Arizona zei:morgen weer verder..
Dit klinkt ook niet echt gezond.
Arizona zei:morgen weer verder..
atbboy zei:1. Lijkt coke op speed behalve dat het minder lang werkt?
Geeft een totaal andere rush.
Oom Klaas zei:Biertje zei:Coke is voor losers.
Pep ook dus dat zit wel snor.
Oom Klaas zei:Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P
Dan is Coke toch stukken lekkerder, qua smaak.it'sme zei:Ach zijn we niet allemaal losers omdat we dingen in onze neus douwen :P
Oom Klaas zei:Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P
Biertje zei:Oom Klaas zei:Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P
Ik vind pep lekkerder![]()
it'sme zei:Biertje zei:Oom Klaas zei:Dan vind ik coke toch lekkerder smaken hoor aka minder vies :P
Ik vind pep lekkerder![]()
Niet qua smaak wel qua werking![]()
DonJon zei:je voelt je beter
W.F.L. zei:DonJon zei:je voelt je beter
Dat is subjectief natuurlijk. Van sos voel ik me eigenlijk vooral onverschillig/gevoelloos en als ik erbij ga drinken word ik gewoon arrogant. Dat kan prettig zijn, maar ik voel me toch beter als ik speed op heb hoor.
Dat is niet mijn motivatie. Maar ik kan het welW.F.L. zei:Ja, dat herken ik wel hoor. Toch vind ik de werking van speed leuker, maarja, ik gebruik ook geen speed om de wereld aan te kunnen.
Functioneel hoe?W.F.L. zei:Coke is puur functioneel bij mij, omdat het "leuk" is hoef ik het niet te doen allesinds.
counterstrikert zei:Nog een big difference is dat coke + alcohol maakt een nieuw stofje cokaethyleen als ik me niet vergis en die werkt ook weer oppeppend. Ik denk dat hier het euforische van coke achter schuilt. Bij pep heb je dit dus niet.
Vrouwtje_Amsterdam zei:1. Lijkt coke op speed behalve dat het minder lang werkt?
2. Is het een goede vervanging van speed als je gewoon wil slapen die nacht?
3. Als ik speed gebruik neem ik 1 bommetje van 0,1 mg voordat ik naar een feestje ga en that's it. Als ik dit zou vervangen door coke is dat dan ook 0,1 mg coke en laten we zeggen 2 keer bijnemen of hoe zit dat?
4. Ik weiger te snuiven. Werkt coke ook als je het net als met speed in een vloeitje doet?
5. Is coke of speed verslavender vinden jullie?
Alvast bedankt!
Exceptional Insight zei:Functioneel hoe?
studente19 zei:Waar ik me coke vandaan heb is een rechtstreekse bron, koop zelf zon brok en door er wat olvarit doorheen omdat me neus anders n week nr de kk is, en idd van 0,1 gram voel je wat een half uur, maar je kan mij niet vertellen dat je daar een hele avond op losgaat,
de GT zei:ik vind 0.1 gram best wel veel voor 1 snuif.
ik doe een hele avond met minder dan een halve gram.
de GT zei:ik vind 0.1 gram best wel veel voor 1 snuif.
ik doe een hele avond met minder dan een halve gram.