Cocaïne met glas versnijden?

anno

Newbie
Gisteren wezen zeveren over coke met vriend,
zei ie opeens hey: je moet eens kleine kleine glascherfjes tussen je coke smijten.

Ik van wtf ''glascherfjes''

Shijnt dat je dan kleine wondjes krijgt in je neus en dat de coke direct verdwijnt in de wondjes voor strakker gevoel???

iemand enige rare ervaring ermee :stoned:

Frisko

Badass junkie
zeggen wel dat ut zo is,maar ik betwijfel het,er zijn sowieso slijmkanalen in je neus,en hier word het ook vrijwel onmiddelijk in opgenomen!!

anno

Newbie
ow nice klopt dus tog,

maare zou tog wel eerst proefkonijn voor me neus zien wille opsnuive.

gistere ook 1ste keer coke gebruikt,nuja stomme beslissing van me :rolleyes:

Frisko

Badass junkie
anno zei:
ow nice klopt dus tog,

maare zou tog wel eerst proefkonijn voor me neus zien wille opsnuive.

gistere ook 1ste keer coke gebruikt,nuja stomme beslissing van me :rolleyes:
ik verwijs je door naar het cocaine gedeelte,zodat je kan zien dat coke gebruik NIET goed is!!!!je rolt erin voor je ut weet,en ik kan er van meespreken!!! :( :( :(

anno

Newbie
Ja idd,ben zelf overgestapt vn green smoke naar coke,

Sta er zelf versteld van, het gevoel alleen al

Maar zeg nu zelf is het leven niet te kort om het niet te proberen.

Frisko

Badass junkie
anno zei:
Ja idd,ben zelf overgestapt vn green smoke naar coke,

Sta er zelf versteld van, het gevoel alleen al

Maar zeg nu zelf is het leven niet te kort om het niet te proberen.
zolang het bij proberen blijft kan ik ja zeggen...

HDA

Bewuste gebruiker
Eerlijk ? Ik vind het idee alleen al om glasscherven bij je coke/speed/whatever te doen ronduit degoutant. Automutilatie !

Als je de glasscherven opsnuift en die komen in je slokdarm en je maag terecht... yuck !

Bal0n

Badass junkie
Oh komop, doe normaal zeg. Het wordt al snel genoeg opgenomen door je neusslijmvlies, die laffe mythe over glas is daar echt niet voor nodig.

anno

Newbie
ja het is idd ziek,zou het nu zelf niet willen proberen zoals frisco al zei,

*** w8 op iemand die het wel probeert***

boy

Bewuste gebruiker
Wat een ontzettende bullshit. Die vriend van jou mag weer terug naar school. Hoe kan je neusslijmvlies nou in hemelsnaam beter functioneren als het beschadigd is? Drugs worden in de neus het beste opgenomen als de slijmvliezen onbeschdigd zijn.

anno

Newbie
naah ja,heb het zelf maar gehoord en d8 er zit wel wat in van die wondjes,

maare idd dikke bullchit dan, nu heb ik het v.e ander gehoord.

Bal0n

Badass junkie
Misschien wordt het wel sneller opgenomen door de open wondjes, maar dat is echt niet merkbaar sneller. Bovendien doet coke al genoeg schade aan je neus, beetjet zonde vna je lichaam om er nog eens glas bij te doen.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
anno zei:
Gisteren wezen zeveren over coke met vriend,
zei ie opeens hey: je moet eens kleine kleine glascherfjes tussen je coke smijten.

Ik zou een tl buis kapot stampen en deze verwerken
in 2gr coke...dan krijg je echt een strak gevoel...zo strak dat je naar het ziekenhuis moet en daar lekker verder strak kunt liggen op een brancard terwijl de dokters je neus leeg kunnen peuteren..terwijl die weer strak staan van het lachen...whahaha wat een gekke opmerking...

cunt

Wijs gebruiker
glas gaan snuiven om het beter op te laten nemen? kom op zeg..!
das echt de grootste bull-shit ooit. kan je het dan echt niet opbrengen om 5min te wachten?
wat balon al zegt. coke beschadigt je neus al genoeg dus laat staan glas scherven.

