvol. Bovendien hebben ze me afgeraden om in die omgeving te zitten; er zijn natuurlijk veel drugsgebruikers onder de daklozen, "Het eerste wat er gebeurt als je hier komt is dat ze je vragen of je mee gaat 'roken'," (heroïne/cocaïne roken dus) werd tegen me gezegd.

M'n moeder is bereid om mij de komende nacht nog op te vangen omdat ze elk geval niet wil dat ik in een park zou gaan slapen. Daar ben ik wel blij om. Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht. Maar toch.

Er is hoop.

Ik ben een pro-actief persoon. Optimistisch. Daarmee red ik het wel... denk ik. Er moet toch een oplossing zijn!

Ik ga vandaag ook gewoon werken. Toch weer een paar euro erbij.

Ik zou op korte termijn (weken, max. een paar maanden) doorgaan naar een soort begeleid wonen hiero. Ik hoop er op dat dat nog doorgaat; morgen spreek ik m'n psychiater van de kliniek waar ik ontslagen ben, en die gaat daarover, wellicht kan hij er spoed achter zetten. Maar ik weet ook dat ik van de Zorg niet te veel moet verwachten en op z'n minst moet rekening houden met enorme wachtlijsten!

Alternatief is ook een studentenkamer. Ik heb werk... Dus... Als ik tot die tijd thuis mag slapen... Ik heb me ook ingeschreven voor een studie die in september begint (MBO BOL-4 Verpleegkunde), maar m'n moeder wil niet dat ik die studie ga doen, omdat er dan allemaal morfine/fentanyl ampuls om je heen liggen en je die moet toedienen en dus in je handen krijgt.

We zijn dus hard op zoek naar oplossingen.

Nooit gedacht dat het zó ver zou komen.

Er is elk geval hoop en ik ben NIET bereid om het op te geven!!! Ik ga gewoon door!

Groet,
bedankt voor jullie steun.
fnea!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik weet niet hoe oud je bent maar je zou misschien ergens voor een prikkie op een studentenkamer kunnen gaan slapen, heb je toch een dak boven je hoofd en je bent niet afhankelijk van je moeder.

Werk je full-time of part-time? in beide gevallen zit het met de rekeningen wel goed.

Aanvragen aanvullende uitkering misschien?

Ellesdee

Badass junkie
Bah... ik wens je heel veel sterkte...

klote rotterdam heeft je in de verleiding gebracht...

needlefreak

Bewuste gebruiker
Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Ik weet hoe het voelt. Ook uit een instelling gezet waar ik al lang verbleef. Ik mocht ook niet bij m'n ouders overnachten. Na alles wat er gebeurd was in het verleden. Samenwonen met een drugverslaafde is idd niet evident. 'k Heb ook even in een daklozencentrum overnacht. Maar dan toch m'n moeder kunnen overtuigen (ze had er hartpijn van) en tijdelijk weer bij hen kunnen inwonen. Gelukkig. Eerst wilden ze het ook maar voor een korte periode. Maar omdat ik zo goed m'n best deed, zijn het enkele maanden geworden. Tot ik terug m'n eigen appartement had. Ook al zit je nu in een lastige situatie, je moet weten dat het vroeg of laat inorde komt. Vooral niet terug naar de drugs grijpen, want dat is erg verleidelijk in zo'n situatie. Het zou het alleen maar erger maken. Doe je best en maak je moeder trots. Het komt wel goed. Heel veel succes en sterkte fnea!!! Hou ons op de hoogte. :wink:

Bal0n

Badass junkie
Weet je nog, die keer op de DHP chat dat werd afgeraden om heroïne te gebruiken?

Ik wens je iig heel veel sterkte :) Alles komt goed zeg ik altijd maar.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Weet je nog, die keer op de DHP chat dat werd afgeraden om heroïne te gebruiken?

Ik wens je iig heel veel sterkte :) Alles komt goed zeg ik altijd maar.

