Coke het beste mixen

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vind je je coke te sterk, of wil je snel geld verdienen met dealen? :rolleyes:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je het wil versneiden om meer winst te maken met verkoop, doe het nou gewoon niet. Beter ben je wat duurder en lever je top spul, want zo blijven de mensen terug, heb je een goede naam en voorkom je dat je een mes tussen de ribben krijgt :rolleyes: .

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Wat lysergine25 en Petrovic zeggen, wij willen goede coke geen bagger van 14% coke en de rest versnijdingsmiddel! :angry:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoogstwaarschijnlijk is de coke die je hebt al versneden, en dan maak je het helemaal erg dat je er bijna niets meer van voelt.

Als je geluk hebt heb je een klant minder, en als je pech hebt komen ze achter je aan :rock: .

Angramar Temenos

Badass junkie
Alsof gebruikers niet weten dat de zooi versneden is... je krijgt hoogstens een mes in je ribben als je aan andere dealers verkoopt en dan versnijdt. Maar even serieus, ik zou liever 100 euro/gram betalen voor puur spul (puurst chemisch mogelijk dan), dan 50/gram voor spul waar 1/3'de versnijdmiddel in zit, ook al krijg ik in verhouding meer spul in scenario b.

Ik heb laatst MDMA gekocht waar zaagsel doorheen zat.. Nou dat is dus een dealer die ik nooit meer hoef te zien.

Martijn.

Belezen gebruiker
Petrovic zei:
Als je het wil versneiden om meer winst te maken met verkoop, doe het nou gewoon niet. Beter ben je wat duurder en lever je top spul, want zo blijven de mensen terug, heb je een goede naam en voorkom je dat je een mes tussen de ribben krijgt :rolleyes: .
Ik heb me altijd al afgevraagd waarom dealers eigenlijk versnijden. Volgens mij heb je inderdaad meer tevreden klanten en na verloop van tijd ook een groter aantal klanten als je onversneden coke (of weet ik veel wat) levert voor een hogere prijs, of ben ik nou gek? :P

lysergine25 zei:
Denk aan Pascal 16 jaar dood gevonden langs de weg ....

Omdat er coke versneden was ....

:hearteyes:
Je moet ook niet gaan dealen op je 16e! =_='
Maar ja, hoe dom hij ook was, 't is natuurlijk wel een triest verhaal.

Finesse*

Belezen gebruiker
Petrovic zei:

Echelon

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Alsof gebruikers niet weten dat de zooi versneden is... je krijgt hoogstens een mes in je ribben als je aan andere dealers verkoopt en dan versnijdt. Maar even serieus, ik zou liever 100 euro/gram betalen voor puur spul (puurst chemisch mogelijk dan), dan 50/gram voor spul waar 1/3'de versnijdmiddel in zit, ook al krijg ik in verhouding meer spul in scenario b.

ik snap waarom je dat zegt maar lichamelijk trek je het 'puurste' spul helemaal niet.

http://www.markta.co.uk/alien/screens6/alien_125.JPG
Overdreven voorstelling van de werkelijkheid

@ ST: sukkel

scorpion666

Newbie
takala zei:
Drientje zei:
Met grote hoeveelheden alcohol.

en dan de fik erin!

Hahahaha LOl :mrgreen:

Maar idd, met alcohol, t liefste whiskey (10 jaar of ouder), een sigaret en ' son of a preacherman' (of een ander nummer van een film van Tarantino

Eerst een volle lijn, dan een zip whiskey en dan een sigaret, en dan ondertussen de muziek op..

Goeie mix als je t mij vraagt..

Popper

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
Denk aan Pascal 16 jaar dood gevonden langs de weg ....

Omdat er coke versneden was ....

:hearteyes:

Gister coke gehaald van een 17 jarige, was ook gevaarlijk bezig omdat hij erg magere pakketjes verkocht en het was niet echt goeie. Het was wel coke maar ik werd er alleen maar arrogant van en met nieuwjaar had ik echt goeie, daar ging je echt goed hard op :hearteyes:

peppie

Belezen gebruiker
ik snap waarom je dat zegt maar lichamelijk trek je het 'puurste' spul helemaal niet.

Als je echt maar dan ook echt goede coke hebt, is het wel verstandig om het te versnijden voor je zelf.
En dat kun je gewoon doen met druivensuiker. ongeveer 20 % op een gram

Bovenaan