ik ken verschillende winti/voodoo mensen die zweren bij datura's. om zgn voodoo zombies van mensen te maken ... 4 real btw

de gehele procedure mocht ik niet weten om allerlei domme redenen zoals misbruik enzo
volgens hen werkt het op de volgende manier ...
de stof die in datura zit zorgt ervoor dat je een bijna dood staat bereikt, zoals in een coma, maar dan met amper lichamelijke functies( vandaar zombies, anderen zullen echt denken dat diegene dood is gegaan). Dat duurt enkele dagen, daarna als degene die het heeft genomen wakker wordt,
dan schijnen die mensen erg vatbaar te zijn voor suggesties en zij zullen dus al die suggesties die jij ze tijdens het wakker worden hebt gevoerd( je kan lullen wat je wil als ze nog in coma zijn, ze horen je toch niet, dus dat heeft geen zin, het gaat echt om het wakker worden moment) tot op de letter uitvoeren .... sommige mensen met een hoge tolerantie kunnen erna weer 'levend' worden en zullen zich nix herinneren van de suggestie en de coma, maar de meesten gaan gewoon vertraagd dood ( omdat de dosis nogal moeilijk te berekenen is)... of ze krijgen te weinig en merken er niet zoveel van ...
het nadeel ervan is dat de dosis nogal gevoelig ligt en je dus zomaar echt dood kunt zijn en dat wil die lieve aardige voodoopriester niet natuurlijk.. die wil je nog even vet misbruiken
ik heb het ooit op mn buurjongen uitgeprobeerd en die merkte er nix van, maar die was toch al vrij vatbaar voor suggesties, dus was achteraf helemaal niet nodig voor hem
ik had hem natuurlijk meer extract kunnen geven, maar ergens mocht ik hem wel, dus dat heb ik toch maar niet gedaan.
some things you just dont play with if you dont know what youre doing