Codeinefosfaat dosering

yellow2020

Belezen gebruiker
Ik heb codeinefosfaat in huis. Ik lees uiteenlopende doseringen (recreatief), van 60 mg tot 200mg. Ik weeg zo'n 75kg. Wat voor dosering raden jullie aan?

yellow2020

Belezen gebruiker
Ik heb uiteindelijk 140mg genomen. Totaal geen effect. Ook geen bijwerkingen. Geen jeuk, niets. Ik dacht dat ik dan misschien dat enzym mis wat codeïne in morfine omzet maar het blijkt dat je dan wel last hebt van bijwerkingen en die had ik dus ook niet. Ik heb nog 340mg over. Dit maar in een keer nemen dan? Of is dat te veel?

Ik heb in het verleden ook eens oxycodon genomen en ik voelde daar erg weinig van. Misschien wat loom maar daar bleef het bij. Terwijl ik achteraf hoorde dat de dosering die ik had genomen vrij hoog was (hoe hoog weet ik niet meer). Is er ook zoiets als ongevoeligheid voor opiaten?

Fool

Badass junkie
Nee, dat zal best. :P

Staat er is van extended-release of ER op je verpakking?

yellow2020

Belezen gebruiker
Heb de verpakking er niet bij gekregen. Reviews van anderen zijn lovend en als ze de pillen omschrijven zien die er hetzelfde uit als die ik heb.

Fool

Badass junkie
Je zou op zn minst kunnen overwegen ze te crushen/kauwen, maar zó bijzonder schijnt codeine ook weer niet te zijn. Zou inderdaad gewoon iets meer nemen en eventueel bijnemen als je niets merkt.

Zou ook kunnen dat het effect van opiaten gewoon te subtiel voor je is. :wink:

gandwarf777

Belezen gebruiker
Dosering geld voor iedereen anders denk ik.

Ik begon op 24mg, nu zit ik op 50mg en ik bouw langzaam op tot het beste effect bereikt is(ook minimaal een week ertussen).

Van 50mg krijg ik eerst een beetje zwaar gevoel in mijn hoofd en wat jeuk op uiteenlopende plekken(mondhoeken bijvoorbeeld). Na 30-45 minuten voel ik de morfine gaan werken. Het effect is voor mij niet subtiel maar duidelijk aanwezig en eigenlijk alleen maar positief.

Maarja als je niets voelt van 140mg dan zou ik het maar opgeven, dan is het de moeite niet waard.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hoewel codeine niet heel bijzonder is, zou 140ng wel een aangenaam gevoel moeten geven.

Maargoed ik heb me laten vertellen dat sommige mensen totaal ongevoelig voor morfine zijn en in dat geval zul je van codeine ook wel niks voelen. Ik had er nog nooit van gehoord, maar mijn broer werd tijdje geleden na een auto ongeluk in het ziekenhuis opgenomen en morfine deed niks tegen de pijn. Uiteindelijk hebben ze hem gewoon een NSAID gegeven.

yellow2020

Belezen gebruiker
Psychedelibee zei:
Hoewel codeine niet heel bijzonder is, zou 140ng wel een aangenaam gevoel moeten geven.

Maargoed ik heb me laten vertellen dat sommige mensen totaal ongevoelig voor morfine zijn en in dat geval zul je van codeine ook wel niks voelen. Ik had er nog nooit van gehoord, maar mijn broer werd tijdje geleden na een auto ongeluk in het ziekenhuis opgenomen en morfine deed niks tegen de pijn. Uiteindelijk hebben ze hem gewoon een NSAID gegeven.

Ik denk dat ik dan zo iemand ben. Vorige week de laatste stap genomen en heroine geprobeerd. Ook niets meer dan wat moe en misselijk. Ben daar eigenlijk wel blij mee. Loop nu niet het risico er aan verslaafd te raken want ik heb nu geen reden om het nog een keer te proberen.

Fool

Badass junkie
Dat is een Niet-steroide, ontstekingsremmende medicijn, bijvoorbeeld ibuprofen, aspirine of diclonfenac. Zeker niet sterker dan een zware opiaat. :wink:

Bovenaan