Combinatie Coke en Xtc

Ffranko

Newbie
yoow :P

ik gebruik al een tijdje xtc, ieder weekend nr een discotheek en meestal rond de 7pille per avond.
tis nu al 3 weke geleden dat ik het gebruikt heb door de examens hehe dus zal me wrs weer super voele dit weekend.

alleen ik wil nu eens coke proberen. blijkbaar duurt het niet zo lang dus wil ik daarna nog pille nemen omdat ik geen zin heb men geld allemaal te spenderen aan de coke ik heb 0.5gr voor mezelf en weet niet of ik dit allemaal ga opsnuiven doorheen de avond mss 2lijntjes. ik vraag me nu gwn af of ja, het effect van de pille niet anders gaat zijn in combinatie met coke. ik heb geen idee hoe coke voelt, maar blijkbaar is het een beetje verdovend en ben je niet zo actief en flashy als wanneer je pillen neemt. Daarom wil ik dus weten of het het beste is om eerst de coke te snuiven en dan de bollen te nemen en wat ik zoal ga voelen als ik deze combineer? voor een goede avond te hebben :P

jah over pille weet ik genoeg, maar coke niet echt
ik heb ergens gelezen dat de coke het effect van pillen tegenwerkt daarom denk ik dat als ik eerst de coke zou doen(beetje verdovend en goed gevoel) en dan de pillen(om goed actief te kunnen zijn) neem dat het beste is.

Als jullie zelf ervaring hiermee hebben :tongueout: laat het me aub weten :wink:

Edit:ik drink alleen frisse drankjes , dus geen alcohol moest dit mss belangrijke info zijn ^^

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Yo man! Jij slikt bezz wel veel pille hoor!

Nou, ik kan je iig zeggen dat de combinatie coke en pillen gewoon heel kut is!

Ffranko

Newbie
Marla Singer zei:
Yo man! Jij slikt bezz wel veel pille hoor!

Nou, ik kan je iig zeggen dat de combinatie coke en pillen gewoon heel kut is!

goh ja ik weet ni :tongueout: 7pillen op een avond:tongueout: van 22uur ben ik daar , rond 24uur begin ik en ga altijd om 8uur als het gedaan is naar huis dus 1tje per uur :tongueout: valt nog wel mee vind ik, ik ken er die veel meer gebruiken dusja. en ja ik merk wel dat ik veel ben vermagerd.

maarja dat terzijde, Ik ben gewoon van plan beide te combineren :P en ja ik wil gwn het beste eruit krijgen als ik ze combineer als je iets kan aanraden wat het beste is om te doen is het altijd leuk omte weten :wink:

thx

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn tip, is dat het niet leuk is om die twee dingen samen te combineren. Maar doe lekker wat je niet laten kan, je komt er vanzelf wel achter....

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
de werking van coke is niet super bijzonder, je bent wat blijer opgefokter, zin om te dansen(heb ik met pep sos en pille) praten, verder vet gefocust, en het duurt maar een half uurtje/3kwartier, en alstis uitgewerkt ben je niet egt blij,, lijkt me geen super combi,, snuif die halve gram gewoon op of klap een paar pillen,, combi lijkt me niks..
peace,
:stoned:

Lauu

Badass junkie
ik heb 2 weken geleden voor het eerst sos gedaan tijdens het trippen op xtc...ik vond het minder sinds ik lekker ging op de X en toen na een nakkie sos was het xtc gevoel weg...en hield ik er een gevoeloze neus aan over... :P het is dat ik het van een vriend aageboden kreeg dat ik het deed...maar doe mij maar het xtc gevoel :) de comedown was wel heerlijk toen de sos uitwerkte...toen ging ik weer lekker in de xtc trip alsof ik een klein bommetje mdma had gedaan :hearteyes:

hannus

Bewuste gebruiker
Gewoon wachten tot je brak begint te worden er nog even geen snoepie in keilen maar een dikke lijn sos er in trappe dan voel je het eerste half uur weer helemaal top fit en komt het trippende weer terug.
Daarna komt de brakheid weer met een klap terug dus gooi niet te laat je volgende snoepie of nakke er in. :rock:

Werkt prima bij mij weet niet hoe andere het ervaren. ?

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ik vind het wel een redelijke combi.
Als je een pil hebt genomen wordt je behoorlijk vaag. Als je dan wat sos neemt wordt je gewoon ff een half uurtje een beetje wat nuchterder en kan je wat normaler met mensen communiceren. Daarna kan je gewoon weer verder met spacen :grin:

Pikachu

Wijs gebruiker
Volgens mij weet de TS helemaal niet zo veel van pillen tenzij hij het slopen van z'n serotonine receptoren voor lief neemt.

Delirium

Badass junkie
Ffranko zei:
goh ja ik weet ni :tongueout: 7pillen op een avond:tongueout: van 22uur ben ik daar , rond 24uur begin ik en ga altijd om 8uur als het gedaan is naar huis dus 1tje per uur :tongueout: valt nog wel mee vind ik, ik ken er die veel meer gebruiken dusja. en ja ik merk wel dat ik veel ben vermagerd.

Als je zo door gaat voel je over een tijdje helemaal niks meer van een pilletje en ben je zelf lichamelijk een geestelijk helemaal gesloopt.
Het feit dat je al zoveel moet slikken zegt al genoeg, vind ik.

Beter blijf je even van de drugs af en houd je het bij één keer in de twee maanden een pil of twee.

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ffranko zei:

maarja dat terzijde, Ik ben gewoon van plan beide te combineren :P en ja ik wil gwn het beste eruit krijgen als ik ze combineer als je iets kan aanraden wat het beste is om te doen is het altijd leuk omte weten :wink:

thx

Soww hey, jij bent slecht in drugs gebruiken!

Spor

Wijs gebruiker
Gaat prima samen hoor !

Afhangend van de situatie... Heb ook zo vaak veel pillen met coke gedaan. Het klopt dat je er iets minder leip van word, maar vaak vind ik dat wel prettig, vooral met pillen in die hoeveelheden. Vaak is me dat iets té en ga ik té vaag doen, als ik dan wat coke snuif word het iets relaxed allemaal, zijn net de scherpe kantjes eraf.

Ik vind het best lekkere combi. Maar gebruik beide nu (bijna) niet meer.

SperSIZEboon

Badass junkie
Lauu zei:
ik heb 2 weken geleden voor het eerst sos gedaan tijdens het trippen op xtc...ik vond het minder sinds ik lekker ging op de X en toen na een nakkie sos was het xtc gevoel weg...en hield ik er een gevoeloze neus aan over... :P het is dat ik het van een vriend aageboden kreeg dat ik het deed...maar doe mij maar het xtc gevoel :) de comedown was wel heerlijk toen de sos uitwerkte...toen ging ik weer lekker in de xtc trip alsof ik een klein bommetje mdma had gedaan :hearteyes:
sos en pillen is gewoon een kutcombi idd

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
als je 7 pillen moet slikken dan zeg ik: of je hebt de allerkutste kutpillen ooit, of je hebt al zo een grote tolerantie dat je niet meer te redden valt:P

evil_kermit

Bewuste gebruiker
de coke verneukt het volledige space gevoel van je xtc.7 pillen en jij moet werken ,nou dan koop je toch redelijke rommel denk ik :confused:

Bovenaan