Crystal Coke

roaren*

Bewuste gebruiker
heb coke gekocht, en ze zeiden me dat het crystal coke was, het is zeer goede, en je kunt egt de kristallen zien liggen(als je er je aansteker boven houdt of in het licht houd zie je het egt heel goed)

zit er in alle coke kristallen? ik ken namelijk niet zoveel van coke

heb ook gehoord dat deze chemisch is .. dus niet van columbia ofzo komt

platypus

Belezen gebruiker
crystal coke / crystal meth :flushed:
hoop niet voor je dat je methamfetamine hebt aangeschaft :( als het goeie coke is, dan moet het wel hele goeie zijn :smoke:

roaren*

Bewuste gebruiker
nee geen crystal meth :wink: kzou wel het verschil merken

het is zeker coke, en het is echt hele goeie

Bal0n

Badass junkie
He shit, ik had de merck index op mn pc staan, daar had vast ingestaan of cocaïne wel in kristallen voor komt. Ik heb zo mn twijfels namelijk :).

Bal0n

Badass junkie
Nee :).

Kristalvorming (of kristallen) is niets anders dan een bepaalde structuur waarin een stof zich rangschikt. Zo is ijs ook kristal. :)

Bal0n

Badass junkie
Zeg het gerust als ik iets neer zet waarvan je denkt dat het niet klopt, in elk geval leert 1 van ons er van, win-win situatie :).

gabberkop18

Experimenterende gebruiker
hey

ff ter info natuurlijke sos bestaat niet coca is natuurlijk maar cocaine is altyd een chemische bewerking van de uit de bladere van coca plant verkrege coca pasta

sos ruuullllleeeeeezzzzz gewoon veel beter als pillen en speed
bespaart je een hoop tandpijn
alleen echt wel klote dat het zo duur is :confused:

Bal0n

Badass junkie
Re: hey

gabberkop18 zei:
ff ter info natuurlijke sos bestaat niet coca is natuurlijk maar cocaine is altyd een chemische bewerking van de uit de bladere van coca plant verkrege coca pasta

sos ruuullllleeeeeezzzzz gewoon veel beter als pillen en speed
bespaart je een hoop tandpijn
alleen echt wel klote dat het zo duur is :confused:

Wat probeer je nou te zeggen, ik snap er geen moer van. :confused:

matthijs

Badass junkie
Naja, ik begrijp het opzich allemaal wel, alleen je hebt denk ik in het verkeerde topic gepost man :wink: :rolleyes: :P

dave

Newbie
ik heb altijd cristal en t is heel duidelijk te herkennen maja ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen ik ruik t aan de geur ik zie et en ik proef het maja kwestie van lange ervaring met die shit

dave

Newbie
drama zei:
ik vond die coke met kristallen secht. kreeg allergie op armen. denk dat het versnijspul is
als je cristal heb is t niet versneden,, echt 100 % pure coke bestaat niet maar cristal is het bijna.
t is ook keihard je kan er iemand ze kop mee ingooien

request

Newbie
Cocaine hydro-chloride is een wit kristal achtig zout. Ik heb zelf vaker geel achtige coke gehad met een hoog percentage (4 en 5 streepjes). Helaas heb ik nooit verder onderzoek gedaan naar de inhoud ervan. Ik vermoed dat het geel achtige te maken heeft met de versneden stof cafeine.
De wit kristal achtige die ik de laatste keer had had 4 van de 5 streepjes bij mijn tester.

De meeste coke op de Nederlandse markt is versneden met iets. Je zou bijvoorbeeld een klein sample kunnen opsturen naar een test instituut of zelf een coke tester kopen zoals de EZ test white (www.eztest.com), gewoon verkrijgbaar in de meeste smartshops en online. Kost iets van 17.50 euro. Die laatste geeft geen duidelijkheid over welke andere stoffen er in je coke zitten, maar wel hoeveel procent pure coke je gekocht hebt.

groetjes Richard

Bovenaan