coke vakantie

Goedenavond gebruikers,

Wij zijn Patrick en Esme (niet echte namen) beide 28 jaar en dolgelukkig samen.

We staan goed in ons leven, zijn recreatieve drugsgebruikers en hebben allebij een prima baan en leven.

Binnekort zijn wij van plan om op vakantie te gaan waar je eens flink je neus kun ophalen met sos, waar het niet zo peperduur is als in NL.

Heeft iemand hier ervaringen en tips mee, waar het niet alleen goedkoop maar ook makkelijk te verkrijgen is zonder dat je gelijk een bende met pistolen op de politie op je hielen hebt?

Alvast bedankt. Fijn weekend iedereen

4 fmp

Belezen gebruiker
Curaçao hoor ik veel goede verhalen over wat coke betreft. Staan ze al bij de hotels.

Aking

Wijs gebruiker
Erm... Colombia, Venezuela...

Maten van me zijn in Venezuela geweest.... 4 dollar per gram :rolleyes:

magicwasso

Belezen gebruiker
Mexico is oo best een goede keuze, ongeveer 5 dollar de gram. Maar ik denk wel dat colombia de beste keuze is van allemaal, een vriend van me woont daar (hij gebruikt zelf niks) en vertelde dat de prijs ongeveer 1 a 2 dollar is per gram. Maar als je je vakantie gaat richten op het gebruik van drugs wel lachen maar mm tja niet mijn ding....

vwxy699

Newbie
Nike Court Force

Nike Court Force Archive
In sneaker years, The Nike Court Force might be considered a senior citizen. It’s been around since 1972. That’s before people had computers, cell phones or the internet. But its nylon and suede construction made it lighter than any shoe that preceded it. And over the years, high-performance technology has kept it fresh with the latest in sport innovation.
Being Nike’s first shoe means having a pretty wicked archive. Check out the full range of Nike Court Force , vintage and new, in this special archive video.

acidboy

Badass junkie
Peru, bij de juiste clubs krijg je een spiegel.. een ding om lijntjes mee te hakken en de vraag hoeveel gram je precies wilt.

Kwart gram is goedkoper dan een biertje zegmaar, en je hebt dan coke die je hier in Nederland niet gaat tegenkomen.

ts

Bewuste gebruiker
acidboy zei:
Peru, bij de juiste clubs krijg je een spiegel.. een ding om lijntjes mee te hakken en de vraag hoeveel gram je precies wilt.

Kwart gram is goedkoper dan een biertje zegmaar, en je hebt dan coke die je hier in Nederland niet gaat tegenkomen.

stimmt genau en herkenbaar :wink:

ik zeg isla margarita

Judas

Wijs gebruiker

TOPHOTELLETJE!

Bovenaan