Dagelijks ghb-gebruik

ghfeesje

Newbie
Hallo allemaal,

Ik en mijn vriend gebruiken allebei al zo'n 2 jaar lang elke dag GHB.
We gebruiken dan na het werk 1 "geetje" zo'n 3.2 ml p.p. In het weekend gebruiken we wat meer, soms 3 keer een portie van 3.2. Soms gebruiken we op een dag niks, omdat het niet uitkomt (bezoek aan familie bijvoorbeeld).
Als we GHB gebruikt hebben ondernemen we veel leuke dingen o.a. lekker eten, winkelen, tuinieren, klussen, kletsen, vrijen, wandelen.
We ondervinden beide geen, tot nauwelijk problemen van dit gebruik (enkele keer wat slechter slapen).
Soms als de GHB op is zijn we te lui om direct nieuwe aan te schaffen, dan zitten we tijdelijk zonder GHB. Als we GHB kopen nemen we een liter, en hier doen we ongeveer 4 maanden mee.

Ik was benieuwd of er meer mensen zijn die zo vaak "casual" ghb-gebruiken, gezien niemand in onze directe omgeving dit gebruik met ons deelt.

Groetjes
Ghfeesje:heartsuit:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Hoi :)

Bijzonder, die regelmaat en dat al zo lang zonder er echt verslaafd aan te geraken. Ik neem aan dat je de verhalen kent, elke paar uur 4ml en dat 24/7 zelfs 's-nachts wakker worden om een nieuwe dosis te nemen.

Maar ben absoluut geen expert in deze materie, heb het zelf maar 1 keer gedaan.

ghfeesje

Newbie
@acht.zes
Ik ken de verhalen inderdaad! Maar in dit geval zit er geen opbouw in het gebruik. We gebruiken ook altijd 3.2 en dit heeft bijna altijd het(zelfde) gewenste effect, al is het soms op een lege maag wat heftiger.
Juist door de (heftige) verhalen vroeg ik me af of er meer mensen zijn die op deze manier GHB gebruiken.

Er zijn natuurlijk ook zware alcohol verslaafde en "casual" alcohol gebruikers, ik ben opzoek naar de casual GHB-gebruikers :tonguewink:

Raver

Badass junkie
Knap!

Ik ben in ieder geval geen casual gebruiker haha, die liter zou binnen 2 weken op zijn hier. :tearsofjoy:

• Like
Waarderingen: Bas

Mell

Newbie
De manier hoe jullie het gebruiken word het medisch ook gebruikt. En daar zijn geen bijwerkingen of verslavingen aan vast te knopen. Ik wou dat ik dat kon! Bij mij gaat 250ml gewoon op binnen 4 dagen en dan koop ik het niet meer. Dagen erna zijn altijd zwaar maar als ik het heb dan is er geen stop.

ghfeesje

Newbie
Even een update,

Mijn vriend en ik zijn beide 7 weken geleden gestopt met ons GHB-gebruik. Het begon, om eerlijk te zijn, een beetje te vervelen. Afgelopen weekend hebben we weer gebruikt, allebei twee G-tjes van 3,2 ml op zaterdag met 3 uur ertussen. Eerste G-tje beviel goed, we zijn toen boodschappen gaan halen en hebben voor een hele week snacks in huis gehaald, haha. Tweede was een beetje saai. Op zondag ook allebei twee G-tjes van 3,2 ml met 3 uur ertussen, wederom eerste viel best lekker, tweede beetje matig. We hebben nog steeds iets van een halve liter over en die staat vet veel ruimte in beslag te nemen in de koelkast. Als we zo weinig gebruiken zal het ook niet snel opgaan =P
Ik denk dat we de G bewaren voor als we weer een keertje speed gebruiken en een downer nodig hebben. Misschien dat het gebruik me in de toekomst ook weer meer aanspreekt, we wachten het af!

T

ToetjesMonster

Gast
Wanneer ik de horror verhalen heb gelezen over: 'elke 1.5 uur een doppie nodig'. Video's heb gezien over de ernst van problematiek rond om ghb in verslavingsinstellingen. Mensen die na 13 keer de kliniek ingedoken zijn nog steeds niet clean kunnen blijven.

Dan gaat de mindset 'elke dag een geetje' er mij bij gewoon echt niet in. Jullie spelen in mijn ogen echt met vuur, maar daar zullen jullie uiteraard heel anders over denken.

Drugs en alcohol gebruik is nooit goed, dagelijks al helemaal niet. Laat staan de mogelijke interne schade die je aanricht. Ik zal mij er niet fijn bij voelen om dagelijks een mixje van chemicaliën naar binnen te gooien. Ook al gaat het maar om een aantal milliliters.

