Cocaïne inderdaad over rated.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Ik ben verzot op het spul, ik ben dan ook een van de weinigen die GHB echt niks vindt.

De laatste keer XTC Is me slecht bevallen, van hoofdpijn tot misselijkheid en het was al zeker 6 maand geleden dat ik het nog gebruikte.

De hoeveelheid rommelcoke neemt denk ik wel toe.

MeejheM

Badass junkie
ik ben toevallig al 2 dagen bezig om pure capsaine uit gedroogde pepepers the extraheren. leuk experiment. isopropanol in de koelkast levert tot nu toe de grootste witte kristallen op :flushed:

Fool

Badass junkie
MeejheM zei:
ik ben toevallig al 2 dagen bezig om pure capsaine uit gedroogde pepepers the extraheren. leuk experiment. isopropanol in de koelkast levert tot nu toe de grootste witte kristallen op :flushed:
Pas maar op dat je geen bezoek krijgt van de politie, op basis van de wapen- en munitiewet. Je hebt praktisch al pepperspray gemaakt. :wink:

MeejheM

Badass junkie
maak je maar niet druk, het is capsacaine, nog geen pepperspray.

Wet wapens en munitie(cat. II, sexies 6)
6°. voorwerpen, bestemd voor het treffen van personen met giftige, verstikkende, weerloosmakende, traanverwekkende en soortgelijke stoffen, met uitzondering van medische hulpmiddelen en van vuurwapens in de vorm van geweren, revolvers en pistolen, bestemd voor het afschieten van munitie met weerloosmakende of traanverwekkende stof;

dat beschijft volgens mij een voorwerp, welke bedoeld is om de "payload" effectief te gebruiken, zover ben ik nog niet hoor...

ik ben nog de samenstelling, en vorm(viscositeit, drager voor de werkzame ingredienten(ik heb er al 2 meer gevonden die ik ook wil proberen en evt toevoegen aan de mix), houder etcetera.

tot nu toe is het allemaal vrij educatief, de beste pepers uitzoeken, beste solvent voor extractie en methodes voor extractie te zoeken, eerst heb ik bijvoorbeeld aceton, ethanol, methanol, isopropanol en acrylaatbenzine gebruikt om te kijken wat het verschil zou zijn. wat ik zoek is geen rood/oranje prut, maar lange witte kristallen, dat is nu wel gelukt. dus ben ik nou op iets grotere schaal bezig met de extractie.

verder is het nog allemaal theoretisch. ik kan ook gewoon een busje kopen, maar daar is toch niks aan. als laatste staat er dus in de wwm dat het bestemd moet zijn tegen personen te gebruiken, afhankelijk van wat ik in elkaar McGyver zal dat best lastig aan te tonen zijn, misschien wil ik wel een bbq treffen zonder uit mn zwembad te komen...

PS: wel extreem off-topic, als een mod iets wil verwijderen of verplaatsen, laat het even weten, dan kan ik de boel nog copy-pasten voor een topic om verder door te lullen over mn ervaringen.

PPS: Ik zoek nog proefpersonen. nadat ik een halve minuut een natte latex handschoen aanhad ben ik op nitrile overgegaan, dit spul is echt voor bikkels.

SirErick

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
PPS: Ik zoek nog proefpersonen.
Als het iets met coke te maken heeft dan weet je me te vinden, maar ik sla graag een beurt over als je peper(achtige) stoffen in de ogen wilt gaan spuiten.

MeejheM

Badass junkie
iets minder hardcore junkie :)

Ik heb wel gehoord dat sommige mensen een soort hallucinaties kregen van het eten van bijvoorbeeld de carolina reaper peper. dit is nog 10 x sterker.

ik vraag me wel af of die mensen weleens een echte trip hebben gehad.

nou vind ik het wel mooi geweest, dus weer lekker on-topic vanaf hier mensen?