Ghahahahaha heey Bal0n man :tongueout:

Ach ja ik ben altijd al eigenwijs geweest :wink:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Bedankt voor jullie reacties weer!

needlefreak zei:
Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Ik weet hoe het voelt. Ook uit een instelling gezet waar ik al lang verbleef. Ik mocht ook niet bij m'n ouders overnachten. Na alles wat er gebeurd was in het verleden. Samenwonen met een drugverslaafde is idd niet evident. 'k Heb ook even in een daklozencentrum overnacht. Maar dan toch m'n moeder kunnen overtuigen (ze had er hartpijn van) en tijdelijk weer bij hen kunnen inwonen. Gelukkig. Eerst wilden ze het ook maar voor een korte periode. Maar omdat ik zo goed m'n best deed, zijn het enkele maanden geworden. Tot ik terug m'n eigen appartement had. Ook al zit je nu in een lastige situatie, je moet weten dat het vroeg of laat inorde komt. Vooral niet terug naar de drugs grijpen, want dat is erg verleidelijk in zo'n situatie. Het zou het alleen maar erger maken. Doe je best en maak je moeder trots. Het komt wel goed. Heel veel succes en sterkte fnea!!! Hou ons op de hoogte. :wink:

Je schrijft dat je moeder hartpijn ervan had dat je naar het daklozencentrum moest. Dit had mijn moeder ook. We zijn naar het Leger des Heils geweest (zo heet dat hier in NL) samen en wat we daar zagen, het deed m'n moeder zo pijn, de gedachte dat ik daar tussen zou moeten slapen, dat ik nu thuis mag blijven, voor onbepaalde tijd... :) Wat een opluchting!!! Ik wou altijd al zo graag terug naar huis!

Je hebt gelijk hoor, drugs maken het juist nu alleen maar erger. Ik heb tot nu toe totaal geen last gehad van trek.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties.

Grtz,
fnea

Usha

Belezen gebruiker
Ik denk dat alles wel in orde komt met je. Het vraagt alleen wat tijd.

Die studie Verpleegkunde die je wil gaan doen, daar ben ik wel bezorgd om. Als dit nu echt absoluut is wat je wil doen, dit en niets anders, ok dan. Dan moet je ervoor kiezen. Maar als je denkt, dat een andere opleiding je ook wel wat lijkt, zou ik voor die andere kiezen.
Het is en blijft jouw keuze.

Ik heb erover nagedacht voor mezelf, en ik weet dat het feit dat ik nu geen drugs gebruik vooral komt omdat ik niet op plaatsen kom waar ik in de verleiding zou komen om het toch te doen. Moest ik in een ziekenhuis werken dan zou het niet lang duren voor ik medicijnen begon te stelen.

Maar ja, ik ben ik en jij bent jij. Denk er gewoon goed over na.

Dr. Tommy

Badass junkie
fijn dat je alsnog bij je moeder terecht kunt

laat haar en jezelf zien dat het goedkomt en vecht ervoor :)
veel sterkte :wave:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Usha zei:

Die studie Verpleegkunde die je wil gaan doen, daar ben ik wel bezorgd om. Als dit nu echt absoluut is wat je wil doen, dit en niets anders, ok dan. Dan moet je ervoor kiezen. Maar als je denkt, dat een andere opleiding je ook wel wat lijkt, zou ik voor die andere kiezen.

Ik heb erover nagedacht voor mezelf, en ik weet dat het feit dat ik nu geen drugs gebruik vooral komt omdat ik niet op plaatsen kom waar ik in de verleiding zou komen om het toch te doen. Moest ik in een ziekenhuis werken dan zou het niet lang duren voor ik medicijnen begon te stelen.

Mijn moeder kwam hier ook al mee. Ik ben er idd over aan het nadenken om een andere studie te kiezen. Maar wel iets in de zorg.

