Crack/base coke

Oakley30

Newbie
Mijn partner verjaart en omdat hij regelmatig coke gebruikt (gecontroleerd niet verslaafd), zou ik voor zijn verjaardag eens base coke kopen aan ModKnip: Geen prijzen aub!euro per halve gram.

Mijn vraag is wat doe je er dan mee met het brokje, opsnuiven of gewoon verpulveren en oproken, met zilverpapier zal volledig zijn ding niet zijn.

Graag wat advies?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Welkom!

Apart verjaardagscadeau .. stond dat op zijn wenslijstje ?

Maar het antwoord is als je base coke koopt is dat om op te roken in zo'n soot pijp:

Met een filtertje/folie met kleine gaatjes erin zodat je kunt hijsen en daarop een bedje as waarop je de komt de base neerlegt en dan hijsen maar..

Let er wel mee op dit is erg verslavend!!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Exceptional Insight zei:
Haha, wat een kutcadeau.

(Helaas) Ben ik het er wel mee eens , voor dat geld kan je veel leukere dingen doen.
Maar goed ieder zijn ding misschien heeft de jarige job dit als wens een keer te proberen , hoewel ik het hem niet zou geven.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Tijdloos zei:
Exceptional Insight zei:
Haha, wat een kutcadeau.

(Helaas) Ben ik het er wel mee eens , voor dat geld kan je veel leukere dingen doen.
Maar goed ieder zijn ding misschien heeft de jarige dit als wens een keer te proberen , hoewel ik het hem niet zou geven.

Is hij echt zo harig? en hoe weet je dat hij Job heet? :tearsofjoy:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
De jarige job zal wel een nederlandse uitdrukking zijn zo te horen
En de h moest een j zijn zit ook zo dicht op elkaar op het toetsenbord :P

Wel grappige typefoutjes , stomme telefoon gepriegel ook!
:tearsofjoy:

MeejheM

Badass junkie
Als je heel even zoekt kun je makkelijk vinden hoe je ook makkelijk crack maakt, en hoe makkelijk je het kan roken. Had ik al genoemd hoe makkelijk je eraan verslaafd raakt?

lijkt mij een makkie...

Een partner verslaafd aan crack aanhouden is trouwens geen makkie. dat kan je goed je relatie kosten...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Opmerkelijk kado inderdaad, maargoed ieder zijn ding laten we maar zeggen.

mariocart

Experimenterende gebruiker
Bij de smartshop koop je een zo'n pijp zoals hierboven mij staat afgebeeld (een hasj/crack/base pijp). Daarin doe je vijf gaasjes/filters in. In de pijpkop, waar je die gaasjes in doet, daarin leg je as. As van je sigaretten bijvoorbeeld. Bovenop de as doe je de brokjes basecoke. Doe de pijp in je mond en verhit de brokjes basecoke met een vlam. Zuig dan aan de pijp en inhaleer de rook die eruit komt. Laat de rook eventjes in je longen zitten en blaas de rook dan uit. Als je goede basecoke hebt, en niet die versneden rotzooi wat je veel op straat tegen komt, voel je nu een flash effect opkomen. Dit is basecoke...

Wát een kut cadeau! Als jij 'n vriendin bent, dan koop je zoiets niet voor z'n verjaardag en nooit trouwens! Je hebt duidelijk zélf geen idee wat het is want je vraagt wat je ermee moet doen!
Wat je moet doen, zeker als het je VRIENDJE is, is zeggen dat hij ermee stopt, onmiddelijk, of naar een ander meisje kan gaan zoeken!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ezelinnetje zei:
Wát een kut cadeau! Als jij 'n vriendin bent, dan koop je zoiets niet voor z'n verjaardag en nooit trouwens! Je hebt duidelijk zélf geen idee wat het is want je vraagt wat je ermee moet doen!
Wat je moet doen, zeker als het je VRIENDJE is, is zeggen dat hij ermee stopt, onmiddelijk, of naar een ander meisje kan gaan zoeken!
Buiten dat het inderdaad een apart kado is, moet toch iedereen lekker zelf bepalen wat ze voor hun partner kopen. Als zij dat graag voor haar partner koopt dan is dat haar keuze. Heb je je nou echt speciaal aangemeld om te zeggen dat je het een kut kado vind, terwijl je verder haar achtergrond helemaal niet kent?

Bovenaan