Cooper - Test en Speed

Jeller

Badass junkie
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
Ik voel me dan super licht. En je moet me dan eens zien los gaan op een feestje.. :P

hahaha... vaak ben ik te vaag om te dansen...
tenzij ik lsd op heb.. dan ben ik energiek...
ja tzelfde met mij.. ik feest wel op mdma, maar echt energie krijg ik er niet van.; je voelt gewoon je benen minder

BamHero

Experimenterende gebruiker
De shuttle run test is dat je heen en weer moet rennen tussen 2 lijnen en dat je dan steeds *BLIEP* hoort en daarna Trap 2 :openmouth: De laatste keer haalde ik de 9....opmerkelijk want ik was niet stoned, en de keer daar voor had ik 7 terwijl ik toen nog niet rookte en daarna wel! Vage shit.....moet je wel hasj roken dan voor de test want van wiet word ik zo lam als een tientje :openmouth:

Brandon

Bewuste gebruiker
ik denk dat je op speed de cooper test beter gaat doen dan op mdma. Zelf heb ik op mdma echt het unlimited energie gevoel maar, zal mijn lichaam niet veel sterker worden dan normaal terwijl ik met speed mischien niet de eerste 100 meter sneller ren dan op mdma maar wel daarna omdat het me toch wel een kick geeft qua kracht en uithoudingsvermogen maarja dat is nog steeds je lichaam voor de gek houden :P maarja daar doen we het toch voor :grin: :smoke:

flashkop

Bewuste gebruiker
Brandon zei:
ik denk dat je op speed de cooper test beter gaat doen dan op mdma. Zelf heb ik op mdma echt het unlimited energie gevoel maar, zal mijn lichaam niet veel sterker worden dan normaal terwijl ik met speed mischien niet de eerste 100 meter sneller ren dan op mdma maar wel daarna omdat het me toch wel een kick geeft qua kracht en uithoudingsvermogen maarja dat is nog steeds je lichaam voor de gek houden :P maarja daar doen we het toch voor :grin: :smoke:
IDD dikke lijn en gaan

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
mdma gebruiken om te gaan sporten is gewoon onzin.
Amfetamine doet wat het moet doen, maar is gevaarlijk met wat pech.

Zelf slik ik wel eens een alfavitje (efedrine) voor een voetbalwedstrijd, maar dit enkel bij erg belangrijke wedstrijden.

disaster

Bewuste gebruiker
Als ik MDMA gebruikt, voel ik juist meer druk op m'n lichaam.

Je zou beter een dikke lijn PEP kunnen nemen voor de test :P .

davista

Newbie
Heb het ooit is gedaan die coopertest onder de Amphies. Het ging wel vlotjes en je kunt je echt ver blijven pushen. Maar toen ik stopte ben ik gewoon 15 minuuten op de grond gaan liggen was nog nooit zo hard buiten adem geweest! Terug gekomen op school (was op piste) een heele fles aquarius blue leeg gedronken en een uurtje later was alles terug tip top in orde!

Qocaïne

Badass junkie
Heb afgelopen maandag de shuttle run gedaan met me leerlingen (gym).
Mee gedaan met groep 7 en daarna met 8.. allebij meegedaan tot de laatste leerling stopte.. trap 10 en trap 11.

Viel me nog alles mee! En dát zonder speed!

Maar om even on topic te gaan... coopertest of shuttlerun test lopen op speed zal weinig meer resultaat opleveren dan alleen maar een hogere HF. Misschien zal je iets sneller lopen, maar het verschil zal weinig zijn!

Slecht voor je hart en lichaam, gewoon niet doen!

Bovenaan