Als je Coke qua ervaring wilt vergelijken met Speed of Mdma snap je het niet. Totaal ander effect. Coke i.c.m. alchol brengt een chemische reactie teweeg waardoor je je eigen zo verdomd lekker gaat voelen. Daarom gaat Coke ook bij 90% van de gebruikers altijd in combinatie met alchohol. Pep betekent hard gaan en niet slapen. Mdma betekent spacen en alles fijn en lief vinden. Coke betekent in 90% van de gebruikersgevallen in een wereld terecht komen die tussen nuchter en totaal van de kaart in zit. Scherp zijn als een mes en tegelijkertijd in een andere dimensie zitten, zonder totaal van de wereld te zijn.

Snowblind

Belezen gebruiker
Las een aantal malen dat bij velen het verdovende effect van cocaïne steeds krachtiger wordt na een paar jaar intensief gebruik. Weet niet of mensen hier dat herkennen. Ik in ieder geval wel. Zit tegenwoordig ook met weinig alcohol erbij al snel waus voor me uit te staren. Best wel tof maar zo wordt dat spul steeds minder geschikt om mee te gaan stappen.

Fool

Badass junkie
MeejheM zei:
maak je maar niet druk, het is capsacaine, nog geen pepperspray.

Wet wapens en munitie(cat. II, sexies 6)
6°. voorwerpen, bestemd voor het treffen van personen met giftige, verstikkende, weerloosmakende, traanverwekkende en soortgelijke stoffen, met uitzondering van medische hulpmiddelen en van vuurwapens in de vorm van geweren, revolvers en pistolen, bestemd voor het afschieten van munitie met weerloosmakende of traanverwekkende stof;

dat beschijft volgens mij een voorwerp, welke bedoeld is om de "payload" effectief te gebruiken, zover ben ik nog niet hoor...
Hmm ja, misschien ook wel. Ik durf niet te zeggen hoe je dit moet lezen.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Snowblind zei:
Las een aantal malen dat bij velen het verdovende effect van cocaïne steeds krachtiger wordt na een paar jaar intensief gebruik. Weet niet of mensen hier dat herkennen. Ik in ieder geval wel. Zit tegenwoordig ook met weinig alcohol erbij al snel waus voor me uit te staren. Best wel tof maar zo wordt dat spul steeds minder geschikt om mee te gaan stappen.

Dat is de reden waarom ik soms niks een hele tijd neem, nu is het ook al drie weken geleden.

Het is een drug waar je snel niks meer aan vindt en het toch doet, tot je er helemaal mee kapt. Ben gelukkig dat stadion voorbij, maar gebruikte tot over een jaar of twee ook gewoon veel te veel.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Timmie94 zei:
ik vind het ook overrated eigenlijk. Vooral vanwege de prijs vind ik het zo overrated. vind het het geld niet waard.

geen behoefte aan slaap en veel willen lullen en je lekker voelen, tsja dan kies ik liever voor x of 4f.

+1

Of koffie , guaraná en andere natuurlijke producten :)
Vond het vroeger wel 'leuk' maar toen koste het ook bijna niets (had toen pech of geluk is maar hoe je het bekijkt) een periode veel gebruikt , gerookt en gesnoven.
Tot ik het zat was dat ritueel van snuiven of roken en dat 'opgefokte' of onaangename gevoel als het uit begint te werken.

Nu gebruik ik het sporadisch , vind het gewoon opgeblazen in media met films nieuws van filmsterren verzin het maar.
Ik heb van die olifant gewoon weer een mug gemaakt en bevalt me prima zo.

Waarom ik het overrated vind staat al hierboven: Voor dat geld voor 1 avond coke, kan ik ook 5 leuke avonden hebben met minder vervelende katers of cravings denk aan LSD,MDMA,Wiet,Benzo verzin het maar.

LSD ben je voor nog geen tien euro een hele dag zoet mee en heb je ook genoeg hoeft niet zo extreem veel te zijn maar bij coke is dat anders , van coke heb je nooit 'genoeg' . Zo zijn er nog heel veel voorbeelden :)

Ja coke met LSD of mdma vergelijken kan appels en peren zijn voor sommige mensen , maar vergeet niet dat het allemaal genotsmiddelen zijn. En het daardoor zo vergeleken mag worden toch?

