Cocaïne inderdaad over rated.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Probeerenleer zei:
Exceptional Insight zei:
Probeerenleer zei:
Ik heb besloten om nooit LSD of dergelijke te proberen. :wave:
Je doet je gebruikersnaam geen eer aan.

Nou...

Ik wil controle houden.
Als je graag de controle wilt houden zou ik paddo's en DPT ook maar van je lijstje afhalen, daar zul je net als met LSD de controle moeten opgeven. Eigenlijk kun je dan alle psychedelica beter overslaan, alleen 2C-B kun je nog wel een beetje controle op houden.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Dat lijstje is zwaar achterhaald zag ik gisterenavond, ik heb eigenlijk zo goed als alles geprobeerd wat ik wil, buiten 2-cb.

Stamt nog uit de tijd dat ik mezelf voorgenomen had om zoveel mogelijk te proberen.

Sterk, die belgen. :tearsofjoy:

Arnie87

Belezen gebruiker
Coke overrated?

Op speed bijv voel ik me super smerig.. ik ga stinken onder de oksels en kan pas na 9 uur slapen ofso terwijl het effect 4uu duurt met een lange comwdown (vies dus)

Met coke slaap ik binnen 90 minuten na laatste lijn ook al was dat 1.5gram...

Ik voel me niet smerig en niet wazig zoals bij XTC bijv.... met X ben je meteen verrot als het uitwerkt.. gadverdamme wat een smerig gevoel is dat... zo hopeloos en braq als wat

Arnie87

Belezen gebruiker
Ik vind cocaine ook geen fuck aan als ik met mensen ben want me gevol voor humor is 0% ... vind het alleen lekker als ik snachts in me eentje zit een film te kijken ... heheh alleen maar positief gevoel dan.. maar overdag vind ik coke een opgejaagd en para gevoel geven.
Als ik er zin in heb is het altijd pas na 10e savonds!

Coke vind ik een chill gevoel geven..... geen egoistisch gevoel ofso...

MeejheM

Badass junkie
dat je je 4x laat naaien.

heb je eigenlijk enig idee wat die andere 95% dan is, want je snuift het wel.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
MeejheM zei:
dat je je 4x laat naaien.

heb je eigenlijk enig idee wat die andere 95% dan is, want je snuift het wel.

@Arnie87
Goede vraag , vooral voor de lezers die geen drugs laten testen (gratis) zie http://www.drugs-test.nl/waar-testen-
Wat ze misschien aan het nemen zijn op dit moment of beter hopelijk. Hoewel 5% erg laag is.. Maar doordat je weet dat het 5% dacht ik je hebt het laten testen daardoor de vraag:
Heb je het alsnog laten testen? En wat waren de resultaten?

XLR8

Newbie
Bij een goeie kwaliteit van coke kan ik het een beetje omschrijven alsof ik xtc heb genomen, natuurlijk niet zo euforisch, muziek is ietsje minder leuk maar tkomt er dicht bij + tlukt nog om men jongeheer recht te laten komen :grin:.

Dag nadien geen kater, of toch zelden dus dat is ook wel fijn :). Ik kan zonder problemen gaan werken, als ik een paar pillen heb genomen ga ik echt kapot & meld ik me meestal afwezig.

Negatieve aspecten zijn er uiteraard ook en dat zijnde de prijs + schade aan je neus op lange termijn.

Kheb echt al vanalles genomen en ik hou het de laatste jaren bij wat coke & weed. Het is allebei nu ook niet gezond maar liever een grammetje coke dan weer in de pillen te vliegen want daar nam ik er echt teveel van per nacht dat ik het deed :/.

Dylanrush

Newbie
De eerste keer coke vond ik het ook maar niets maar na 4 keren het gedaan te hebben vind ik het 1 van de beste drug alleen spijtig dat zo duur is

Bovenaan