Cocaine icm mefedrone

Autimeister

Newbie
Dag allemaal,

Ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft met het gebruik van cocaïne icm mefedrone? Beide snuiven.
De vraag komt er doordat ik momenteel in het bezit ben van een kleine hoeveelheid cocaïne en verder enkel aan mefedrone kan geraken.
Dus eerst cocaïne en erna mefedrone zou het zijn.
Aan te raden of eerder riskant?

Nathaniel

Wijs gebruiker
Geen ervaring maar vanuit gezondheid is het combineren van uppers, zeker een dopa en sero releaser/uptaker/inhibbitor (sorry ben geen bioloog of chemicus) nooit aan te raden.

Ik denk dat het effect van coke ook het love gevoel van mephedrone vermindert, zoals dat bij de combi met mdma bijvoorbeeld ook het geval is. Beetje zonde.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Door de combinatie van cocaïne en 4-MMC loop je mogelijk iets meer kans op hart- en vaatproblemen. Waarschijnlijker is dat je minder van de 4-MMC voelt als je eerst cocaïne neemt.
Misschien is een betere oplossing als je gewoon een klein beetje coke neemt, en geen 4-MMC? Ik weet het.. stoppen met stims kan lastig zijn door de cravings enzo. Maar een kleinere hoeveelheid is altijd een beter plan :wink:

OtherShore

Badass junkie
Wat bedoel je mefedrone? Ik heb begrepen dat deze term in België ook gebruikt wordt voor 2-mmc en 3-mmc.

Autimeister

Newbie
Door de combinatie van cocaïne en 4-MMC loop je mogelijk iets meer kans op hart- en vaatproblemen. Waarschijnlijker is dat je minder van de 4-MMC voelt als je eerst cocaïne neemt.
Misschien is een betere oplossing als je gewoon een klein beetje coke neemt, en geen 4-MMC? Ik weet het.. stoppen met stims kan lastig zijn door de cravings enzo. Maar een kleinere hoeveelheid is altijd een beter plan :wink:
Dat was idd de reden van mijn vraag, omdat ik op voorhand al wist hoe het me de craving ging zijn. Maar uiteindelijk toch gehouden op enkel een klein beetje coke omdat er ergens een slecht voorgevoel was.

Bovenaan