Dr. Tommy

Badass junkie
fneawognfkgln zei:
Usha zei:

Mijn moeder kwam hier ook al mee. Ik ben er idd over aan het nadenken om een andere studie te kiezen. Maar wel iets in de zorg.

misschien iets met kinderen?

silverfish

Bewuste gebruiker
Dit vind ik nou echt klote om te lezen na terugkomst van 2 weken weg, Hopelijk heb je snel weer een eigen dak boven je hoofd!
Hang in there :wave:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
^ @silverfish:

Ja, ik woon nu dus tijdelijk thuis. Bij m'n moeder.

Maar dit is nooit de bedoeling geweest. M'n moeder heeft me het huis uit gestuurd (net vóór mijn laatste opname) omdat ze het simpelweg niet aan kan om iedere dag te denken "zou hij gebruikt hebben," "als hij maar niet onder invloed is als ik thuis ben," etc. Het is natuurlijk ontzettend kwellend voor een moeder van een (ex-)verslaafde om er iedere dag mee geconfronteerd te worden.

Dus ik zou naar een vorm van 'begeleid wonen' gaan met een klein beetje begeleiding (ik ben nog maar 19 natuurlijk, en nog niet helemaal (psychisch) klaar om op mezelf te wonen). Maar... de wachtlijsten hè. Anyway op die manier zouden we nog wel (veel) contact houden, maar zou ze niet iedere dag met de onzekerheid / mogelijke confrontatie zitten. Het probleem is dan wat 'verder weg' zeg maar.

Dat is natuurlijk heel moeilijk voor mij. Ik ben praktisch, gewoon uit huis gezet. Hier heb ik het emotioneel vrij moeilijk mee gehad, maar nu gaat het wel.

M'n moeder heeft het er trouwens wel moeilijk mee dat ik weer thuis woon. Ik merk aan haar - en ze zegt ook - dat ze erg gespannen is met deze situatie.

Maar, het huis uit, tja, ik durf het eigenlijk niet zo goed. Ik hoop maar dat ik op goede begeleiding kan rekenen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Grtz,
fnea.

Bollie

Bewuste gebruiker
Herinner me nog goed jouw berichten uit 2004, heb nog met je gepraat dan over je verslaving, maar onder een andere nickname.

"Fnea is gestopt door wondermiddel, fnea is clean..."

Verslaafd zijn is iets wat je nooit in de hand hebt, maar toch...
Het was je gelukt eraf te blijven, waarom ben je dan hervallen?

Veel sterkte !

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Waarom hervallen? Tja, dat is moeilijk te zeggen. De trek komt soms zo sterk op, ondanks de buprenorfine.

Ik heb nu al een paar maanden een patroon dat ik 1x per ongeveer 3 weken een kleine terugval heb, waar ik 1 of 2 dagen gebuiken, maar het escaleert niet.

Ik heb besloten om wat meer maatregelen te nemen. Ik ga de N.A. (Narcotics Anonymous) praatgroep bijwonen.

Groetjes,
fnea

Bollie

Bewuste gebruiker
Toon karakter man, en als je om de 3 weken een terugval hebt, dan moet je je gewoon sterk houden.

IK kan meespreken over wat een verslaving is. Weliswaar niet over zo zware middelen als heroine, maar heb toch ook te kampen gehad met een cokeverslaving.

Heb het volledig kunnen overwinnen, en ik doe het alleen nog in de uitgang, dus nooit meer alleen ofzo. Deed het vroeger zelfs thuis in het toilet, de badkamer tot savonds laat... Sliep weinig of soms niet enz...

Maar tis me ook gelukt... Alles lukt !
Heb een vriendin die ook gestopt is met heroine, had jarenlang gebruikt en is al bijna 2 jaar clean. Ze geeft toe dat ze er nog steeds aan denkt, maar de lichamelijke drang is er nietmeer, en das hetgene wat belangrijk is bij een verslaving !

Sterkte !!!

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Veel sterkte!
Hopelijk komt alles goed en kan je snel een kamer/huisje/andere woonruimte regelen.

Dit is ook een van de verhalen die er toch wel voor hebben gezorgd dat ik nooit geen hero ga proberen.. het is het risico niet waard.

