Cokeflesje

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hallo mensen. Ik vroeg me af of er een naam is voor zo een flesje als hier op de foto. Volgens mij is het speciaal gemaakt voor cocaine, althans, iets om mee te kunnen sniuven. Ook wil ik weten of je dat gewoon mag kopen? En is het speciaal bedoeld voor coke?
En als je er coke in hebt, hoelang kun je t dan bewaren?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    20,8 KB · Weergaven: 3.926

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Volgens mij verkopen online smartshops/headshops dit soort flesjes. En dit soort drugs accessoires mogen gewoon verkocht worden. Hoe het precies heet weet ik niet, maar als je naar spullen voor het snuiven zoekt zou je het makkelijk moeten kunnen vinden. Het is natuurlijk niet speciaal gemaakt voor coke, maar voor snuiven in het algemeen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dank je wel. Weet jij hoelang je coke er in kunt bewaren? Ik gebruik (als ik t gebruik) zelden en weinig. Laatste x was 2,5 jaar terug en had toen voor Koninginnedag 0,5 gram van iemand overgekocht en zelfs dat was voor mij teveel om op een dag op te maken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Geen idee hoe lang coke houdbaar is eigenlijk, maar ik denk dat het in zo'n flesje sowieso langer houdbaar is dan in een ponypack.

SirErick

Wijs gebruiker
Dunnetjess33 zei:
Weet jij hoelang je coke er in kunt bewaren?
Als je coke in de koelkast of vriezer legt dan blijft dat jarenlang houdbaar zonder verlies van kwaliteit (enige voorwaarden is dan wel dat je het in een doosje stopt die afsluitbaar is).

Skirre

Bewuste gebruiker
Wat is eigenlijk de houdbaarheid van coke als deze in een ponypack zit en dus redelijk vaak/lang in contact komt met zuurstof?
Moet ik hierbij denken aan weken of maanden?

SirErick

Wijs gebruiker
Skirre zei:
Wat is eigenlijk de houdbaarheid van coke als deze in een ponypack zit en dus redelijk vaak/lang in contact komt met zuurstof?
Dat blijft ook jarenlang houdbaar, maar de kwaliteit zal wel (iets) achteruit gaan.

Skirre

Bewuste gebruiker
SirErick zei:
Skirre zei:
Dat blijft ook jarenlang houdbaar, maar de kwaliteit zal wel (iets) achteruit gaan.

Dankje! Een vriendin van me zei namelijk dat ze liever geen coke thuis heeft liggen (voor een feest dat over drie weken is), aangezien het niet lang houdbaar is volgens haar.

SirErick

Wijs gebruiker
Skirre zei:
SirErick zei:
Skirre zei:
Dankje! Een vriendin van me zei namelijk dat ze liever geen coke thuis heeft liggen (voor een feest dat over drie weken is), aangezien het niet lang houdbaar is volgens haar.
Vertel haar maar snel dat ze zich daar niet druk om hoeft te maken.

GUESS

Newbie
Misschien wil ze het niet thuis omdat het anders de 3 weken niet overleefd ?
Dat zou bij mij persoonlijk meer zorgen opleveren dan de houdbaarheid ervan. :grin:

MeejheM

Badass junkie
ja, maar dat kunnen wij niet inschatten, hoelang je coke houdbaar is wel. bij poeders is koel, droog en donker meestal de manier. je koelkast is trouwens behoorlijk nat, en niet geschikt voor langere tijd. een sealtje in een ziploczakkie in een kast of lade blijft erg lang goed.

hoelang weet ik niet, want ik heb meer problemen met spul wat opraakt dan spul wat ik lang moet bewaren.

Bovenaan