Beste combi's
Voor mij was het altijd al 2c-b + lachgas geweest (psychedelica + lachgas is sowieso echt pfoee

).
psychedelica, 2c-b vind ik persoonlijk het minst dan, laat je natuurlijk wat anders denken. Meer mindfucks etc. Met lachgas kom je in één rare mindfuck-loop waar de visuals intens intens zwaar worden. Neem het niet met een korreltje zout ben echt vaak out gegaan en dat ik dan in een soort droom zat voor heel even. De eerste keer was zo intens bij mij. Wist niet wat mij over kwam. Toen ik eruit kwam dacht ik weer nuchter te zijn tot je weer beseft dat je 2c-b op hebt.
Bijna altijd als ik lachgas doe gaat het heel snel opkomen totdat ik op een soort piek kom dat echt goddelijk hard is. Je bent van de wereld en echt op een rare plaats. Dan komt er steeds een soort "besef". Je beseft steeds meer realiteit. "besef" "besef" "besef" en de momenten van besef worden steeds langer totdat je er uitkomt. Dus in het begin gaat het heel snel "bes-besefbesefbesef..besef......besef............besef.........................besef"
Je komt steeds meer bij de wereld. Echt zo lijp. Wordt weer helemaal giechelig als ik eraan denk maar soms heb ik ook wel is andere dingen zoals;
Een soort inception. Een trip in een trip. Tweede keer 2 ballonnen gedaan en dat was het ziekste ooit. Kamer begon te trillen en toen waren het allemaal foto's van m'n kamer en toen was ik in een zwarte ruimte en zag de foto's van m'n kamer in de verte. Wist niet wat er gebeurde toen.
Heb erg erg vaak lachgas gedaan tijdens psychedelica. Het enigste jammere van de aanwezigheid van lachgas is dat de normale trip dan weer eigenlijk heel erg meevalt. Ik bedoel als je zoiets meemaakt stelt de normale trip niks voor. De avond draait dan meer om de lachgas-balonnen dan echt de psychedelica zelf. Daarom heb ik bij veel psychedelica avonden de lachgas weggelaten zodat we echt met de trip zelf konden bezig zijn. Waar ik later weer mediteren uitvond wat eigenlijk nog zieker is als lachgas.
Maar lachgas + psychedelica is echt een top combinatie maar wel heftig.
Coke + alcohol; ja het is een top combinatie ook al ben ik van beide drugs geen fan van omdat het je echt sloopt (coke vind ik dan wel meevallen hoe schadelijk het is als je het eens in de 3 maanden gebruikt een paar lijntjes) maar alcohol is echt een killer. Vooral de combinatie is zo chill. Je wilt van beide meer. Er ontstaat ook een stofje cocaethylene wat nog verslavender is en schadelijker. Dat maakt het als je alcohol of coke doet, de verlangens komen naar de weder-drugs.
Ghb + pep (+seks); Tering. Geen woorden voor. Als je de goede dosis van beide te pakken hebt en dan even in bed gaat liggen. Ja nogmaals geen woorden voor
Psychedelica + mediteren; ja niet een combi van twee drugs maar hier op heb ik toch wel de ziekste dingen meegemaakt. Raad het iedereen aan als je een beetje gewend bent aan psychedelica. Je komt dieper dan je ooit kan bedenken. Wauw geen woorden voor
Dit zijn toch wel de leukste combi's van mij wat echt een merkbaar ander effect geeft. Momenten gehad dat je een combi van 5 had maar kon niet meer precies voelen wat ik van wat voelde. Was alleen maar vaag.