coke sucks

keith

Newbie
hai

imnho wat een zwaar overgewaardeerd drugje is dat toch,net als smack
en morph een drug gemaakt voor dealers lijkt het wel.

Elk half uur een snuif! en dan hebben we het nog niet het freebasen.

ik hoor hier wel eens mensen over het zogenaamde chique sfeertje dat om coke hangt,vergelijkbaar met champagne e.d
raar..... mijn associaties zijn heel anders,verslaving ,ellende en dood vooral.
en nog wat,tips voor al die probleemgebruikers....ga eens een half uur per dag hardlopen en geniet van al die lichaamseigen aan dopamine verwante stofjes die vrijkomen,rook daarna een jointje als het moet en
bedenk dat minder vaak meer is en...get a fuckin JOB

No dope, for gods sake....(herman Brood)

Bal0n

Badass junkie
Cordini zei:
haha en dat post je op dit forum? ga ergens anders mensen irriteren :wave:

Dit forum is bedoeld om ervaringen en kennis te delen. Dus ook dit soort topics zijn welkom. Maar, het moet goed onderbouwd worden, en dat mis ik wel een beetke :rolleyes:

ts

Bewuste gebruiker
keith zei:
ga eens een half uur per dag hardlopen en geniet van al die lichaamseigen aan dopamine verwante stofjes die vrijkomen,rook daarna een jointje als het moet

Dit deel klopt anders wel. Na sporten ff een jointje roken en dan lekker gaan slapen, heerlijk.

keith

Newbie
geirriteerd?....goed zo!

Ik haat die wouldbe Tony Montana s,die snel geirriteerde tijdbommetjes,
DE reden waarom ik niet meer uit ga.

wat valt er voor de rest te onderbouwen aan de stelling,coke is een dealersdrug en overgewaardeerd,dat ziet iedereen met een beetje hersens...maar ja...drugs en nadenken...(zie codrinis post)

Emo

Bewuste gebruiker
keith zei:
hai

ik hoor hier wel eens mensen over het zogenaamde chique sfeertje dat om coke hangt,vergelijkbaar met champagne e.d
en nog wat,tips voor al die probleemgebruikers....ga eens een half uur per dag hardlopen en geniet van al die lichaamseigen aan dopamine verwante stofjes die vrijkomen,rook daarna een jointje als het moet en

opgelucht ? :rolleyes:

dennis

Newbie
Ok, interessante post.

Echter enkele correcies..
Ik gebruik al 11 jaar coke en ben nooit één dag werkloos geweest.
Dus dat: 'get a fucking job' gezeur is misplaatst.

Coke is idd een probleemdrug, ben ik het wel mee eens..
Maar ik vind wel dat iedereen vrij is om de drug die hij/zij wil te kiezen.
Waarschuwen mag altijd, maar dan onderbouw het met een ervaring of zo!
En ga niet zo maar wat roepen..

Ik bedoel, je hebt het over een jointje roken..
Kun je ook zeggen: get a life met je suffe wiet roken de hele dag!

Of stomme hardloper, je lichaam slijt van al die inspanning!
Slaat ook nergens op..

keith

Newbie
heb zat slechte ervaringen met coke,persoonlijk en ook in mn omgeving.
Heb zelf ook al zon 15 jaar een haat liefde verhouding met coke.
ben nu herstellende eigenlijk van een zware snuifperiode,echte ellende,
bloedneuzen,ontstoken kaakholten,veel geld kwijt,
maar de spanning is weer weg dus we kunnen weer zonder,altijd zo ontnuchterend die coke,wat een bedrieger.nu mn eigen raad maar weer opvolgen.

ik hou van drugs, zeker,mn homegrown,mn papavers,biertje ,wijntje,ja beetje coke op zn tijd.

maar om nou hier GVD de loftrompet te gaan blazen over die kankerzooi!!

Ik heb een zestien jarige dochter die dat wat ik mee gemaakt heb haar
hopelijk bespaart blijft,maar ze heeft gelukkig een goed voorbeeld van hoe het niet moet,heeft het toch nog een beetje zin gehad,mijn verziekte leven.

onderbouwing genoeg?ik heb nog een dozijn vehalen over mn crackverslaafde neef (kan ik een tientje lenen?)die zn moeder de dood heeft in gejaagd.
ja echt lache,hoe die de ouwe frituurpan en stofzuiger van mn tante probeerde te verpatsen,dr ringen jatte.
toen dacht ik bij mezelf...chiquer moet het niet worden!

Cordini

Experimenterende gebruiker
Okay, dat is idd voldoende onderbouwing. Maar idd ook meer respect gewenst voor mensen die t in de hand houden. Coke is toch niet de enige drug waaraan je kapot gaat wanneer je t nie meer in de hand hebt?

