Crystal Meth documantaire

Funky Monkey

Badass junkie
Crystal Meth is hetzelfde als Speed maar dan veel langer en intenser... zelf heb ik het nooit genomen, maar dat is wat ik er van begrepen heb :)
Dit komt ook overeen als je ziet welke structuur het heeft in vergelijking met de dood normale amfetamine.

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Het is idd zoals Nick al zegt, het lijkt op speed, maar het werkt veel langer, en meer op je geest dan op je lichaam, dat 'strak staan' van speed heb je niet echt.
Ik heb het zelf een keer gehad in Engeland, paar jaar geleden, toen ik op vakantie was bij vrienden in Londen.
Die gast noemde het Perv, een afkorting (kwam ik later achter) van Pervitine, zo noemen ze meth in oost Europa.
Echt 3 dagen en nachten doorgefeest op nog geen kwart gram.
Ik ben eigenlijk blij dat het hier haast niet te krijgen is, het is te lekker, echt gevaarlijk spul, en het werkt gewoon te lang door.
Dat lijkt natuurlijk mooi, maar als je zaterdag uit ga en je bent maandagmorgen nog steeds wakker, ga je dus echt niet naar je werk..

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
3 dagen? tering... heftig goedje ja. Heb er ook pas docu over gezien en het word nu nog steeds populairder in amerika.
nu hier en daar ook in europa. hoop niet dat het groter word maar denk het wel. Zoals je zei, het is te lekker (schijnt, zelf nooit genomen en ook niet van plan) en niet zo erg duur.

Antondebeuker

Te lekker ja, en moeilijk te doseren ook.
Wij rookten het trouwens niet hoor, gewoon bommetjes..nou ja, speldeknoppen, haha.(Its enough, believe me, its enough) :mrgreen: Het ziet er uit als kandijsuiker, doorzichtig kristal.
Het schijnt idd goedkoper en makkelijker te produceren te zijn dan normale pep, het verbaasd me dan ook eigenlijk dat het niet vaker opduikt hier.

Hype

Bewuste gebruiker
is 't probleem niet ook dat iedereen het lekker zelf thuis maakt en er ook veel zooi in zit?

DreamWeaver

Badass junkie
Heb eens per ongeluk meth gedaan, dat was niet best. Ben toen plusminus 80 uur wakker geweest, en het speed effect was zoveel intenser. Ik heb 4 dagen dan ook niks gegeten en amper gedronken, terwijl ik bij normale pep of zelfs dex me eroverheen kan zetten en gewoon kan eten. Dit is eigenlijk gewoon superspeed die niet te doseren is en veel te sterk is. Geen aanrader.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Damn, 'k wist nie dat methamphetamine zo sterk waren :openmouth: maar goed dat het hier nie te krijgen is, laat de US maar verrotten... :stoned:

cobhc

Belezen gebruiker
Antondebeuker zei:
Te lekker ja, en moeilijk te doseren ook.
Wij rookten het trouwens niet hoor, gewoon bommetjes..nou ja, speldeknoppen, haha.(Its enough, believe me, its enough) :mrgreen: Het ziet er uit als kandijsuiker, doorzichtig kristal.
Het schijnt idd goedkoper en makkelijker te produceren te zijn dan normale pep, het verbaasd me dan ook eigenlijk dat het niet vaker opduikt hier.
meth is nog altijd veel duurder dan speed hoor .. de prijs ligt rond de prijs van coke

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Ik heb idd wel gehoord dat het populairder word, vooral in america.. maar ook dat het echt extreem chemische rotzooi is, stukken erger dan speed, maar dit is wat ik heb gehoord en weet dus niet of het ook echt waar is... denk zeg het er maar even bij.. maar zo lang wakker blijven lijkt me trouwens ook geen pretje..

Northawke

Wijs gebruiker
Het lijkt me gewoon rotzooi. Ik vind speed nu al soms te lang duren, dus moet er niet aan denken dat er spul is waar je nog strakker van wordt. En meth schijnt ook een veel heftigere aanslag op je lichaam te zijn.

Bscw

Belezen gebruiker
Zo'n dealer die ik ken heeft ook metamfetamine-pilletjes.
Hij heeft het zelf ook en keer gedaan, ze gezicht zag er volgens
anderen niet-te-herkennen uit.
Hij verkoopt ze voor 3 euri per stuk, maar ik hou 't liever
gewoon bij de xtc en mdma.

:stoned:

MindTraveler

Belezen gebruiker
Let op men woorden: binnen 1 à 2 jaar maximum hier overal even makkelijk te krijgen als gewone speed nu. hier in de buurt is dealer al "overgestapt" zou je kunnen zeggen. wel 50/50 versneden met de "normale" speed. op zich wel gevaarlijk want de eerste keer dat ik van deze had wist ik van niets. en met dat spul heb je je handelingen en alles wat er bij hoort volledig niet meer in controle, wat bij de oude speed wel ging.

Maar mij hoor je niet klagen :mrgreen:

You sure? Die waarschuwingen dat meth ons land zou overspoelen hadden we 4 jaar geleden ook al, en 2 jaar geleden ook.. mijn gevoel zegt dat het allemaal wel mee zal vallen.

Blackout

Belezen gebruiker
Het is wel een gratis facelift...das wel fijn. Tijdje meth gebruiken en je ziet er als een engeltje uit....wauw:P

MindTraveler

Belezen gebruiker
Lake zei:
You sure? Die waarschuwingen dat meth ons land zou overspoelen hadden we 4 jaar geleden ook al, en 2 jaar geleden ook.. mijn gevoel zegt dat het allemaal wel mee zal vallen.