Coffeecup

Belezen gebruiker
Ik kreeg altijd heel snel een dik gezicht, kwam vlug aan door het vele zout. Al na een portie of drie begon het. Dikke enkels, vingers benen en ga zo maar door. Droge huid vooral in gezicht, wallen en wat nog meer. En over de smaak die in mijn mond bleef hangen nog maar te zwijgen en lichamelijke afkick helemaal. Na mijn laatste terugval is alles weer zo goed als over, bij de tandarts geweest en mijn bijtertjes zijn weer mooi gepolijst. Wat het voor invloed oo gebit heeft weet ik niet, maar goed zal het niet zijn. Liet ik daarbij ook nog eens te moe zijn om voor het slapen gaan mijn tanden te poetsen. Het zweten vond ik ook zo vies, het kwam overal vandaan, helemaal met temperaturen als deze. Niet fijn op je werk. Ik hoop echt dat ik nu voor mijn langste periode clean kan gaan, en helaas nooit meer g. Ik ben iemand die er ook niet mee om kan gaan, die fles moest altijd leeg. Als we een fles in huis hadden, goot ik een flinke hoeveelheid g over in mijn eigen fles. Mijn partner deed ik er afgekookt koud water bij, dus verdund. Slecht ik weet het, maar eenmaal verslaafd was ik zo gek en deed ik alles om maar genoeg te hebben voor mezelf. Al een tijd niks meer in huis, en dit gaat goed. Laatste craving paar weken terug gehad, maar niet aan toe gegeven

Talim

Experimenterende gebruiker
Een halve liter is bij mij in 2 weken op. Ik begon als een casuel gebruiker, ik zou zeggen stop nu het nog kan!!!

Rebell

Wijs gebruiker
Ik en mijn vriend gebruiken allebei al zo'n 2 jaar lang elke dag GHB.
We gebruiken dan na het werk 1 "geetje" zo'n 3.2 ml p.p. In het weekend gebruiken we wat meer, soms 3 keer een portie van 3.2. Soms gebruiken we op een dag niks, omdat het niet uitkomt

Eigenlijk iedereen om mij heen gebruikt g gewoon af en toe een paar keer een paar buisje in de week is normaal.
Zo hoort het ook.

Goed dat jullie dit kunnen!

pelgrim

Bewuste gebruiker
Wauw knap zeg dat je dat kan. Ik heb helemaal geen karakter om op jouw wijze GHB te gebruiken om vervolgens gwn een "casual" gebruiker te blijven. Zowiezo zal ik dan een probleem gebruiker/verslaafde zijn dan.

ghfeesje

Newbie
Even een update over ons gebruik
We hebben nu al zo'n 16 weken niet meer dagelijks gebruikt (om het zo maar te formuleren). We zijn dus niet volkomen GHB-vrij, maar gebruiken het niet meer zo regelmatig als eerst. Soms als we er zin in hebben pakken we het er even bij. Ik denk één keer in de twee weken. Bevalt me eigenlijk prima zo! Ik merk verder geen verschil in mijn gemoedstoestand o.i.d. Ik dacht eerst dat ik minder puistjes had, maar helaas... ze zitten er gewoon weer, de bitches.

Wat ik wel heel jammer vind is dat ik meer alcohol ben gaan consumeren nu ik minder GHB gebruik. Dat is me in het verleden ook wel eens opgevallen. Als we tijdelijk geen GHB hadden werd er opeens weer bier en wijn in huis gesleept. Daar probeer ik nu wel wat op te letten. (Zo goed als ik met GHB om kan gaan, zo slecht ben ik met alcohol. Altijd te veel en te snel drinken.)

Sanne1987

Newbie
Ik zou zeggen.. stop wanneer het nog kan.. Bij mij begon het ook in het weekend.. feestje.. ook 3ML en geen enkel probleem, maandag gewoon aan het werk.. ik had een goede baan.

Het gevaar is wanneer het even tegenvalt in je leven.. bv je baan verliest, een dierbare doodgaat, liefdesverdriet.. geloof mij dan komt pas de geachte.. dat ene G'tje laat mij even niet aan die ellende denken en is het leven even chill.

Nu 1 jaar later zag ik pas de ellende, ik zat toch wel aan 3,5 ml per anderhalf uur. nu sinds een week aan het minderen naar 1,5 per 2 uur. Neem ik het niet zoals ik mijn schema nu heb, dan voelt lichaam zich verschrikkelijk pijnlijk.

Ik vertel mijn verhaal om te laten zien dat recreatief gebruik zo maar om kan slaan in een dagelijkse ellende.. pas op !

Coffeecup

Belezen gebruiker
Ik weet niet hoe dit zo, maar ik wil reageren op Rebel. Ondertussen houdt hij zich schuil en komt tevoorschijn als zijn drug pas is uitgewerkt

Rebell

Wijs gebruiker
@Coffeecup het zit je diep he! Dat je geen argumenten met mij kan winnen dus dan maar elke keer een post dat nergens over gaat en proberen mij aan te vallen. Hahaha ga stuk om jou..

Let it go! Je hebt alleen jezelf ermee :):kissingheart:

Bovenaan