Combineren

Psylocke

Experimenterende gebruiker
Ik heb wel vaker meerdere dingen gecombineert, maar vroeg me af hoe een combinatie zou zijn van speed, coke, pillen, drank en ritalin. Dit is dan gewoon paar pilsjes en 1-2 ritalin om te starten, pep en coke in punten en 1-2 kwartjes verdeeld over de avond. Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met deze combinatie of een vergelijkbare en hoe dat op elkaar inwerkt. Sta open voor commentaar, ik heb ervaring genoeg en ben geen domme onverantwoordelijke gebruiker. Hoef ook niet van alles niet veel, maar ben nieuwsgierig hoe de combinatie bevalt.
Mensen die het er niet mee eens zijn, geef eens een combinatie die jullie beter lijkt en beschrijf dat. Mogen drugs zijn die ik niet opgenoemd heb.

Bobsacamano

Badass junkie
Sowieso gooi je je ritalin net zo goed door het toilet. Dat spul is veel te subtiel om nog te voelen als je pep op hebt. Sowieso moet je denken ok twee dingen doen more or less het zelfde dus de zwakste doet niks. Je xtc brengt natuurlijk wel dan de extra dimensie erbij maar goed vraag me niet in hoeverre je je dan nog energieker voelt door de pep. Ook coke vind ik zelf erg subtiel qua effect (schijnt ook dat je het een paar keer moet hebben gedaan om het flink te waarderen)

Ook de drank euhm ja persoonlijk als ik pep of coke op heb en ik drink wat voel ik me wel relaxt alleen voel aan de andere kant erg weinig van de drank.

Ik zou zeggen verspilde moeite en daarnaast niet echt gezond bezig.

Denk eerder aan deze combi's echt twee compleet andere dingen combineren.

2CB - PEP
2CB - XTC
LSD - XTC
Keta - 2CB

Fool

Badass junkie
Over de losse combinaties weet ik dit:
Ritalin verpest de coke;
Speed verpest de ritalin;
Speed verpest de xtc;
Coke verpest de xtc;
Speed en Coke stuurt je hart in hyperdrive.

Waarschijnlijk voel je je voornamelijk gestimuleerd met erg veel vervelende bijwerkingen en zal je hart snel om een ritje naar de EHBO vragen. :P

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
bobsacamano zei:
Sowieso gooi je je ritalin net zo goed door het toilet. Dat spul is veel te subtiel om nog te voelen als je pep op hebt. Sowieso moet je denken ok twee dingen doen more or less het zelfde dus de zwakste doet niks. Je xtc brengt natuurlijk wel dan de extra dimensie erbij maar goed vraag me niet in hoeverre je je dan nog energieker voelt door de pep. Ook coke vind ik zelf erg subtiel qua effect (schijnt ook dat je het een paar keer moet hebben gedaan om het flink te waarderen)

Ook de drank euhm ja persoonlijk als ik pep of coke op heb en ik drink wat voel ik me wel relaxt alleen voel aan de andere kant erg weinig van de drank.

Ik zou zeggen verspilde moeite en daarnaast niet echt gezond bezig.

Denk eerder aan deze combi's echt twee compleet andere dingen combineren.

2CB - PEP
2CB - XTC
LSD - XTC
Keta - 2CB

Coke waarderen?
Coke geeft niet echt een rush.
Meer een chill en rustig gevoeld, beetje meer praatgraag.
Maar daar blijft het dan ook bij.
Door meerdere keren coke te nemen gaat het effect niet beter worden.
Maar het chill en rustig gevoel is inderdaad verslavend na een paar keer.
Ik vind coke niet echt een Partydrug, tenzij je het combineert met alcohol.

Fool

Badass junkie
Ik kreeg anders een beste rush tijdens mijn eerste keer (en die keren erop) cocaïne hoor. :P

Bobsacamano

Badass junkie
Ja denk al? geen rush? die kreeg ik wel.

En van coke leren waarderen dat zie ik gewoon af en toe voorbij komen. Ikzelf heb het 1 keer een avond gedaan. Was niet zo onder de indruk (gelukkig)

Fool zei:
Ik kreeg anders een beste rush tijdens mijn eerste keer (en die keren erop) cocaïne hoor. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MentalFucked zei:
Coke waarderen?
Coke geeft niet echt een rush.
Meer een chill en rustig gevoeld, beetje meer praatgraag.
Maar daar blijft het dan ook bij.
Door meerdere keren coke te nemen gaat het effect niet beter worden.
Maar het chill en rustig gevoel is inderdaad verslavend na een paar keer.
Ik vind coke niet echt een Partydrug, tenzij je het combineert met alcohol.
Ik en best veel anderen die ik gesproken heb hierover vinden dat je coke pas na een paar keer gebruiken gaat waarderen. Niet omdat het effect in enen beter wordt, maar omdat het effect inderdaad 'relatief' subtiel en is daarom de eerste keer niet meteen herkend wordt. En ik vind trouwens coke best een rush geven, alleen in vergelijking tot speed valt het mee.