MetaalKonijn

Badass junkie
Bollie zei:
Heb een vriendin die ook gestopt is met heroine, had jarenlang gebruikt en is al bijna 2 jaar clean. Ze geeft toe dat ze er nog steeds aan denkt, maar de lichamelijke drang is er nietmeer, en das hetgene wat belangrijk is bij een verslaving !

Sterkte !!!

Lijkt mij toch echt dat de geestelijke drang het moeilijkste is hoor.

BillyBilo

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Bollie zei:

Sterkte !!!

Lijkt mij toch echt dat de geestelijke drang het moeilijkste is hoor.

Ja nogal ja, het lichamelijke is ook wel vertieft natuurlijk, maar dat begint op dit moment bij mij echt al te verdwijnen, en ik voel nu ook craving opkomen.

Psychopath

Belezen gebruiker
er zijn meer mogelijkheden dan het leger des heils he :wink: ik weet niet wat je situatie nu is dus geef is een update :wink:
Heb ook op straat geleefd

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Oké dan, even een update.

Het gaat GOED.

Ik woon op mezelf in een klein kamertje in het centrum van mijn stad. Het koken, schoonmaken enzo gaat goed. Er komen veel vrienden langs dus sociaal is het ook oké.

Ik heb het met de Sociale Dienst over reïntegratie gehad, en ik ga dus beginnen met de studie Verzorgende (MBO BOL-3) in september... Tot die tijd ga ik vrijwilligerswerk doen in een bejaardentehuis, dat mag van de Sociale Dienst met behoud van uitkering.

De relatie met m'n moeder is erg goed, we zien elkaar nog vaak, een paar keer per week kom ik naar huis, af en toe komt zij naar mijn huis.

Ik gebruik nog maar heel weinig.

Helemaal stoppen lukt nog niet 100%, het is nu een paar keer per maand bruin nog.

Dus ik plan om bij de NA (anonieme narcotica) te gaan, je weet wel een soort praatgroep net als de AA maar dan voor drugsgebruikers. Zodat ik helemaal mijn controle over mijn daden omtrent drugs kan terugwinnen.

Bedankt voor jullie interesse!

Groetjesssss,
xxx
fnea

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Helemaal stoppen lukt nog niet 100%, het is nu een paar keer per maand bruin nog

Je bent nog zo jong (4 jaar jonger dan ik) kan je niet beter een keer per maand naar een leuk housefeest gaan, of iets in die richting. Kost je evenveel als een shot (dan heb je er nog een biertje en jointje bij ook). En dan als je echt even van de wereld wil eventueel een paar xtc pilletjes erbij ofzo. Krijg je ook een aardige rush van in combinatie met zo'n feest en gezellige mensen geloof me... Ik heb nooit begrepen wat mensen zo bijzonder vinden aan heroïne, ik vind veel mensen die het gebruiken net lopende lijken (no offence). Maar goed ik hoef het ook niet te weten...

Veel succes in ieder geval met je verdere leven, ik vind het wel knap dat je zo snel weer aardig opgekrabbelt ben. good work :stoned:

Relic

Experimenterende gebruiker
Interessante verhaal. Mag ik vragen wat jou leeftijd is ? ben je ma of vrouw?

Het is heel zuur om te horen dat je dit overkomt ik hoop dat je van de dope afkomt.

Wat voor werk doe je nu?

Veel succes met afkicken.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Relic zei:
Interessante verhaal. Mag ik vragen wat jou leeftijd is ? ben je ma of vrouw?

Het is heel zuur om te horen dat je dit overkomt ik hoop dat je van de dope afkomt.

Wat voor werk doe je nu?

Veel succes met afkicken.

20, M
Vuilnisman in de Ziektewet
met na opname zicht op opleiding mbo verzorgende/verpleegkundige

toooz

Belezen gebruiker
fneawognfkgln zei:
People'd call, say, "Beware doll, you're bound to fall..." You thought they were all kiddin' you

"Het volgende kan ook JOU overkomen als je in de problemen raakt met drugs!!!" Dit heeft men vaak tegen mij gezegd, maar ik geloofde het nooit. Nu wordt ik met m'n neus op de feiten gedrukt en moet ik à € 3,50 bij het Leger des Heils slapen. En het leek zo goed te gaan! Nou, het kan dus wel.

