Coke, hoe het heftigst?

J0rrit

Badass junkie
Hoe is gewone Snuifcoke het heftigst ( en langst miss ) kwa effect?

Is dat als je het snuift of een bommetje gooit ervan? En wat als je gewone snuifcoke rookt in een jointje? Of heb je dan alleen veel sneller effect?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
roken in een joint is geen goed idee, kun je beter basen...
om op je andere vraag te antwoorden, denk gewoon snuiven hoor, begint veel sneller te werken dan dat je het slikt, volgens mij moet je ook meer slikken voor zelfde effect maar dat weet ik niet zeker...

J0rrit

Badass junkie
ma kd8 bommetje pep kan, dus wrm bommetje coke niet?. Maar is gwn snuifcoke wel te basen of hoe dat heet?

zommes

Badass junkie
DarkScope zei:
ma kd8 bommetje pep kan, dus wrm bommetje coke niet?. Maar is gwn snuifcoke wel te basen of hoe dat heet?

Als jou dealer gewoon pure coke levert wel.. Anders zou je het even moeten uitkoken.

Maar ik raad basen sowieso af.

J0rrit

Badass junkie
owzo ja was k ook niet van plan, alleen bommetje miss wel. iemand ervaring daarmee, zou tog moeten kunnen of is dat heel raar?

zommes

Badass junkie
DarkScope zei:
owzo ja was k ook niet van plan, alleen bommetje miss wel. iemand ervaring daarmee, zou tog moeten kunnen of is dat heel raar?

Het kan vast wel, lijkt mij alleen vrij zonde. Je krijgt er namelijk geen rush van ofzo, ik vraag me af of ik er uberhaupt iets van zal merken.

J0rrit

Badass junkie
ow en basen krijg je daar een rush van?en daarmee bedoel ik gewone snuifsos in een joint? want basen is tog met alumiumfolie maar dat doe ik niet. ?

Icequeen

Bewuste gebruiker
volgens mij nemen weinig coke als bommetje...ik ken echt niemand die dat heeft gedaan...zal wel niet zo heftig werken, want anders was het veel gebruikelijker!

:wave:

J0rrit

Badass junkie
uhm ja crack, ben niet van plan om zelf crack te maken van mn snuifcoke. Dus tis snuiven of bommetje...

J0rrit

Badass junkie
nee, me laastte beetje sos en heb geen geld voor nieuwe, dalyk gooi k bommetje en voel ik niks:P

A

Anonymous

Gast
Hoe je sos het heftigst is... Hmm, gewoon veel zuipen en dan een lijn nemen. Dan voelt ie het best.

Kim

Wijs gebruiker
Ik gok op Basen datr is voor mij t lekekrst ik heb ook nooit coke gespoten.dus dat weet ik niet.

Psilo

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Hoe je sos het heftigst is... Hmm, gewoon veel zuipen en dan een lijn nemen. Dan voelt ie het best.

Deranged zei:
Is dat een grap, alcohol dempt het.

Coke en alcohol vormt een metaboliet (omzetting door de lever) dat juist sterker euphorisch werkt. Het is helaas ook schadelijker voor je hart.

Nr.00

Newbie
Cokebommetje? Niet doen, is zonde..
Tuurlijk is sjotte het heftigst, maar ook gevaarlijk omdat de kwaliteit nog al es varieert (dus dat je in eens hele goeie hebt en teveel neemt)
En als je het wil roken (folie,pijp of sigaret)zou ik het eerst in ammoniak koken anders is het ook zonde.
Maar als je op een feessie bent moet je gewoon snuiven..

Jeller

Badass junkie
zommes zei:
DarkScope zei:

Het kan vast wel, lijkt mij alleen vrij zonde. Je krijgt er namelijk geen rush van ofzo, ik vraag me af of ik er uberhaupt iets van zal merken.
het wachten duurt waarschijnlijk langer dan het effect..

wausie91

Bewuste gebruiker
pak een sgaret haa de filter er uit haal een beetjevn de watten van de filter ver af en stop het grootste deel er weer in haaal nu een flink deel van de tabak uit de sigaret door er et je vingers aan te draaien zorg dat de tbak er overal los in zit gooi nu een paar sleutelpunten coke in de sigaret lik de sigaret een beetje nat zodat ie minder snel brand zorg uiteraard dat de sigaret niet scheurt steek de sigaret op en hou de rook zo lan mogelijk in neem snel achter elkaar trekjes zo merk je het effect behoorlijk suc6 :mrgreen:

Imke

Badass junkie
wausie91 zei:
pak een sgaret haa de filter er uit haal een beetjevn de watten van de filter ver af en stop het grootste deel er weer in haaal nu een flink deel van de tabak uit de sigaret door er et je vingers aan te draaien zorg dat de tbak er overal los in zit gooi nu een paar sleutelpunten coke in de sigaret lik de sigaret een beetje nat zodat ie minder snel brand zorg uiteraard dat de sigaret niet scheurt steek de sigaret op en hou de rook zo lan mogelijk in neem snel achter elkaar trekjes zo merk je het effect behoorlijk suc6 :mrgreen:

Waar heb jij leren typen? :confused:

Bovenaan