Jeller

Badass junkie
Eigenlijk heeft hij wel gelijk dat coke sucks.. het is veel te duur en kort van effect en het effect is niet zo veel verschillend van nuchter.. geef mij maar 10 gram weed of 50 pinten ipv 1 gram coke aub!

shakes

Belezen gebruiker
Jeller zei:
Eigenlijk heeft hij wel gelijk dat coke sucks.. het is veel te duur en kort van effect en het effect is niet zo veel verschillend van nuchter.. geef mij maar 10 gram weed of 50 pinten ipv 1 gram coke aub!

Nou, als het gratis was en ik moest kiezen, doe dan maar de coke!

caatje

Badass junkie
wel keith, niet iedereen deelt die ervaring met je. Voor je mening uitkomen is ok maar laat iedereen in zn waarde! Misschien kun je je ei kwijt op zo'n voorlichtingssite? Niet lullig bedoel hoor maar dr zit zoveel woede in je manier van schrijven

fun

Bewuste gebruiker
Ik kan me de reactie van Keith wel voorstellen, hij valt ook niemand persoonlijk aan, gewoon in zijn algemeen stelt hij dat coke een slechte drug is (waar ook genoeg voorbeelden bij worden genoemd)

Dr zijn ook weer genoeg voordelen aan de drug neem ik aan en of iemand de voordelen zwaarder vind wegen dan de nadelen/risico's is zijn eigen besluit.

Een gewaarschuwd man telt voor twee!

Jeller

Badass junkie
Frenky zei:
Jeller zei:

ik inet hoor.. bij coke ben je misshcien gelukkig voor dat half uurtje na je lijn.. weed heeft veel meer te bieden.. het heeft tenminste nog ene stuik effect en je kan er echt superhard van lachen.. nu ja ik ga je niet zeggen welke drugs je moetne nemen das jouw zaak :wave:

BacingsPen

Badass junkie
Ik zie niks 'misdadigs' aan de posts van keith. Hij valt niemand persoonlijk aan. Hij valt alleen de drug coke aan. Tis eigenlijk wel opmerkelijk dat de gebruikers ervan zich hierdoor persoonlijk aangevallen voelen! Dat zegt weer genoeg...

HDA

Bewuste gebruiker
Inderdaad, iedereen heeft de keuze om te gebruiken wat hij/zij wil, keith heeft het over misbruik en dat is natuurlijk andere koek.
Dan is elke drug "teringzooi" (om als belg eens een dutchiewoord te gebruiken :grin: )
Ik vermoed dat keith beter kan omspringen met wiet dan met coke. En ook dat kan ik best begrijpen, want ik was er ook zo eentje... Een gram in huis jaagde ik het liefst van al heel snel door m'n neus, met 10 gr. wiet kon ik gerust enkele weken verder.

Bollie

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
Frenky zei:
Jeller zei:

ik inet hoor.. bij coke ben je misshcien gelukkig voor dat half uurtje na je lijn.. weed heeft veel meer te bieden.. het heeft tenminste nog ene stuik effect en je kan er echt superhard van lachen.. nu ja ik ga je niet zeggen welke drugs je moetne nemen das jouw zaak :wave:

op een pil stuik je dan alweer harder en voel je je super gelukkig. Je wilt iedereen knuffelen en zal niemand een vlieg kwaad doen. Bij weed voel je je gewoon loom... Kben hier nu niet om te discutieren, maar een pil is dan weer veel beter dan wat wiet te roken...
Uw punt is dus nutteloos. Iedereen vind de drug waaraan hij verslaafd/gehecht/gek op is de beste drug. Punt uit

Frisko

Badass junkie
Bollie zei:
Jeller zei:
Frenky zei:
Jeller zei:

op een pil stuik je dan alweer harder en voel je je super gelukkig. Je wilt iedereen knuffelen en zal niemand een vlieg kwaad doen. Bij weed voel je je gewoon loom... Kben hier nu niet om te discutieren, maar een pil is dan weer veel beter dan wat wiet te roken...
Uw punt is dus nutteloos. Iedereen vind de drug waaraan hij verslaafd/gehecht/gek op is de beste drug. Punt uit
echt een belg aan je taal te horen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

PROUD TO BE BELGIAN :hearteyes: :stoned: :stoned: :stoned:

Deranged

Badass junkie

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
keith zei:
heb zat slechte ervaringen met coke,

Ik zit zo eens te lezen he Keith,maar je overdrijft wel een beetje.
Er zijn zat mensen die hun coke gebruik wel onder controle kunnen houden door bijvoorbeeld alleen in de weekeinde te gebruiken.
Dat er veel mensen door naar de klote gaan is een feit,maar dat ligt aan de gebruiker zelf.Als je half Peru door je neus jaagt vraag je gewoon om neusslijmvliesontseking en dergelijke.

Dat verhaal van je neef heeft niks met gewone snuif coke te maken,Basers zijn in mijn ogen gewoon junkies en ja die gaan vaak stelen omdat ze moeten scoren.Net als herojunks snap niet dat die mensen ooit met zo iets begonnen zijn terwijl de gevolgen op straat te zien zijn.

