combinatie met xtc

ootje

Experimenterende gebruiker
Ben zelf (nog) geen gebruiker van XTC, maar is er iets aan te raden wat een trip van XTC nog beter/mooier maakt? Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld hasj en bier, niet iets waar XTC in is verwerkt. Wat zijn perfecte combinaties die niet dodelijk zijn?

TrippyShit

Badass junkie
Speed maakt je helderder.. mdma maakt je lekker vaag. Geen speed erbij dus., Ook werkt het het love gevoel wat tegen.

Doe gewoon mdma. Later kan je nog wel een jointje roken. Wordt het wat meer chillmode en het smaakt heel lekker. Voor de rest zou ik er niks bij nemen.

Chris Pontius

Badass junkie
ootje zei:
Ben zelf (nog) geen gebruiker van XTC, maar is er iets aan te raden wat een trip van XTC nog beter/mooier maakt? Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld hasj en bier, niet iets waar XTC in is verwerkt. Wat zijn perfecte combinaties die niet dodelijk zijn?
alcohol had ik niet gedaan omdat beide vocht onttrekken uit je lichaam (drink dus ook wat water als je xtc neemt)

jou zou er misschien nog een blowtje bij kunnen roken maar voor de rest had ik niets gedaan :)

Hislordship

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
Speed maakt je helderder.. mdma maakt je lekker vaag. Geen speed erbij dus., Ook werkt het het love gevoel wat tegen.

Doe gewoon mdma. Later kan je nog wel een jointje roken. Wordt het wat meer chillmode en het smaakt heel lekker. Voor de rest zou ik er niks bij nemen.

Speed maakt het voor mij veeeeel leuker en dat love gevoel blijft dan ook gewoon :confused: mischien geld het niet voor iedereen dat speed er iets aan toevoegd.
Voor mij in iedergeval wel :beer:

J86

Bewuste gebruiker
Kurwa zei:
Als ik wegging,drinken en nog es drinken :flushed:

Da kan allemaal geen kwaad :grin:

ehhhh? dat ligt eraan wat je drinkt :P
als het alcohol bevat kan het zeer zeker wel kwaad

Ik drink altijd 1 biertje, gewoon omdat het zo lekker is in die trip. Meestal drink ik em niet eens op. Verder water en cola de hele avond. En als het kan jointje als de trip aan z'n eind is.

Kurwa

Newbie
J86 zei:
Kurwa zei:
Als ik wegging,drinken en nog es drinken :flushed:

Da kan allemaal geen kwaad :grin:

ehhhh? dat ligt eraan wat je drinkt :P
als het alcohol bevat kan het zeer zeker wel kwaad

Ik drink altijd 1 biertje, gewoon omdat het zo lekker is in die trip. Meestal drink ik em niet eens op. Verder water en cola de hele avond. En als het kan jointje als de trip aan z'n eind is.

Tja,heel de avond bier en vodka red bull...

Maar ja,da was in mijn wilde jaren :flushed:

takedown84

Belezen gebruiker
ik drink voor ik pillen pak altijd 6 pintjes ofzo....
maakt de "trip" leuker vind ik en zeker als de pillen uitwerken voel je jezelf niet zo kut
als ik de pillen heb genomen drink ik wel altijd cola, water,... :xtc:

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Xtc + alcohol + wiet/hasj.

De alcohol droogt je lichaam nog harder uit dus je hebt een hardere kater. Dus dat alcohol kan je weglaten. Maar gewoon enkele jointjes erbij en het effect is veel lekkerder.

Als je aan ghb kan komen dit is ook een goddelijke combinatie.

Flaffie

Wijs gebruiker
gewoon dikke jonkoo, lijkt me ook het verstandigst.
In combinatie met alcohol kan het gevaarlijk zijn en zoiezo is de trip dan minder heftig vind ik.
Wiet versterkt je trip zoiezo.

Miss J

Bewuste gebruiker
Tja, waarom zou je xtc met iets gaan combineren? Jullie zijn ook niet snel tevreden :P

Bovenaan