OT: Speed, coke, ritalin en xtc samen lijken me niet echt een goede combinatie voor je hart. Om het nog maar niet over de potentiele hersenschade te hebben. Daarbij denk ik dat qua effect de speed vooral overheerst en dat je van de rest niks tot weinig zal merken. Zonde van je drugs als je het mij vraagt.

Karolyk

Newbie
De beste rush die ik ooit heb gehad was eerst 2cb nemen (15-20mg), 2 uur wachten. Dan GHB (3ml) en MDMA (denk iets van 100 mg, niet meer zeker) combineren. Op de achtergrond ook nog pep gebruikt. Ik snap dat het extreem is, maarja als je eenmaal gaat combineren kun je het net zo goed gelijk goed doen! Om het nog wat lekkerder te maken, zorg ervoor dat je al lang wakker, minstens een volle dag.

dc_rasta

Newbie
combo's die ik zelf wel chill vond om te gebruiken
truffels en wiet
alcohol en coke
xtc met alcohol
wiet met cafeïne pillen
ketamine met wiet en alcohol
wiet en alcohol

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Al dat gecombineer van jullie terwijl er ondertussen toch veel verantwoordelijke gebruikers hier zitten :wink:

Ik combineer nauwelijks. Het max wat ik heb gehad was wiet, hasj, lachgas en bier. Een andere keer bier, poppers en ritalin. En ik heb wel eens mdma gedaan op het eind van de dag als 4fa/6apb uitwerkte. That's it. Veel combineren lijkt me (1) niet verstandig en (2) niet leuk. Als ik iets gebruik, dan gebruik ik dat om dat specifieke effect te ervaren.

Psylocke

Experimenterende gebruiker
Mijn ervaringen van combinaties met minimaal drie van het lijstje:
Alcohol, xtc en speed
Alcohol, coke en ritalin
Alcohol, xtc en ritalin

Aangezien deze me beviel wou ik testen wat ze in combinatie doen.
Vind combineren persoonlijk alleen een fijn effect hebben als alles met mate is,
veel van verschillende drugs bevalt me ook niet.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik combineer echt weinig zo te zien. Meestal wel wat wiet met xtc/MDMA maar dan echt als het gevoel down gaat...
Alcohol met drugs vind ik niets. Heb zelf wel es avonden gehad van xtc / speed / alcohol combineren maar die zijn voorbij, sloopt enkel maar je hersenen...

Ik geniet van het gevoel van 1 enkele drugs. Elk stofje heeft zijn unieke werking en dat verpest ik liever niet.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ZERO- zei:
Veel combineren lijkt me (1) niet verstandig en (2) niet leuk. Als ik iets gebruik, dan gebruik ik dat om dat specifieke effect te ervaren.
Tekzor668 zei:
Ik geniet van het gevoel van 1 enkele drugs. Elk stofje heeft zijn unieke werking en dat verpest ik liever niet.
Helemaal mee eens! Ik zie in mijn directe omgeving helaas ook teveel mensen van alles door elkaar nemen, om maar totaal van de kaart te zijn ofzo lijkt het. Als je echt wilt weten hoe een drug werkt moet je het toch minstens een paar op zichzelf gebruikt hebben.

Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik af en toe ook nog wel eens wat dingen combineer, maar dan is het omdat een bepaalde drug de ander versterkt of omdat er echt een bepaalde synergie is tussen beiden. Om het effect te versterken rook ik bijvoorbeeld graag wiet bij psychedelica of MDMA en voor een synergie gebruik ik soms lachgas bij psychedelica. De candyflip lijkt me ook zo'n combi die echt de moeite waard is. Maar meerdere oppeppende middelen zoals speed en coke samen lijkt me echt zonde van je drugs en bovendien erg ongezond.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tsja ik neem ook wel vaker dingen op dezelfde avond maar niet extreem door elkaar. Ik combineer niet om zo hard mogelijk van de kaart te raken maar bijvoorbeeld na een paar uurtjes speedgebruik, vind ik het heerlijk om over te gaan op een lijntje keta of een beetje GHB.

EDIT

dat is dus wel altijd combineren om bepaalde effecten te bereiken of te versterken zoals Psychedelibee hier ook zegt. Niet combineren om het combineren dus

Bovenaan