Confused

QuickSmoke

Newbie
In de stad zijn meeste coke dealers begin twintigers van zuiderse afkomst. Irritante aan hun is die 0.7 bolletjes.
Ik ga altijd bij een ene jongen in het begin was het normaal wat ik kreeg vergeleken met andere dealers. Maar ik ging meer en meer bij hem. Begon zelf 5 blok te kopen. Nu paar maand later. Was er plots echt een 5 blok, compleet anders van smaak en geur. Echt gewoon klei gelijk. Als ik het snuifde was me neus achter 1 lijn al geirriteerd en ontstoken. Het spul loste niet eens op. Droogde direct op plakt in me neus gelijk opgedroogt lijm dat het zelf pijn deed. Werd zo geel orangje korst.
Stuurde hem dat ik mijn geld terug wou of een ander blokje in de plaats. Wou hij niet. Dus ik zei dat ik verander van dealer. Hij gaf me een bod dat ik duidelijk niet kon afslaan namelijk, 5 blok plus een 0.8 voor *modknip* Was al iets beter spul. Maar de keer daarna gewoon een gram. Daarna een gram weer iets slechter. En nu een gram die weer totaal op niets trekt zoals ik al zei met die irriterende 5 blok.

Ik begin hem minder en minder te vertrouwen want ook ja ik weet ik ben zelf nog van de jeugd maar ik vertrouw de jeugd van vandaag niet ik ben geen sociaal persoon en ik blijf liever op de achtergrond. Snuif ook niet graag samen met anderen met een paar als uitzondering. de meeste zijn gewoon echt ambetant om samen substances mee te doen.

Excuses voor het afdwalen.
Dus. ben van plan bij iemand anders te gaan die ik heb leren kennen door een collega. Waar het echt wel top spul isw hij gebruikt zelf ook. Kan me vader zijn en hij noemt het een levenstijl.

Ben zelf nog niet echt ervaren. Doe het bijna dagelijks wel maar doe het nog maar sinds vorig september. Maar wat is goeie en wat is slechte coke? Als niemand mij het zegt dan beslis ik wel welke goed is door hoe ik me voel.

Maar mijn vraag nog steeds is wat is dit spul dan? Is het toch coke maar teveel versneden? Ik val soms in slaap tijdens het nemen. Ik krijg soms honger tijdens het nemen. En me neus aiaiai. Blijft echt da een zeer doen Na elke lijn ik neem.

Kan iemand me vertellen of het oplichterij is of.

Laatst bewerkt door een moderator:

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Speculeren mag op DF niet. Maar aan de effecten te horen zal het geen coke zijn. Of het is wel coke maar gewoon versneden met 1 of ander middel.
Ik zou sowieso niet meer bij die dealer gaan. Ik zou die nieuwe oude man dealer een kans geven. Wat heb je te verliezen? €50. Maar dan weet je wel of je een nieuwe dealer hebt of niet.

nu mijn iets betere advies:

Vind je het zelf niet verschrikkelijk dat je dagelijks drugs gebruikt? Ik weet niet of dit je dagelijkse leven verwoest maar ik kan me niet voorstellen dat het leuk is. Ik raad je aan hulp te zoeken voor je verslaving.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Het noemen van prijzen is niet toegestaan, speculeren ook niet.

Lees de forumregels, voor deze keer krijg je een waarschuwing, de volgende keer een permanente ban.

Als je wil weten wat er in je drugs zit moet je het naar een testcentrum brengen.

Bovenaan