Cocaine + XTC

francisr8

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen!

Binnekort is er een hi-tech, dark-psy, goa feestje in het bos! Dit valt jammer genoeg samen met een drum n bass feestje.

Ik ga die nacht naar allebij de feestjes. Ik zou gaan van 8-12 naar het goa feestje en daarna naar het dnb feestje.

Ik zou graag op het goa feestje een paar lijnen nemen tot 11 uur en als ik dan aankom op het dnb feestje een pil nemen. Mijn vraag is of de sos die ik in het begin genomen heb een effect gaat hebben op de pil die 2,5 uur later inslaat.

Mvg. Francis

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Je gaat veel minder voelen door de sos die je voordien genomen hebt. Je blijft er helder van waardoor je weinig van je pil gaag merken.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Pep en XTC vind ik wel lekker samengaan op zich, maar coke en XTC daarentegen niet helemaal. Coke is wat te gejaagd om te combineren met MDMA. Echter als je een paar uur wacht valt het wel mee, dan is het wel weer uitgewerkt. Het is wel extra belastend inderdaad. Ga je ook nog bier drinken?

Fool

Badass junkie
Ja, dat gaat het. Je kunt beter een blikje redbull extra wegtikken, denk ik.

Bobsos

Newbie
Hallo iedereen!

Binnekort is er een hi-tech, dark-psy, goa feestje in het bos! Dit valt jammer genoeg samen met een drum n bass feestje.

Ik ga die nacht naar allebij de feestjes. Ik zou gaan van 8-12 naar het goa feestje en daarna naar het dnb feestje.

Ik zou graag op het goa feestje een paar lijnen nemen tot 11 uur en als ik dan aankom op het dnb feestje een pil nemen. Mijn vraag is of de sos die ik in het begin genomen heb een effect gaat hebben op de pil die 2,5 uur later inslaat.

Mvg. Francis
Ik zou ook graag zo een feest willen bezoeken. Hoe kan ik er achterkomen waar en wanneer zulke feesten plaatsvinden?

BlijeChick

Belezen gebruiker
Het lijkt mij niet zo verstandig beiden op 1 avond/dag te nemen. Zoals al eerder genoemd, het is dubbelop aanpoten voor je lichaam. Feitelijk is cocaïne een aanslag op (oa) je dopamine en noradrenaline, ook een beetje op je serotonine. Als je daarna aan de xtc gaat wordt dat dubbelop belastend voor je lijf, gezien door het gebruik van xtc ook aanspraak wordt gedaan op deze 3 stoffen.

@Bobsos lijkt mij partyflock even checken? of Google, is uw beste vriend :confused:mile:

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Je gaat veel minder voelen door de sos die je voordien genomen hebt. Je blijft er helder van waardoor je weinig van je pil gaag merken.
Je merkt ook de comedown van de coke, verpest het opkomen van je pilletje. Geen aanrader, beter alleen een pilletje, gewoon een paar biertjes op dat eerste feestje, niet te veel. Mijn gedacht.

Persoonlijk zou ik de xtc op het goa feestje gebruiken.Vind de roes van X veel beter samengaan met psytrance en omgekeerd het strakke van de sos veel geschikter voor drum n bass maar dat moet je voor jezelf uitmaken natuurlijk...en indd best niet combineren die twee.Misschien gewoon een pilletje extra aanschaffen en het bij mdma houden voor de hele nacht?

Ik zou ook graag zo een feest willen bezoeken. Hoe kan ik er achterkomen waar en wanneer zulke feesten plaatsvinden?
Dit zijn meestal clandestiene feestjes waarvoor je de juiste mensen moet kennen.Op internet zijn echter genoeg legale goa's te vinden,trek daar eens naartoe,leer er wat mensen kennen en dan is de kans groot dat ze je achteraf op de hoogte brengen als er eens een "geheim" feestje plaatsvind.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wat is goa? Ik ken het als plaats in India en als Musical, maar dat zal wel niet hahaha.

PakTaxi

Experimenterende gebruiker
Waarom is die goa muziek zo druk en heftig, terwijl de muziek die vroeger met lsd kwam gwn chill is en met meer sfeer wordt gebracht? Ik krijg echt gewoon hoofdpijn van het idee dat ik daar sta op een feest.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Waarom is die goa muziek zo druk en heftig, terwijl de muziek die vroeger met lsd kwam gwn chill is en met meer sfeer wordt gebracht? Ik krijg echt gewoon hoofdpijn van het idee dat ik daar sta op een feest.

Ja haalt de woorden uit mijn mond. Ik denk dat ik op mijn favo party drug xtc al zenuwpatiënt word van deze muziek, laat staan met een psychedelica :tearsofjoy:

Ik vind, net als de meesten hier, coke en xtc ook geen perfecte combinatie. Mocht je het toch willen gaan doen dan adviseer ik je eerst de XTC te nemen en een paar uur later pas de coke. Eigenlijk is het zonde, maargoed. Ik pakte altijd wat coke bij, als ik te hard ging op de XTC. Vind coke sowieso een overtrokken drug, tenzij je op een decedant feestje bent beland waar de sfeer er naar is.

BackWooD

Newbie
Precies zoals langspeelplaat zegt:

Vind coke sowieso een overtrokken drug, tenzij je op een decedant feestje bent beland waar de sfeer er naar is.

Dat is precies wat coke is voor mij. Het effect wordt zo overdreven door alle 'stoere' films die zijn gemaakt. Cocaïne wordt leuk als je met een groep mensen zit te drinken en aan de praat raakt over van alles. De hele sfeer van 'iets doen wat niet mag' met cocaïne is eigenlijk wat zorgt dat ik het spannend vind om eens te doen.
Het effect van XTC is vele malen indrukwekkender en bijzonder (en ook nog eens voor véél minder geld)
Het combineren ervan, tja, daar is al genoeg goeds over gezegd hier, maar ik verval graag in herhaling... Na een dag op de techno te hebben gepompt met alleen MDMA en toch echt er doorheen zat, dacht ik mezelf weer op te krikken met was SOS, nou, dat was zonde van de poen want het hielp echt voor geen moer.
En je goede-pil-gevoel verzieken met SOS zou ik zeker niet aanraden... Dus, tja hou je geld in je zak en probeer zo lang mogelijk te surfen op je pilletje door heel goed en tijdig te doseren.

Bovenaan