cocaine

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dit slaat nergens op, als je zelfverzekerd wordt is het wel van speed. Daar ga je van slapouwehoeren met iedereen en alles
Ik wordt van coke veel meer zelfverzekerd, bijna hoogmoedig zelfs dan van speed. Ik hoor ook van anderen dat dat bij coke veel meer is als bij speed.

En zoals @AphexTwin vindt ik coke minder “drammerig (het perfecte woord er voor! :thumbsup2: ) en oppepperig als speed.

jetsetlife

Experimenterende gebruiker
Heb je ook bij andere stimulanten last v. paranoia? Of tijdens vorige coke ervaringen?
laatste keer coffeshop een voorgerolde joint gekocht samen met een vriend, na een paar stevige trekjes werd ik paranoia alsof de politie mij achtervolgde of mensen mij raar bekeken. en ben zeker 4uur onrustig geweest door een paar trekken

Martinus

Wijs gebruiker
@Martinus
Na een lijntje coke denken dat iemand je in de gaten houd...

Eigenlijk alleen bij wiet. Coke had ik juist het tegenovergestelde.
Ik heb wel stoned in bed gelegen en gedacht dat een geluid of schaduw in mijn woonkamer een persoon was die er op uit was om mij te pakken.
Dan schrok ik me het zweet op mijn rug.

Dat had ik als kind ook als ik in het donker na bed moest. :P
Alleen dan was het een piraat of een mummie.

Maar ik heb als ik nuchter ben totaal geen last van paranoïde gedachtes.

R

Revolutionair

Gast
nu zelfs als ik koffie drink of een energydrink wordt ik angstig en geprikkelt

Dat is nog erger.
Drugs is niet voor iedereen.
Als je er door slechter gaat voelen of zulke klachten krijgt dan is het misschien niet voor jou.
Je gebruikt het ook maar 3x per jaar coke.
Dus eraf blijven zou geen probleem moeten zijn.

jetsetlife

Experimenterende gebruiker
Dat klinkt mij best verontrustend joh. Iets om in de gaten te houden en indien nodig hulp voor zoeken.

Heb je een voorgeschiedenis van stevig stimulant gebruik?
heb een weed psychose gehad vroeger en ben overstapt naar cocaine met bier
toen een paar keer 3mmc en hexen genomen waarvan ik echt full paranoia van werd. nu met alles wordt ik gevoelig
bier geeft lij lichte angsten zoals koffie en energiedranken

Martinus

Wijs gebruiker
toen een paar keer 3mmc en hexen genomen waarvan ik echt full paranoia van werd. nu met alles wordt ik gevoelig

Das wel jammer. Dat je zo snel angst voel. Bij mij is het door drugs gebruik juist minder geworden. Heb je ketamine wel eens gebruikt? Ik weet eigenlijk niet of dat een angst opwekker is. Bij mij niet in ieder geval.

AcidWarrior

Wijs gebruiker

Ik vrees dat de enige logische conclusie die je kan trekken is: stoppen met drugsgebruik.
Een stofje op z’n tijd kan zeker leuk zijn, maar nou toch ook niet zó leuk om daarvoor je mentale gezondheid op het spel te zetten ...?

hey krijgen sommige ook zo een angstig gevoel na een lijntje cocaine :) alsof je gebruik in de gaten wordt gehouden? het gevoel is sterker dan de positieve effecten van de coke
Ik he meestal het gevoel dat er mensen rond men huis lopen en het kleinste lawaaitje maakt me al schrikken. (Dit wel na 3/4 gr op een dag)

Babbanem

Belezen gebruiker
Ik he meestal het gevoel dat er mensen rond men huis lopen en het kleinste lawaaitje maakt me al schrikken. (Dit wel na 3/4 gr op een dag)

Ja als je 3 a 4 grammetjes wegwerkt wordt je vanzelf wel een beetje schichtig schrikkerig en paranoide.

Bovenaan