Drientje zei:Met grote hoeveelheden alcohol.
Precies!takala zei:Drientje zei:Met grote hoeveelheden alcohol.
en dan de fik erin!
Spor zei:Gips ! Dat is hét versnijmiddel van 2009
Welnee joh!djstayla zei:Spor zei:Gips ! Dat is hét versnijmiddel van 2009
Wordt gips niet hard in de neus![]()
Ik heb me altijd al afgevraagd waarom dealers eigenlijk versnijden. Volgens mij heb je inderdaad meer tevreden klanten en na verloop van tijd ook een groter aantal klanten als je onversneden coke (of weet ik veel wat) levert voor een hogere prijs, of ben ik nou gek? :PPetrovic zei:Als je het wil versneiden om meer winst te maken met verkoop, doe het nou gewoon niet. Beter ben je wat duurder en lever je top spul, want zo blijven de mensen terug, heb je een goede naam en voorkom je dat je een mes tussen de ribben krijgt.
Je moet ook niet gaan dealen op je 16e! =_='lysergine25 zei:Denk aan Pascal 16 jaar dood gevonden langs de weg ....
Omdat er coke versneden was ....
![]()
Kees Klapkaak zei:Met een staafmixer..
Petrovic zei:Als je het wil versneiden om meer winst te maken met verkoop, doe het nou gewoon niet. Beter ben je wat duurder en lever je top spul, want zo blijven de mensen terug, heb je een goede naam en voorkom je dat je een mes tussen de ribben krijgt.
ExceptionalInsight zei:Of is zijn of haar beheersing van de Nederlandse taal niet wat het zijn moet en bedoelt de ts "combineren"?
Angramar Temenos zei:Alsof gebruikers niet weten dat de zooi versneden is... je krijgt hoogstens een mes in je ribben als je aan andere dealers verkoopt en dan versnijdt. Maar even serieus, ik zou liever 100 euro/gram betalen voor puur spul (puurst chemisch mogelijk dan), dan 50/gram voor spul waar 1/3'de versnijdmiddel in zit, ook al krijg ik in verhouding meer spul in scenario b.
takala zei:Drientje zei:Met grote hoeveelheden alcohol.
en dan de fik erin!
scorpion666 zei:Eerst een volle lijn, dan een zip whiskey en dan een sigaret, en dan ondertussen de muziek op..
Goeie mix als je t mij vraagt..

lysergine25 zei:Denk aan Pascal 16 jaar dood gevonden langs de weg ....
Omdat er coke versneden was ....
![]()
ik snap waarom je dat zegt maar lichamelijk trek je het 'puurste' spul helemaal niet.