Reken er maar op. En duur is het zeker niet, amfetamine wordt hier in overvloed geproduceerd dus dat gedoe met (pseudo-)efedrine hebben ze hier niet, en de stap van speed naar meth is ook nog simpeler. die euro of 2 per gram meer is het echt wel waard, en relatief gezien als je rekening houd met de werkingsduur, zelfs goedkoper

buzzrider

Wijs gebruiker
Bscw zei:

Das wel heel goedkoop, maar het kan toch geen kwaad als je het een keer probeert? Heb je er dan ook een zwaardere burn-out burn out van dan bij speed???

Djo

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Heb eens per ongeluk meth gedaan, dat was niet best. Ben toen plusminus 80 uur wakker geweest, en het speed effect was zoveel intenser. Ik heb 4 dagen dan ook niks gegeten en amper gedronken, terwijl ik bij normale pep of zelfs dex me eroverheen kan zetten en gewoon kan eten. Dit is eigenlijk gewoon superspeed die niet te doseren is en veel te sterk is. Geen aanrader.

Ik heb dus van dezelfde als jou genuttigd. Klein beetje, maar ik merkte dus bijna niks. Wel had ik zo weinig genomen, een lijntje of 3. Toen ik om 3 uur in de nacht naar bed ging, kreeg ik echt zo'n pepslaapje. Maar slaapproblemen heb ik ook zonder pep.
Ach ja, hebben we dat ook een keer gehad, het was in ieder geval een magistraal weekendje 'Kutloo' met DreamWeaver!
We kunnen volgend jaar als je uitgekreukeld bent wel veilig binnen de gestelde tijd aankomen aldaar, want ik weet nu echt hoe ik er moet komen! :P

Maar ik blijf toch wel van de meth af, gelukkig is het hier nog een ver van m'n bed show, maar ja, zul je net zien, dat het de hype wordt als mijn kinderen net in het uitgaansleven stappen. Aldus een bezorgde mama! :(

Blackout

Belezen gebruiker
Heb een beetje het gevoel dat het ZO lekker is, dat je een beetje het heroine gevoel krijgt. Dat hoor je ook in die interviews met die mensen. Ze waren direct afhankelijk. Ik heb al veel drugs geprobeerd, maar meth en heroine zijn voor mij een no-go

FairLighT

Yep, is zeker een heftig goedje. Vroeger vaak gehad. Ben een keer 5 dagen wakker geweest op 2 gram. Op de vijfde dag had ik zelfs mijn pupillen nog enorm groot. Heb tegenwoordig liever een biertje. :beer:

FairLighT

Tweak

Newbie
Nooit Crystal gedaan en zal ook nooit gebeuren. Misschien was het onzin maar ik kijk regelmatig tijdens een vaag verveel moment naar National Geographic. Tword daar beschouwt als world's dangeroust drug.
Natuurlijk, dit was tv en kan vet overdreven zijn. :beer:
Houd het wel bij speed :)

Temptation

Belezen gebruiker
BuZzRiDeR zei:
Bscw zei:

Das wel heel goedkoop, maar het kan toch geen kwaad als je het een keer probeert? Heb je er dan ook een zwaardere burn-out burn out van dan bij speed???

ik wil het ook nog wel ooit een keertje proberen. ik wil heel erg graag weten hoe het voelt. ik heb het sterke vermoeden dat ik het al wel heb gehad maar ben niet zeker.

Luomo

Holy shit, Meth is echt wel niet iets om 'even te proberen'.. Het is fucking verslavend, vreet je lichaam als bijtend zuur, verandert je manier van denken.. Its a no-go..
Google ff bij images : faces of meth
Kan je leuk zien hoe iemand er na meth gebruik gaat uitzien
Goede film over meth : 'Spun' , echt een aanrader !

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Jezus, die documentaire moet je dus vooral niet gaan zitten kijken terwijl je de nacht hebt doorgehaald en nu nog steeds zwaar onder invloed bent van pep. Ben er echt even een beetje naar van nu....
Was hiervoor ook al niet geinteresseerd om eens met Crystal meth te experimenteren, maar nu na het zien van dit al helemaal niet meer! Kan ook echt niet begrijpen dat er mensen zijn die n.a.v. deze documentaire, toch wel nieuwsgierig zijn geworden.....

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Helemaal waar, maar toch wil ik het een keer geprobeerd hebben. En daarna natuurlijk hopen dat je er nooit meer aan kan komen. Maarja het lijkt me echt geweldig.

Maar het foute van dat spul is, tegenover "normale" Speed, dat het naar horen erg met je hersens gaat fucken. Het veranderd gewoon je denken, en het schijt permanent erg veel hersenschade toe te brengen.. Volgens mij komt dit door die extra Methyl-groep die eraan vast zit wat het tot "Meth"Amfetamine maakt..

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Phreakingout zei:
Helemaal waar, maar toch wil ik het een keer geprobeerd hebben. En daarna natuurlijk hopen dat je er nooit meer aan kan komen. Maarja het lijkt me echt geweldig.

Maar het foute van dat spul is, tegenover "normale" Speed, dat het naar horen erg met je hersens gaat fucken. Het veranderd gewoon je denken, en het schijt permanent erg veel hersenschade toe te brengen.. Volgens mij komt dit door die extra Methyl-groep die eraan vast zit wat het tot "Meth"Amfetamine maakt..

Precies, als je dat al van te voren weet, dan ga je er toch niet aan beginnen lijkt mij?? :openmouth:

FairLighT

Laterzzz. Ga nu slapen [is geen hobby, maar gelukkig werkt mijn biologische clock nog goed na al die jaren]. :hearteyes:

Bovenaan