combinatie speed+ truffels

uncoolbeatle

Experimenterende gebruiker
Iemand ervaring hiermee?
Lijkt me wel een interessante combi, zeker sinds ik op feesten veel candyflippers tegenkom. Aangezien ik dit liever eerst thuis wil doen, en met iets lichters, zou de combi pep+truffels iets zijn? Ik vind er niet veel over, ben benieuwd of iemand het hier al eens heeft gedaan. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Geen ervaring mee en dat hoop ik ook vooral zo te houden eigenlijk. Ik heb wel eens vrienden behoorlijk bad zien gaan op coke en truffels of coke en LSD. Hoewel speed weer net wat anders is als coke natuurlijk, heeft het wel een enigszins vergelijkbare werking.

Misschien dat ik er helemaal naast zit hoor, maar volgens mij kan het 2 kanten op. Of je speed gaat zwaar overheersen en haalt je grotendeels uit de trip. Of de speed in combinatie met de truffels maken je zwaar paranoia. Persoonlijk zie ik het nut niet zo in van van een sterke upper te combineren met een tripmiddel. Als je het al doet kun je maar beter veel ervaring hebben met beide middelen.

Daarnaast is een candyflip wel echt iets heel anders he. Dat is LSD gecombineerd met MDMA. Dat zijn 2 middelen die je allebei meer open maken en hoewel heftig toch een mooie synergie kunnen hebben met elkaar. Het probleem met speed en truffels is dat speed geen goede vervanger is voor MDMA aangezien speed je niet open maakt maar eerder gesloten en truffels weer niet echt een goed vervanger voor LSD aangezien truffels veel chaotischer zijn.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het spreekt mij ook niet echt aan. Speed kan inderdaad een paranoia achtige kant losmaken, wat de combinatie met een hallucinogeen heel naar kan maken. Misschien bevalt het ook wel goed hoor, maar het lijkt me niet de ideale combi.

darkpsy28

Newbie
Ik vond de combinatie coke lsd reuze meevallen heb het tog wel een stuk of 10keer geprobeerd en vond het altijd een reuze combi.

ooscaar

Wijs gebruiker
ZERO- zei:
Psychedelibee zei:
..aangezien speed je niet open maakt maar eerder gesloten..
Even helemaal uit de context, maar ik word wel opener van speed? :tongueout:
Ik denk dat Psychedelibee bedoelt dat speed niet geestverruimend werkt zoals psychedelica dat doen, maar eerder geestvernauwend. Speed laat je niet echt buiten je normale denkbeelden denken, eerder andersom. Met speed op zal je niet snel tot nieuwe inzichten komen, en sinds dat met truffels voor de meesten toch wel de bedoeling is, zal de combinatie speed+psychedelica niet ideaal zijn. Als stemmingsverbeteraar zou het kunnen, maar mij lijkt het ook geen ideale combinatie.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn woordkeuze was wat ongelukkig, maar bedoelde inderdaad dat speed niet geestverruimend werkt. Ik wordt zelf ook een stuk socialer van speed, maar als ik er al anders van ga denken is dat eerder meer in hokjes en minder met een 'open' instelling.

Attimo

Belezen gebruiker
Heb vorig weekend truffels (Atlantis) genomen op een feestje waarbij al stevig gedronken, gegeten en geblowd werd.

Ik merkte na twee uur nog weinig tot niets van de truffels en aangezien ik nog nooit zo lang heb moeten wachten op het effect van psychedelica dacht ik (voor de zoveelste keer in mijn carrière als psychonaut) "shit, het werkt niet".

Toen vroeg een maat of hij een lijntje van mij mocht en toen ik hem er eentje gaf moest ik er uiteraard ook twee doen.

Kleine tien minuten later is mijn trip begonnen en ze heeft zeker 6u geduurd. De meest visuele en filosofische trip die ik ooit gehad heb.

Bovenaan