• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

crystal meth

ik heb ongeveer een maand geleden een van mn dealertje een tijdelijke actie aangeboden gekregen.
een klein zakje met daarin ongeveer 15 heldere kristalletjes, met een gewicht van ongeveer 1 á 1,5 gram
op een donderdagavond met wat vrienden in een park waren we een jointje aan het roken, en ik haalde het zakje tevoorschijn.
in een of andere oude kleine wietbong hebben we de kristalletjes gedrukt en met een gasbrandertje aangestoken en geïnhaleerd. :stoned:

na 3 grote trekken voelde ik na 30 seconden al dat ik licht in mn hoofd werd, en mijn visie begon te trillen en te schudden
het voelde alsof mn hoofd opsteeg, maar mn lichaam aan de grond bleef. :confused:
ik voelde me zo energiek, blij, euforisch en had enorm veel zin om dingen te gaan ondernemen.

rond een uurtje of 22;00 belde een vriend van mij of ik naar groningen kwam om te gaan stappen (1,5 uur in de trein). ik twijfelde geen moment! heb gelijk de trein genomen, en ben nog nooit zo hard gegaan! :hearteyes:
ik heb urenlang gedanst in een van de grote clubs daar, echt een avond om nooit meer te vergeten!

tegen een uur of 06;00 gingen we weer richting de trein, vaag als een toeter, kruipbeweging makend met mn armen vooruit.
eenmaal in de trein wilde ik eigenlijk alleen maar slapen.

de volgende ochtend had ik last van mn keel en een gigantische kater / dip. :kots:
de keelpijn bleef ook anderhalve week aanhouden.
dat was het enige negatieve dat ik er aan kan aanmerken.

greetz the gurbenator :rock:

candymonster

Experimenterende gebruiker
Leuk om een keer een crystal meth reportje te lezen, zie je heel vaak. Word toch als 'te heftig' en 'voor junks' gezien. Zelf zou ik het nooit doen maar leuk om te lezen dat je -afgezien van de kater- een leuke avond hebt gehad! Pas je wel op met dit soort sterk verslavende middelen? Bij regelmatig gebruik gaan de negatieve effecten de positieve effecten overheersen :wink: (alvast sorry voor mijn bezorgdheid, heb zelf een vriend gehad die verslaafd was aan speed)

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
De reden waarom deze drug net zoals heroïne als "junkie drug" wordt gezien is ook niet om zomaar te negeren.

methamfetamines heeft een heel ander effect op een menselijk lichaam dan gewone amfetamines.

Bovenaan