Het ging zoals jullie aan mijn andere topic (over buprenorfine) kunnen zien een lange tijd heel goed met mij. Ik zat (vanaf kort na nieuwjaar) vanwege mijn heroïneprobleem in nov-december om tot rust te komen (emotioneel, had veel stemmingswisselingen) in een kliniek. Ik zat daar nog steeds de afgelopen week.

Nu heb ik begin februari in een overmoedige bui daar met een medepatiënt Ritalin opgehaald bij een apotheek met een vervalst recept.

En afgelopen zaterdag heroïne gebruikt omdat ik een flashback had (ik was weer in de omgeving waar ik altijd gebruikte - Rotterdam CS - anders was het nooit gebeurt).

Niemand had iets door.

Tot voorkort.

Er was een lege Ritalinstrip gevonden in de buurt van mijn kliniek.

Waarop alle kamers doorzocht werden.

Ze vonden bij de medepatiënt met wie ik dat recept voor Ritalin had vervalst het (lege) doosje Ritalin met zijn naam op het apothekersetiket - een duidelijke aanwijzing dat het recept vervalst was op zijn naam.

En heel de kliniek weet dat ik de enige ben daarzo die weet hoe je recepten moet vervalsen.

BUSTED.

Waarop er urinetesten afgenomen werden.

Waarbij ik positief uitkwam voor opiaten van die heroïne die ik zaterdag gebruikt had.

BUSTED.

Ik ben in de eerste instantie voor 48 uur weggestuurd, maar ik mag waarschijnlijk nooit meer terug komen daar, omdat samen met een medepatiënt een recept vervalsen iets ernstigs is.

Mijn moeder heeft al vanaf december gezegd, zorg maar dat je ergens opgenomen wordt en daarna voldoende geld heb om een kamertje te huren, want ik kan het niet meer aan, om met iemand met een drugsprobleem in een huis te leven.

Ik was al aangemeld voor een soort vorm van begeleid wonen hier in de buurt, maar daar zouden nog minstens een paar weken, misschien wel een paar maanden, overheen gaan, voordat ik daar kon wonen.

Ik ben nu dus praktisch dakloos.

Ik moet bij het Leger des Heils slapen.

Vannacht was m'n eerste nacht zonder thuis.

Het Leger des Heils zat vol.

M'n moeder heeft mij met enórme tegenzin, duidelijk slechts voor één nachtje, thuis laten slapen.

Ik ga me vandaag inschrijven bij het Leger des Heils.

Ik heb net een nieuw baantje, ik mag thuis eten en douchen dus geld verdienen dat lukt wel (maar voor hoe lang..?).

Mensen, dit kan jullie OOK ECHT OVERKOMEN.

Vanzelfsprekend ga ik meer dan ooit m'n best doen om van de dope af te blijven samen met mijn steunende maatje buprenorfine, maar er is al te veel schade gedaan.

Ik ben natuurlijk doodsbang om als zwerver te eindigen.

Ik wil echt geen medelijden of aandacht trekken met deze post, maar ik wil echt dat jullie je ook realiseren, dat als je te ver gaat met drugs, er vaak geen weg terug meer is. Iedereen laat je keihard vallen als een baksteen.

Groet,
fnea

Ik vindt het gewoon dom.
Als je geen verantwoordelijkheid over je zelf hebt moet je geen drugs nemen.

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Ik heb echt een beetje met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen (de hormonen he jongens).
Ik ben hier nog niet zo lang, een paar dagen nu welgeteld. Ben erg benieuwd hoe je het nu maakt.

Ik heb wel bewondering voor je, en ik wil je veel sterkte wensen..!
Hoop dat er zonnige tijden voor je onderweg zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan