Icequeen zei:spuiten is denk ik heftigst
![]()
Psychedelic_Fairytale zei:iemand die z'n neus kapot heeft gesnoven maar toch nog wil genieten van een lekker beetje coke...

DarkScope zei:ma kd8 bommetje pep kan, dus wrm bommetje coke niet?. Maar is gwn snuifcoke wel te basen of hoe dat heet?
DarkScope zei:owzo ja was k ook niet van plan, alleen bommetje miss wel. iemand ervaring daarmee, zou tog moeten kunnen of is dat heel raar?
haha ja tuurlijk, maar een echte die-harder zal altijd wel een andere manier willen vindenPsychonaut1976 zei:Psychedelic_Fairytale zei:iemand die z'n neus kapot heeft gesnoven maar toch nog wil genieten van een lekker beetje coke...
Iemand die ze neus kapot heeft kan niet meer genieten van coke,het is snuifen of niet..![]()
DarkScope zei:uhm, iemand antwoord op mijn vraag. Bommetje is dat heftiger of niet?,
BobG zei:Hoe je sos het heftigst is... Hmm, gewoon veel zuipen en dan een lijn nemen. Dan voelt ie het best.
Deranged zei:Is dat een grap, alcohol dempt het.
het wachten duurt waarschijnlijk langer dan het effect..zommes zei:DarkScope zei:owzo ja was k ook niet van plan, alleen bommetje miss wel. iemand ervaring daarmee, zou tog moeten kunnen of is dat heel raar?
Het kan vast wel, lijkt mij alleen vrij zonde. Je krijgt er namelijk geen rush van ofzo, ik vraag me af of ik er uberhaupt iets van zal merken.

wausie91 zei:pak een sgaret haa de filter er uit haal een beetjevn de watten van de filter ver af en stop het grootste deel er weer in haaal nu een flink deel van de tabak uit de sigaret door er et je vingers aan te draaien zorg dat de tbak er overal los in zit gooi nu een paar sleutelpunten coke in de sigaret lik de sigaret een beetje nat zodat ie minder snel brand zorg uiteraard dat de sigaret niet scheurt steek de sigaret op en hou de rook zo lan mogelijk in neem snel achter elkaar trekjes zo merk je het effect behoorlijk suc6![]()