J0rrit

Badass junkie
khad wel us gehoord dat dealers in pille soms glasvezels doen zodat je wondjes in je maag krijgt en dus ook sneller opgenomen word? zodat je dus blij bent dat die pille zo snel werke en ze dus als " goed " bestempeld?? iemad ooit gehoord of dit waar is?

boy

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
khad wel us gehoord dat dealers in pille soms glasvezels doen zodat je wondjes in je maag krijgt en dus ook sneller opgenomen word? zodat je dus blij bent dat die pille zo snel werke en ze dus als " goed " bestempeld?? iemad ooit gehoord of dit waar is?

Hier gaat ook wel hetzelfde principe op; je maagwand werkt het beste als hij onbeschadigd is. Het zou wel erg vaag zijn als je maag ineens sneller stoffen op zou nemen als hij beschadigd is :smoke:

J0rrit

Badass junkie
ja klopt, maar t klinkt opzich wel logisch, door die wondjes is je maag wand open en komen de stoffen meteen in contact met het bloed

Wortel

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
ER ZIT GEEN GLAS IN DRUGS.

jeez..
Oownee? In speed is al een paar keer TL-Buis aangetroffen! Vriend van me had ook speed met TL-Buis hij HEEL VEEL PIJN aan zijn neus en een ander meisje ook. Oplaten drogen en het glinsterde gewoon. Terug mee naar de dealer gegaan en die had zelf een dikke bloedneus toen hun daar aankwamen.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
Bal0n zei:

jeez..

en ook geen drugs in glas mensen

Weet je het zeker?ik heb wel vaker verschillende keren verschillende drugs in me glas gegooid vroeger hoor.. en niet te zuinig ook...

P.s. Natuurlijk kan er glas in drugs zitten,alleen de sufferd die dit doet
heeft na die ene keer geen klanten meer.Kortom als je dit ondekt heb je met een hele domme dealer te maken.

Bal0n

Badass junkie
slipperman zei:
Bal0n zei:

jeez..
Oownee? In speed is al een paar keer TL-Buis aangetroffen! Vriend van me had ook speed met TL-Buis hij HEEL VEEL PIJN aan zijn neus en een ander meisje ook. Oplaten drogen en het glinsterde gewoon. Terug mee naar de dealer gegaan en die had zelf een dikke bloedneus toen hun daar aankwamen.

Is het getest? Er zijn zoveel stoffen waarvan je neus gaat bloeden, speed ook..

Marcel

Belezen gebruiker
slipperman zei:
Bal0n zei:

jeez..

Grote onzin. In testservices is nog NOOIT glas aangetroffen in speed of coke. Dus bewijs je bewering maar.

Als er glas bij zou zitten zou dit geen versnelde opname tot gevolg hebben (zoals door anderen al gezegd werkt je neus en maag het beste als ze niet beschadigd zijn). Glas zou alleen slecht zijn voor de dealer.

matthijs

Badass junkie
Marcel zei:
slipperman zei:
Bal0n zei:

jeez..

Grote onzin. In testservices is nog NOOIT glas aangetroffen in speed of coke. Dus bewijs je bewering maar.

Als er glas bij zou zitten zou dit geen versnelde opname tot gevolg hebben (zoals door anderen al gezegd werkt je neus en maag het beste als ze niet beschadigd zijn). Glas zou alleen slecht zijn voor de dealer.

Er is nog nooit glas aangetroffen in drugs, maar wordt daar wel op getest. Het ljikt mij dat ze enkel testen op de werkzame stoffen.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Zoiets kan je alleen overkomen als je van een jong onervaren persoon
speed of coke koopt die er zelf nog geen kaas van heeft gegeten en op rare gedachtes komt om er maar een vergruisde tl buis in te gooien.

Kortom. Weet waar je je drugs haalt,en wees er zeker van dat die persoon zelf ze eigen shit ook gebruikt.

Marcel

Belezen gebruiker
@ Mathijs,

Ik heb het nagevraagd en er is wel op getest maar niets gevonden. Ook in het buitenland is het nooit verder gekomen dan vage verhalen.

Frisko

Badass junkie
Marcel zei:
@ Mathijs,

Ik heb het nagevraagd en er is wel op getest maar niets gevonden. Ook in het buitenland is het nooit verder gekomen dan vage verhalen.
idd verhalen om kleine kinderen bang te maken denks^^ :openmouth: :openmouth: :openmouth:

anno

Newbie
Wie smijt er nou glas in zijn coke??? :beer:

idd stom ding om het te doen,na al de reacties.

topic gesloten? :wave:

Bovenaan