Hallo allemaal, ik heb het tegen mijn vrienden en ouders verteld en ga woensdag naar de huisarts iedereen wil me graag helpen dus ik ga hier gewoon uitkomen bedankt allemaal voor de reacties!
Ja het gebruiken ging vooral om nog iets van positief te voelen, maar dat is nu voorbijJe schrijft dat er veel gebeurd is. Ik snap wel dat een verslaving dan op de loer ligt en zeker als je in het begin positieve gevoelens had bij het gebruik.
Respect 💪🏻Hallo allemaal, ik heb het tegen mijn vrienden en ouders verteld en ga woensdag naar de huisarts iedereen wil me graag helpen dus ik ga hier gewoon uitkomen bedankt allemaal voor de reacties!
Komt goed. Wees eerlijk.Bedankt!! Vind het wel spannend..
dit is vooral een heel belangrijkeKomt goed. Wees eerlijk.
Relaxed manBen net terug van de huisarts samen met mijn moeder, ging heel goed we gaan over een week of 2 weer er naar toe om te kijken hoe het gaat.
Ik voel me heel goed op het moment ben veel aan het werk en met school bezig. Me vriendengroep heeft me even de rust gegeven om voor mezelf te zijn dus kan ik goed op andere dingen focussen!
Heb ook hele lieve berichten gehad van me familie en vrienden die er allemaal voor me zijn, en me vriendin steunt me ook helemaal!
Ik voel me eindelijk weer goed!
Hallo allemaal, het is nu zondagavond en heb het weekend overleefd heb, heb echt heel erg de neiging gehad om te gebruiken.
Heb dat gelukkig niet gedaan en ben nogsteeds clean. Ben echt trots op mezelf en ik laat verder nog weten hoe het gaat!
lekker bezig, ik had vanochtend ook zwaar de drang om bij te halen uiteindelijk niet gedaan en me dealers vw uit me telefoon, nu cold turkey gestopt omdat t geenndoen isIk wou even meedelen dat ik vandaag bijna was teruggevallen heb weer contact gehad met mijn dealer maar heb uiteindelijk toch het stemmetje uit mijn hoofd kunnen halen dat ik het nodig had waar ik heel trots op ben
Goede keuze om te stoppen van je! Mij helpt het nu iig heel erg met mijn mentale gezondheidlekker bezig, ik had vanochtend ook zwaar de drang om bij te halen uiteindelijk niet gedaan en me dealers vw uit me telefoon, nu cold turkey gestopt omdat t geenndoen is
ja mijn mentale gezondheid was ook zwaar focktop en wist dat drugs het niet verhielp maar bleef t alsnog doen, nu sinds gisteren niet gebruikt en t gaat makkelijk alleen de dag opstarten was wel moeizaam gegaan en geluiden horen en mensen horen vind k nu nog kutGoede keuze om te stoppen van je! Mij helpt het nu iig heel erg met mijn mentale gezondheid
Sta je inmiddels ingeschreven voor verslavingszorg @GasErOp12 ? Want dit soort moeilijke momenten gaan vaker komen en dan is ondersteuning door een professional toch wel belangrijk. Als je al contact had met je dealer stond je heel dicht bij een terugval.Ik wou even meedelen dat ik vandaag bijna was teruggevallen heb weer contact gehad met mijn dealer maar heb uiteindelijk toch het stemmetje uit mijn hoofd kunnen halen dat ik het nodig had waar ik heel trots op ben
De eerste dagen gaan nog wel makkelijk zijn na de eerste week ga je echt weer willen gebruiken dus hou het volja mijn mentale gezondheid was ook zwaar focktop en wist dat drugs het niet verhielp maar bleef t alsnog doen, nu sinds gisteren niet gebruikt en t gaat makkelijk alleen de dag opstarten was wel moeizaam gegaan en geluiden horen en mensen horen vind k nu nog kut
oh ik hoorde juist andersom hahaha, moet goedkomen heb t 3 weken zowat dagelijks gebruikt dus niet zo heel lang, heb vertrouwen in mezelfDe eerste dagen gaan nog wel makkelijk zijn na de eerste week ga je echt weer willen gebruiken dus hou het vol
Komt goed man! Laat dat stemmetje in je hoofd je niet overhalen om weer te gaan gebruiken dat stemmetje gaat zeggen wat maakt het uit om weer te gebruiken en dat het de laatste keer wordt maar dat maakt t alleen maar weer ergeroh ik hoorde juist andersom hahaha, moet goedkomen heb t 3 weken zowat dagelijks gebruikt dus niet zo heel lang, heb vertrouwen in mezelf
preciess, nu ff tijdje niet gebruiken en dan op gelegenheden proberen kijken hoe dat gaat, maar alleen in me kamer ga ik NOOIT meer doen. daar aan beginnen was de grootste foutKomt goed man! Laat dat stemmetje in je hoofd je niet overhalen om weer te gaan gebruiken dat stemmetje gaat zeggen wat maakt het uit om weer te gebruiken en dat het de laatste keer wordt maar dat maakt t alleen maar weer erger
daar ben ik ook de mist in gegaan op je kamer in je eentje dan kom je er moeilijk of niet van af maar goed dat we nu gestopt zijnpreciess, nu ff tijdje niet gebruiken en dan op gelegenheden proberen kijken hoe dat gaat, maar alleen in me kamer ga ik NOOIT meer doen. daar aan beginnen was de grootste fout
ja precies dat is ech een no go never againndaar ben ik ook de mist in gegaan op je kamer in je eentje dan kom je er moeilijk of niet van af maar goed dat we nu gestopt zijn
zo herkenbaar , stim fapathon van dik 12 uuur what a waste of time ........Lekker fappen op je kamertje 😄
Amateurzo herkenbaar , stim fapathon van dik 12 uuur what a waste of time ........
haha ik hield het niet langer dan dat vol hoor mij kon je echt mentaal oprapenAmateur![]()
k stopte na 2 min al want had geen zin en kwam toch nie🤣Lekker fappen op je kamertje 😄
Ik was het meestal na een uur of 5-6 wel beu. Piemel als een cashewnootje en ik was meer bezig met luisteren of er inbrekers in huis waren dan met rukken. 🤗k stopte na 2 min al want had geen zin en kwam toch nie🤣
HAGAHA ja ik of me ouders nie in huis liepen😭Ik was het meestal na een uur of 5-6 wel beu. Piemel als een cashewnootje en ik was meer bezig met luisteren of er inbrekers in huis waren dan met rukken. 🤗
haha can relateIk was het meestal na een uur of 5-6 wel beu. Piemel als een cashewnootje en ik was meer bezig met luisteren of er inbrekers in huis waren dan met rukken. 🤗
Ik was het meestal na een uur of 5-6 wel beu. Piemel als een cashewnootje en ik was meer bezig met luisteren of er inbrekers in huis waren dan met rukken. 🤗
Wat deden we onszelf toch aan man 🥲Hoe vaak beweren we wel dat ieder mens uniek is? Maar dit is gewoon spot on hoe mijn leven eruit zag![]()
En dan ben jij nog vele malen dieper gegaan dan ik. 🙏