Combi mdma poeder & speed

stefan300

Newbie
Ik ga morgen voor het eerst aan de speed en mdma poeder. (Heb wel vaker xtc pillen gebruikt)
Maar wat is nou de beste manier om te combineren? Eerst mdma en dan tegen het eind de speed? En is er eigenlijk een verschil tussen xtc en mdma poeder behalve dat het een puur is en het ander niet? Bedankt :rock:

[ERROR]

Experimenterende gebruiker
ga gewoon lekker alleen aan de mdma,,en als je daarna nog zin hebt om door te gaan neem je wat pep,, maar is die mdma poeder versneden met iets en kan je het gewoon snuiven? want dan lijkt het me zowiezo niet de moeite waard.

stefan300 zei:
Ik ga morgen voor het eerst aan de speed en mdma poeder. (Heb wel vaker xtc pillen gebruikt)
Maar wat is nou de beste manier om te combineren? Eerst mdma en dan tegen het eind de speed? En is er eigenlijk een verschil tussen xtc en mdma poeder behalve dat het een puur is en het ander niet? Bedankt :rock:

Hoe bedoel je aan het einde speed? Dan ga je nog minstens 6 uur door, vanwege de speed plus de comedown/crash.

atbboy

Bewuste gebruiker
Gewoon terwijl je mdma werkt speed snuiven, is wel schadelijk voor je maar je hebt echt goed veel energie als je niet al te veel speed snuift blijf je ook nog spacen.

Miss J

Bewuste gebruiker
XTC en speed

Deze combinatie geeft extra veel druk op hart en bloedvaten en kan het lichaam extra uitputten. De kater kan erger zijn dan de kater van de afzonderlijke middelen. Met deze combi vergroot je de kans op hersenschade (het zou kunnen dat speed de hersenschade veroorzaakt door MDMA versterkt - in ieder geval kan speed op zichzelf ook hersenschade geven).

Deze combi vergroot ook de kans op uitdroging en oververhitting.

Speed zal het XTC effect wat afvlakken als je het neemt tijdens de XTC piek.

Edit: Ik ben al te laat zie ik :P

W.F.L.

Badass junkie
Speed aan het einde is altijd wel chill, tijdens zou je eventueel een lage dosering kunnen gebruiken als je te ver heen bent van de MDMA. Ikzelf vind dat niet echt prettig, krijg er ook veel te warm van, maar zijn genoeg mensen bij wie het wel bevalt :P

En ja het voelt wat anders, XTC en MDMA. Vind ik dan, van MDMA word je een stuk vager. Het is allebei prettig though :P

Bovenaan