Ik had zelf ook al even online gekeken en er is inderdaad weinig over te vinden, gebruikers\ ervaringen dan althans. Mensen die er wel over schrijven, noemen het een slap aftreksel van het echte werk. Misschien toch maar links laten liggen, maar ben ergens toch wel benieuwd..Ik heb persoonlijk nog nooit cocaine-analogen geprobeerd, wel weet ik dat bij hoge doseringen DMC hartritmestoornissen, benauwdheid en convulsies kunnen optreden. Onzuiver product komt vaak voor.
Meprylcaine is een ouder lokaal anestheticum uit de jaren 40–50. Er is vrijwel geen moderne data over recreatief gebruik.
Bij N-dipropyl-Dimethocaine is online vrij weinig te vinden over potentheid, of werking, heb ik geen info over.
Bedoel je met veel serotonine een MDMA achtig effect of moet ik het meer zoeken in de 3mmc achtige rush? ben je nog van plan om het nasaal te gebruiken?ik heb gister meprylcaine geprobeerd te vapen na een reddit trip report te hebben gelezen. het effect voelt aan als veel serotonine. niet echt wat ik zocht en de smaak is echt vet smerig, alsof je plastic loopt te vapen. zeker geen aanrader.
eigenlijk geen van beide maar ik werd er wel wazig van. verder merkte ik wel dat er spanning op m'n kaken stond. ik denk dat ik t nog wel een keer nasaal wil proberen ja, weet alleen nog niet wanneer. wil eigenlijk wachten tot er wat meer informatie beschikbaar is.Bedoel je met veel serotonine een MDMA achtig effect of moet ik het meer zoeken in de 3mmc achtige rush? ben je nog van plan om het nasaal te gebruiken?
Snap ik. thx voor de info!eigenlijk geen van beide maar ik werd er wel wazig van. verder merkte ik wel dat er spanning op m'n kaken stond. ik denk dat ik t nog wel een keer nasaal wil proberen ja, weet alleen nog niet wanneer. wil eigenlijk wachten tot er wat meer informatie beschikbaar is.
Wat was de roa? en hoelang houden de effecten ongeveer aan?Weekje geleden een keer meprylcaine geprobeert. Opzich leuk maar mijn verwachting lag wel te hoog. Iets meer energie en wel lekker vrolijk en zo maar geen rush zoals met cathonine middelen zoals 4mpd of 3mmc. Wel een gigantisch voordeel ook gelijk. Ik kon stoppen en gaan slapen en dat heb ik vooral met 4mpd nooit gehad. Zeker voor herhaling vatbaar op een feestje. Vooral door dat laatste punt. Geen extreem gevoel dat je wilt bijpakken
Deze vanmiddag geprobeert, 2x 30mg nasaal met een uur ertussen. Geen merkbaar effect. Behalve pijn in de neus en verstopping en een verdoofd gehemelte. Dat dan weer wel.dpDMC: N-dipropyl-Dimethocaine
Ach ja, weer een ervaring rijker, laten we dat maar zeggen, en misschien wat minder breincellen, xdDeze vanmiddag geprobeert, 2x 30mg nasaal met een uur ertussen. Geen merkbaar effect. Behalve pijn in de neus en verstopping en een verdoofd gehemelte. Dat dan weer wel.
Wil een andere keer nog eens oraal proberen maar vrees dat dit een miskoop is geweest, was ik ook wel een beetje op voorbereid..