Combinatie alcohol + mxe

psychedelicmind

Experimenterende gebruiker
Iemand hier ervaring met het combineren van alcohol en mxe? Hoe kan ik dit best aanpakken zodat ik zeker niet te scheef ben. Heb al reeds 2x mxe gedaan, beide op een feest. 1 Keer enkel mxe gedaan maar te weinig voor een echt feestgevoel, andere keer gemixt met wat andere rotzooi en bijgevolg was ik helemaal van de kaart. Nu wil ik gwn rustig en chill.

Thx!

Susanne

Bewuste gebruiker
Waarom zou je dit in hemelsnaam doen? Alcohol verpest de trip van MXE alleen maar, en het wordt ook sterk afgeraden om downer met downers te combineren

psychedelicmind

Experimenterende gebruiker
Wordt dat niet altijd wat overdreven? Vrienden van me doen het en heb hen nog nooit horen klagen ofzo? Ook ben ik niet van plan om echt lam te gaan op alcohol, eerder wat tipsy en daarop dan wat mxe. Maar als het echt zo slecht is, dan zal ik men plannetje wel aanpassen!

Fool

Badass junkie
Heb me er ook wel eens aan gewaagd, maar zonder alcohol vind het ik het beter bevallen. Het voelt alsof de alcohol de fijne effecten van MXE wat meer maskeert en je vooral extra raar maakt.

Said again, hoe gevaarlijk het is durf ik je niet te zeggen. Ik ken ook iemand die na een "wat tipsy" aantal biertjes en een iets te grote dosering MXE naar het ziekenhuis moest.

MeejheM

Badass junkie
alcohol+cocaine is extra schadelijk
alcohol+mdma is extra schadelijk
alcohol+ketamine is misschien niet slim, maar volgens mij niet extra toxisch
alcohol+methoxy is nooit onderzocht...

ze hebben echt genoeg knaagdieren om op te testen, dat hoef je niet zelf te doen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je grote hoeveelheden alcohol of mxe op hebt en dan de ander erbij pakt is de kans dat het echt gevaarlijk wordt aanzienlijk denk ik. In kleinere doseringen durf ik dat niet te zeggen. Wat wel duidelijk is dat het effect van beiden niet perse heel fijn is en er alleen maar voor zorgt dat je dus extra scheef wordt.

Verstandig dus dat je besloten hebt het links te laten liggen!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vond het geen fijne combi. Helpt je veel verder van het padje af en je voelt je er niet beter door. Daarnaast inderdaad downers combineren is risky en kun je beter niet doen.

Dikke no go wat mij betreft. Nooit meer.

Bovenaan