ExceptionalInsight zei:Nee joh, gewoon alleen mdma, niets dat je erbij gebruikt maakt het beter (:

alcohol had ik niet gedaan omdat beide vocht onttrekken uit je lichaam (drink dus ook wat water als je xtc neemt)ootje zei:Ben zelf (nog) geen gebruiker van XTC, maar is er iets aan te raden wat een trip van XTC nog beter/mooier maakt? Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld hasj en bier, niet iets waar XTC in is verwerkt. Wat zijn perfecte combinaties die niet dodelijk zijn?
TrippyShit zei:Speed maakt je helderder.. mdma maakt je lekker vaag. Geen speed erbij dus., Ook werkt het het love gevoel wat tegen.
Doe gewoon mdma. Later kan je nog wel een jointje roken. Wordt het wat meer chillmode en het smaakt heel lekker. Voor de rest zou ik er niks bij nemen.

Kurwa zei:Als ik wegging,drinken en nog es drinken![]()
Da kan allemaal geen kwaad![]()
J86 zei:Kurwa zei:Als ik wegging,drinken en nog es drinken![]()
Da kan allemaal geen kwaad![]()
ehhhh? dat ligt eraan wat je drinkt :P
als het alcohol bevat kan het zeer zeker wel kwaad
Ik drink altijd 1 biertje, gewoon omdat het zo lekker is in die trip. Meestal drink ik em niet eens op. Verder water en cola de hele avond. En als het kan jointje als de trip aan z'n eind is.

nee de bedoeling is dat hij boven de grond blijft ...Ghanzibaldhi zei:3 blauwe mitsu, Dikke wiet joint(s) en plusminus 30 glazen bier, that should do the trick![]()
en wiet uiteraard.SperSIZEboon zei:xtc en ketamine![]()