Het ging aardig goed maar helaas toch vrijdag niet de verleiding kunnen weerstaan en een gram pep besteld...sinds vrijdag al kleine beetjes aan het wegsnuiven. Hierdoor heb ik sinds vrijdag redelijk veel GHb gedoseerd. Elke 2 a 3 uurtjes wel 2,5 tot 3ml. Alleen 's nachts niet. Momenteel ben ik er ook aan sinds vannochtend vroeg omdat ik rond 05.00 wakker werd met stijve spieren en een beetje een ongemakkelijk gevoel. Niet storend ofso maar het was er wel, ik had makkelijk de dag door kunnen komen zonder opnieuw te nemen maar door de vermoeidheid en omdat ik vandaag nog wilde werken heb ik het toch gedaan. sinds 05.00 al elke 2 uur aan het doseren. Vanavond vroeg gooi ik er een benzo in en ga ik vroeg erin en vanaf morgen weer doorgaan waar ik gebleven was, namelijk lekker nuchter blijven, in ieder geval doordeweeks.
Ook is me iets vreemds opgevallen wat ik nooit eerder heb gevoeld. Als me dosis uitwerkt, voelt het soms alsof er een lichte aardbeving gaande is, alsof het huis licht aan het shaken is. Ik keek naar buiten, om me heen maar het gevoel zit toch echt in me lichaam. Nogmaals, niet echt storend maar het viel me wel direct op als iets wat er normaal nooit was. Kan ook de bijwerkingen van de speed zijn die naar voren komen omdat de GHB uitwerk..