Dag later, Ritalin ?

Leonina

Experimenterende gebruiker
Howdy Folks!

Zaterdag heb ik een groot feest waarbij ik dus graag een pilletje xtc wil gebruiken.

Zondag avond (ong 14u later) moet ik op een ander feest zijn, met collegas. Daar wil ik geen xtc nemen.
maar ik wil er wel graag bij zijn, wat kan ik het beste gebruiken om energie genoeg te hebben om te komen ? Want een dagje na xtc ben ik gwn supermoe. Kan ik ritalin nemen ?

Fool

Badass junkie
Je bent moe omdat je moet herstellen, je zou ritalin kunnen nemen, maar dan put je je lichaam alleen maar meer uit. Juist het moe-zijn is een teken dat je lichaam 'op' is en dat verder stressen resulteert over het algemeen in verergerde katers en andere ongein.

Zou gewoon zorgen dat je goed eet en niet overdrijft de avond ervoor, óf niet gebruiken/accepteren dat je het tweede feestje niet meepakt. :wink:

Leonina

Bedankt voor je snelle reactie!
Ik ga het gewoon proberen.. xtc op zaterdag nacht, en ritalin op zondag avond!

Ik zal volgende week hier posten of dat wel aanrader is of niet xD

Fool

Badass junkie
Nouja, een aanrader is het sowieso niet. Je bent dan namelijk je lichaam extra aan het uitputten. Alsnog veel plezier! :)

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Het is niet gezond maar je zou natuurlijk ook pep kunnen nemen. Houdt er wel rekening mee dat dit je hersenen goed verkracht, maar dan ook echt goed.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Jap voledig mee eens, de day after is voor mij zowizo waus wezen en films kijken en dat heb ik wel graag. De twee dagen daarna voel ik me nerveus of sloom, dat vind ik dan weer heel wat minder.

Met ritalin denk ik dat die dip enkel versterkt en verlengd zal worden...

Leonina

Yoo partypeople! Ik leef nog, Heuj! :smoke:

Feest was geweldig, had in totaal 1,5 pilletje van 200. Gewoon niet te gek.
Zondag was ik pas 11:00 thuis, ging meteen douchen en stond daar al half te slapen onder de douche.
7 uur lang op bed liggen slapen, daarna beetje gegeten en klaargemaakt voor personeelsfeest.
Ik was heel traag, en deed alles rustig. Toen ik op t personeels feest aankwam, was iedereen al aangeschoten en vrolijk. Ik probeerde nog met een glimlach te zitten maar was moe jonge.
Ik heb nog nooit pep of iets gebruikt, dus die dingen heb ik niet. Ik heb alleen Ritalin pilletjes kunnen krijgen, had op die feest 2 van die pillen ingenomen.
Daarna rustig aan de alcohol, niet te veel in korte tijd.

Het ging best goed eigenlijk. Ik was niet heel druk, best rustig maar heb wel genoten van de avond. Die avond had ik echt niet willen missen, altijd leuk om je baas en je collega's dronken te zien op je eigen werkvloer!

Ik denk dat het best kan, dag later Ritalin. Omdat het nu vakantie is. Ik werk alleen in de avonden dus kan gwn uitslapen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Idd zoals speed ook kan na een dagje X maar het is niet aan te raden wegens het extra neurotische effect :)

Bovenaan