Cocaine gebruik / neus

Koek-waus

Newbie
Hey,

Ik heb een tijdje XTC gedaan, dat gestopt en nu misschien eens in de 2 maanden voor de échte fun weer eens doen.
Een tijd daarna ben ik begonnen met voorzichtig gebruik van cocaine via de neus. Het is ongeveer 4 maanden geleden. Het begon met de eerste 2 maanden ongeveer een halve gram per weekend dus zaterdag en zondag. Daarna is het iets omhoog gegaan tot laten we zeggen 0,75 tot een hele gram per weekend. Heel af en toe is het zo geweest dat ik tussen de weekenden door een avondje met vrienden een klein beetje gebruikt heb - dit is dan van de weekend "batch".

Kan het kloppen dat na zo'n korte tijd van matig-redelijk gebruik je al een gaatje in je tussenschot kan hebben? Nou ja, het is meer een retorische vraag want ik voelde afgelopen weekend toen ik ging slapen - en mijn neus aan 1 kant wat vol was - toch een rare sensatie.

En daarbij voelde ik 100% zeker een klein briesje op een plaats waar ik nog nooit wat had gevoeld, daarbij voelde ik in mijn neus aan de "dichte kant" toch de kou als dat er echt wat lucht langs ging. En toen ik op de andere kant ging liggen was het precies hetzelfde maar dan andersom.

Heb ik dan sowieso al een "zwakker" tussenschot als de meeste mensen? Ik heb er nu verder geen last meer van, dus het gaat wel weer een beetje dicht blijkbaar. Het lijkt me logisch dat wanneer ik toch doorga het steeds weer open gaat en dicht en op en en dicht - waar het op een gegeven moment gewoon niet meer dicht gaat. Dus ik zal het in ieder geval niet meer doen.

Ik sta open voor alle reacties!
Alvast bedankt.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Met de hoeveelheden cocaïne die jij hebt genomen lijkt het me echt heel erg sterk dat je een gaatje hebt gehad in je tussenschot, zelfs al zou die erg zwak zijn. Dat briesje kan echt van alles zijn en zo snel groeit het niet dicht.

Het zou kunnen natuurlijk maar dan heb je echt een absurd zwakke neus.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Zou je als je dat hebt niet gewoon kunnen voelen als je even goed diep in je neus peutert met je pink ofzo? Volgens mij wel, maar weet het niet zeker. Een briesje zegt niks volgens mij, klinkt eerder wat hypochondrisch imo. Maar anders ga je naar de dokter, dan weet je het zeker.

Koek-waus

Newbie
Oke, het lijkt me sterk dat dat dan het geval is inderdaad - een heel zwak neus tussenschot - als ik af ga op wat mijn directe familie heeft meegemaakt.
Hypochondrisch is een tikkeltje overdreven hoor :) Ik weet er alleen niks van en het voelde even anders, dus dan dacht ik dat het goed zou zijn het even te vragen bij mensen die wat meer deskundig zijn op dit gebied.
Daarbij ben ik ook zeker geen nose picker want daar kan ik niet tegen. Ook niet wanneer ik na een avond van redelijk gebruik een droge neus heb, ga ik niet pulken aan randjes of iets dergelijks wat ook maar van invloed kan zijn op het (verder) beschadigen van de neus.

Ik heb eigenlijk nog een vervolg vraag.

Het zogenoemde gaatje in het tussenschot, zou dat voelbaar moeten zijn? En dus redelijk vooraan in de neus moeten zitten? Zeg 1-1,5 cm ?

Bedankt voor de reacties!

Tufnut

Badass junkie
Beste koek-waus, kijkend naar je andere topic waarin je als een theetante zit te mutsen over overduidelijk debiel gebruik (wekelijks meerdere malen xtc :( ) zie ik hier een langdradig en onzinnig topic aankomen en daarmee doe je jezelf en niemand een plezier.

Nee, na dergelijk beperkt gebruik is de kans bijna nul dat je neusschotje kapot is. Als het wel zo is, dan ben je een enorme uitzondering en dan moet je niet hier zijn, maar bij de dokter!

Verder denk ik dat je eerst maar eens goed in moet gaan lezen over wat verstandig gebruik is. En mss beter maar een tijdje moet wachten tot je er ermee verder gaat. De wijsheid komt hopelijk met de jaren nog een beetje en mij is duidelijk dat je nog wel wat wangebruiken.

Sorry dat ik zo bot doen, maar iemand moet het je zeggen.

alex58

Newbie
Koek-waus zei:
Hey,

Ik heb een tijdje XTC gedaan, dat gestopt en nu misschien eens in de 2 maanden voor de échte fun weer eens doen.
Een tijd daarna ben ik begonnen met voorzichtig gebruik van cocaine via de neus. Het is ongeveer 4 maanden geleden. Het begon met de eerste 2 maanden ongeveer een halve gram per weekend dus zaterdag en zondag. Daarna is het iets omhoog gegaan tot laten we zeggen 0,75 tot een hele gram per weekend. Heel af en toe is het zo geweest dat ik tussen de weekenden door een avondje met vrienden een klein beetje gebruikt heb - dit is dan van de weekend "batch".

Kan het kloppen dat na zo'n korte tijd van matig-redelijk gebruik je al een gaatje in je tussenschot kan hebben? Nou ja, het is meer een retorische vraag want ik voelde afgelopen weekend toen ik ging slapen - en mijn neus aan 1 kant wat vol was - toch een rare sensatie.

En daarbij voelde ik 100% zeker een klein briesje op een plaats waar ik nog nooit wat had gevoeld, daarbij voelde ik in mijn neus aan de "dichte kant" toch de kou als dat er echt wat lucht langs ging. En toen ik op de andere kant ging liggen was het precies hetzelfde maar dan andersom.

Heb ik dan sowieso al een "zwakker" tussenschot als de meeste mensen? Ik heb er nu verder geen last meer van, dus het gaat wel weer een beetje dicht blijkbaar. Het lijkt me logisch dat wanneer ik toch doorga het steeds weer open gaat en dicht en op en en dicht - waar het op een gegeven moment gewoon niet meer dicht gaat. Dus ik zal het in ieder geval niet meer doen.

Ik sta open voor alle reacties!
Alvast bedankt.
Heb je m al laten testen

Bovenaan