Ik gebruik zelf al een hele tijd sos en natuurlijk heb ik ook welleens een
periode gehad waarin ik meer gebruikte,maar kan mezelf makkelijk bezinnen.Moet er niet aan denken om iedere dag te snuiven bah bah.

Net als met alchoholisten ieder dag laveloos,dan ben je best sneu.
Maarja ieder ze ding he..

drama

Newbie
cocaine heeft mij de liefde van mijn leven gekost. zij gebruikte en heeft mij laten beginnen.. nu doe ik het 3 maanden en heb haar gedumpt omdat ze stiekum gebuikte toen we 2 weken waren gestopt. mensen gaan liegen en gekke dingen doen. ik vind het lekker maar nog steeds kan ik haar niet zien gebruiken.. en dan die sexfeestjes altijd, daar wordt ik ook moe van. zij wordt geil en ik heb een slappe.. ik stop na deze sessie... ik laat nog wel weten of het is gelukt want natuurlijk gelooft niemand me. ik ben 5 kilo kwijt (spiermassa) in 3 maanden, train niet meer. die topic van die gozer helpt echt wel om me weer even met beide benen op de grond te zetten
berend

caatje

Badass junkie
drama zei:
cocaine heeft mij de liefde van mijn leven gekost. zij gebruikte en heeft mij laten beginnen.. nu doe ik het 3 maanden en heb haar gedumpt omdat ze stiekum gebuikte toen we 2 weken waren gestopt. mensen gaan liegen en gekke dingen doen. ik vind het lekker maar nog steeds kan ik haar niet zien gebruiken.. en dan die sexfeestjes altijd, daar wordt ik ook moe van. zij wordt geil en ik heb een slappe.. ik stop na deze sessie... ik laat nog wel weten of het is gelukt want natuurlijk gelooft niemand me. ik ben 5 kilo kwijt (spiermassa) in 3 maanden, train niet meer. die topic van die gozer helpt echt wel om me weer even met beide benen op de grond te zetten
berend

als ik zo eens door jou verhaaltjes blader geef je haar steeds de schuld. Lekker makkelijk. Je hebt t nog altijd zelf in je neus geduwd. En over dat stiekum gebruik, zelf doe je t ook :confused:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Ik snap alleen niet dat je iemand die jou aan de drugs helpt de liefde van je leven kunt noemen? Ook al vind ik het voor mezelf niet zo'n big deal, ik zou mijn vriend (als ik die al had :wink: ) toch nooit z'n eerste lijntje of wat dan ook aanbieden...

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mary zei:
Ik snap alleen niet dat je iemand die jou aan de drugs helpt de liefde van je leven kunt noemen? Ook al vind ik het voor mezelf niet zo'n big deal, ik zou mijn vriend (als ik die al had :wink: ) toch nooit z'n eerste lijntje of wat dan ook aanbieden...
idd nie :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
alleen maar afraden :P :P :P :P :P

Mr.jiho

Wijs gebruiker
coke is lekkerrrrr :grin:
je kan je er goed ammuzeren met vrienden en alle ideeen zijn welkom :mrgreen:
alles is perfect en je voelt je goed en fit in je vel

---

maar ik vind het veeeeels te duur, werkt veeeel te kort in vergelijking met bijvoorbeeld xtc/mdma/paddestoelen waar je practisch nix voor betaald en je er een veeeel langer effect van hebt
+als je coke neemt leer je nix bij, ge praat alleen maar een beetje maar voor de rest ni, bij vele andere drugs kunde uzelf en andere veel beter lere kenne....
in z-amerika betaal je ongeveer 5euro voor een gr pure coke....als het hier zoveel kostte zou ik me ook meer laten verleiden :wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
in z-amerika betaal je ongeveer 5euro voor een gr pure coke....als het hier zoveel kostte zou ik me ook meer laten verleiden :wink:[/quote]

dan was ik allang hopeloos verslaafd geweest denk ik :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Junkie_I

zo true... mensen denken dat coke sjiek is ofzo! d8 ik vroeger ook hoor... als je coke gebruikt, dan betekent dat dat je geld hebt! (en dat had ik toen ook...) maar zie nu in dat het gewoon een zwaar sneaky middel is... een sluipmoordenaar! voor je het weet zit je eraan...

www.dagboekvaneenjunk.nl

Skippy

Wijs gebruiker
het ligt niet zo zeer aan de drugs dat mensen naar de klote gaan,
het is gewoon jammer dat sommige personen er een zwakte voor hebben
ik persoonlijk raak nooit geen coke aan :wave:

icedhead

keith zei:
hai

dank u vor uw mening, mer hebt ge zelf al wel eens coke gdaan.
nders vind ik da ge ni egt rede tot spreke hebt.
Sommige mensen verkieze trippe, andere nu opweekend gevoel
[icedhead]

Bovenaan