Cocaine en Speed

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
wappiedflappie zei:
ide meeste dealers doen er wel wat speed in je pakkie, ook al is het maar een klein gedeelte, je snuift a;tijd wel wat speed mee.

Ja precies want daar zitten sos gebruikers echt op te wachten dat ene beetje pep erbij..mmhhh...Tuurlijk gooien dealers er geen pep doorheen,anders hebben ze binnen een mum van tijd geen klanten meer.

Bollie

Bewuste gebruiker
Skippy zei:
ja dat zal het zijn,dat het slechte coke is, want heb er nooit echt het gewenste gevoel van gehad.
Dan heb je daar ook wel gelijk in, dat je er veel van nodig heb van de speed, ik merk niks van 4 punten, en meestal neem ik er nog 1 drankje bij.. op zich vind niet veel verschillen van elkaar, ik kan trouwens gewoon eten. door de speed krijg ik reuze veel trek in eten, de dag erna stamp ik mezelf helemaal vol :P

skippy... Tegenwoordig vind je bijna geen goede coke meer en als je der hebt, prijs jezelf dan heel gelukkig of juist ongelukkig, want is juist als je coke goed begint te vinden dat je eraan verslaafd raakt.

Had vroeger altijd brol. We legden lijnen zo groot als we met speed zouden doen. Dan keken we naar elkaar en was het van: voel jij iets? Ikke nie, jij?
Jwel een beetje denk ik..
Das geen coke he :tongueout:

Onze nieuwe dealer is een dik stuk beter... Daar trekken we lijntjes van van 5 cm en is het van: waaaaaaaaaaah, damn ik voel mij goed. Geef mij meerrrrr !

Skippy zei:
dat zeg ik, dan zal het wel troep geweest zijn, heb nooit goede speed of coke gehad

Hoe weet je trouwens of het wel echte goede speed, of coke is?
Ik kan het verschil van goede en slechte niet zien of ruiken.. iemand hier die wel een idee heeft?
Ik heb nu speed. en dat ruikt gewoon naar waspoeder :confused: ben al eens eerder belazerd, dus ben wel eens benieuwd waar je dit aan kan zien

goede coke komt van een blok af haha als je een goede dealer hebt kan je dat zien :)

soort plakjes die je zelf nog moet verpoederen...
het is FEL wit en proeft heerlijk :) naar coke en verder niks

en dan voel je niet zoals hier bovenstaat maar je krijgt gelijk een loopneus

voelt binnen enkele seconde je neus verdoven
iets later ook je tanden en keel (zakje uitlikke en pas en koker aflikken)

dan komt een soort brok in je keel (veel of weinig coke maakt niet uit)

en daarna ga je je heeeeeel relaxt voelen

en twijfelen over of je hem voelt bij meer dan een halve gram, NO WAY (behalve als je een die hard gebruiker bent haha)

berbe

Bewuste gebruiker
spliffsnatcher zei:
gewoon al het feit: "i am proud to be a speedjunk"

en de verhalen die je hier soms leest:
thuis voor de pc ff een lijn zitten consumeren --> zielig
beetje speed op het werk, beetje speed elke dag.
Dan blijf je beter weg van dope want dan gebruikt hij jou.

Deranged je zegt zelf dat je een junk bent geweest aan beide produkten.
enige waar jij dus je opinie op baseerd is de verslavingsfactor, kan best zijn dat coke hierin een listigere drugs is.
Maar daar baseer ik mij 0.0 op.

1 maal speed is zoiezo de nacht nadien amper slapen en compleet brak voelen.
1 maal coke is vrij goed kunnen slapen en vrij goed voelen nadien.
1maal coke kopen met speed erin is hardop vloeken omdat je rommel krijgt.

Speed is een vrij ruwe molecule met hoge aciditeitswaarde. Coke is een gerafineerder produkt met subtielere werking en fysisch gezien aangenamere werking. Over de verslavingsfactor zeg ik niets.
Die ligt bij coke nog wel net iets hoger als het op gevoel aankomt., maar de hunker naar drugs controleer je nog altijd zelf.

tenzij je genetisch bent aangelegd om te misbruiken (zeldzaamheid) of tenzij je amper karakter hebt --> grootste deel van junks.

En ook al haal ik de helft van dit forum op men dak --> junks zijn zielig, en dat heeft niets met de soort drugs te maken maar met hoe je je eigen leven aanpakt. Uiteraard gebruik ik af en toe omdat chemie zoiezo een passie is. Maar ik zal nooit geld hoeven stelen voor een grammetje. Soms is er 6 maand tussen dan weer een tweetal weken. Maar nog nooit heb ik maandagochtend verstek gegeven wanneer ik moet gaan werken en nog nooit heb ik zielig heel het land afgezocht naar een grammetje.

dus als je speed en coke wilt gaan vergelijken, hou je eigen verslavingsinvloeden dan voor jezelf en beoordeel de drug objectief op zijn werking. En vergelijk dan wel goeie coke met goeie speed.

van goeie speed ga je zowiezo harder als goeie coke
coke in een stimulant en speed een op pepper

en wat je zegt van 1 maal coke kopen met speed in vies kwaad

kan jet ook ff omkere

1 maal goede speed gehad koop je gewoon geen coke meer

coke is pas een junky loser drugs

Bovenaan