Coke in joint

kook

Newbie
Ik doe nog wel eens wat coke door een joint (met wiet). Toch vraag ik me af of dat wel zo zinvol is. Is het niet heel ongezond of heeft het wel effect? Wie heeft hier ervaringen mee?

Dopezilla

Badass junkie
Ik neem aan dat je zelf toch wel gemerkt zult hebben dat het nauwelijks effect heeft, en zo goor als de ziekte is.

Niet meer doen dus, neem 'n lekker nakkie.

Olle

kook

Newbie
Thanks all. Had deze reacties even nodig om mezelf, maar vooral vriend, ervan te overtuigen dat coke in een jointje zinloos is. Als ik een jointje heb gebouwd vindt hij het nodig er altijd nog wat coke (kleine hoeveelheid) in te tikken. Heb de reacties gisteren aan hem voorgelezen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik kreeg per ongeluk een keer een ploffie aangereikt, denkende dat het gewoon een joint was. Nam een hijs, moest zwaar hoesten en voelde helemaal niks. Misschien omdat ik geen coke gebruik da'k niet weet waarop ik moet letten

vitafitfit

Experimenterende gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik kreeg per ongeluk een keer een ploffie aangereikt, denkende dat het gewoon een joint was. Nam een hijs, moest zwaar hoesten en voelde helemaal niks. Misschien omdat ik geen coke gebruik da'k niet weet waarop ik moet letten

Heb je echt nog nooit coke gebruikt? Dan zal dat wel de reden zijn waarom je er niks van voelt. Meestal bij de eerste keer coke gebruikt voel je er bar weinig van.
Tenminste, dat had ik wel.

JunkXL

Bewuste gebruiker
Ik rook jointjes voor het lekkere.
Een lekker jointje ga ik niet verkrachten met coke.
Bahbah alleen de geur al :kots: en over de smaak, laten we daar maar over twisten. :grin:

Dopezilla

Badass junkie
Volgens mij hebben heel veel mensen de eerste keer gewoon bagger coke, want ik voelde het toch wel heel hard zitten de eerste keer.

Ik was ontzettend opgefokt en haalde lopend verdomme bijna een stel fietsers in. Okay, ze fietsten niet echt snel ofzo, maar ik ging toch ook wel hard. :grin:

Olle

vitafitfit

Experimenterende gebruiker
Ollemann zei:
Volgens mij hebben heel veel mensen de eerste keer gewoon bagger coke, want ik voelde het toch wel heel hard zitten de eerste keer.

Ik was ontzettend opgefokt en haalde lopend verdomme bijna een stel fietsers in. Okay, ze fietsten niet echt snel ofzo, maar ik ging toch ook wel hard. :grin:

Olle

haha leuk beschreven je eerste keer :P Het was ook niet de beste coke moet ik eerlijk bekennen, maar het kan ook zijn dat ik gewoon de eerste keer te weinig had gesnoven want ja, het was nieuw dus durfde nog niet zo veel.

Dopezilla

Badass junkie
Aangezien basecoke niet opgerookt wordt maar verdampt lijkt een joint me niet geschikt om het in te doen. De as op het gaasje ligt daar zodat je geen gloeiend hete basecoke in je mik krijgt, enkel de dampen.

Of nou ja, dat is wat ik ervan begreep. Correct me if I'm wrong.

Olle

Willemske

Newbie
Dat heb ik wel eens bij iemand gezien
Dat hij coke in ze Joint deed maar hij heeft eerst de coke eerst uitgekookt in amoniac dus CRACK en dan met Hasj opgerookt
ik zag toen wel dat het Joint'tje niet verkorte ofso :confused: het bleef gewoon lang
Pas na echt veel haaltjes verkorte het join'tje en dan nog een klein beetje

Silvana

Newbie
Ollemann zei:
Ik neem aan dat je zelf toch wel gemerkt zult hebben dat het nauwelijks effect heeft, en zo goor als de ziekte is.

Niet meer doen dus, neem 'n lekker nakkie.

Olle

Dit is dan denk ik een kwestie van smaak :wink:
Ikzelf vind het niet vies smaken en het effect minimaal, maar wel lekker.
Gewoon in een pijpje is het lekkerst natuurlijk :wink:

Grtz

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Heb een vriend die echt alleen maar plofjes rookt. Nee, niet de hele dag lang in plaats van sigaretten, maar als 'die coke doet (ook maar heel weinig), wilt 'ie alleen maar plofjes roken. Vind het niks aan, word er hooguit een beetje licht in m'n hoofd van, er zit zo'n chemische smaak aan dat je (ik) echt denk...fuck....misschien krijg ik hier wel longkanker ofzo door... :confused:

:wave:

Bovenaan