Peace out

Snowblind

Belezen gebruiker
Tijdloos zei:
Ja coke met LSD of mdma vergelijken kan appels en peren zijn voor sommige mensen , maar vergeet niet dat het allemaal genotsmiddelen zijn. En het daardoor zo vergeleken mag worden toch?

Peace out

For sure. Of het nu voedsel, muziek, beeldende kunst of drugs betreft, smaakvoorkeuren zijn subjectief.
Best wel intrigerend dat de een een bepaalde drug maar zozo vindt en de ander heaven.
Was misschien wel beter geweest als ik het ook over rated zou vinden i.p.v over the top lekker. Kan niet goed uit leggen wat er met me gebeurd tijdens de rush. Word er een soort oermens van in een dimensie waarin de tijd stilstaat. :P

MeejheM

Badass junkie
mijn brein is van mn geboorte af al anders dan de meesten. daarnaast heb ik goede en slechte gewoonten, en medicatie, naast mn eigen keuze stofjes.

ik vind het niet zo vreemd dat coke voor mij niet echt merkbaar is, mijn detectiegrens ligt volgens mij wat hoger omdat ik andere stimulanten gewend ben. van die smerige bijtende stinkende pep moet ik ook behoorlijk wat snuiven voordat ik effect merk sinds ik weer 6-10 mokken koffie drink.

MeejheM

Badass junkie
kninkt als een goed plan, maar je eerdere post dat coke, mdma en speed niet te vergelijken zijn slaat inhoudelijk nergens op, waarom dan zo'n afkeer van een goede trip?

Arnie87

Belezen gebruiker
MeejheM zei:
mijn brein is van mn geboorte af al anders dan de meesten. daarnaast heb ik goede en slechte gewoonten, en medicatie, naast mn eigen keuze stofjes.

ik vind het niet zo vreemd dat coke voor mij niet echt merkbaar is, mijn detectiegrens ligt volgens mij wat hoger omdat ik andere stimulanten gewend ben. van die smerige bijtende stinkende pep moet ik ook behoorlijk wat snuiven voordat ik effect merk sinds ik weer 6-10 mokken koffie drink.

Snuif is 1/2e van een halve gram zul je wel merken..
Ik merkte zelf pas goedwat van coke na de 5e keer ofso... ik vind het veeeel lekkerder dan speed... en je bent meer helderder dan met speed imo.. met speed werd ik ook altijd zwaar para

COKE is top spul!!!!!!!!!! als je maar goeie hebt.. beter dan XTC of pep bij elkaar.... en die kater is ook 1000x minder erg dan met XTC of pep

Arnie87

Belezen gebruiker
MentalFucked zei:
Wat hoor je te voelen van coke?

Als ik coke snuif wordt ik alleen een beetje losser.
Maar daar blijft het ook bij.
Een echte space vind ik maar niet.

Ik snuif liever speed of neem een pilletje dat ik helemaal para ga.

Wat zijn jullie ondervindingen?

Dan heb je waarschijnlijk geen goede.. wees maar blij :) dan blijf je er ook uit de buurt van

Snowblind

Belezen gebruiker
Amateurtje zei:
De enige postzegels dak lik zen die voe den brief. :)

Helaas heb ik doorgesnoven geen speeksel meer om te likken. Gelukkig vinden mijn seksvriendinnen het lekkerder om met een droge tong klaargelikt te worden als we onder invloed van die shit aan het 69-en zijn. :P

Mooi accent trouwens Amateurtje :hearteyes:

SirErick

Wijs gebruiker
Snowblind zei:
Amateurtje zei:

Helaas heb ik doorgesnoven geen speeksel meer om te likken. Gelukkig vinden mijn seksvriendinnen het lekkerder om met een droge tong klaargelikt te worden als we onder invloed van die shit aan het 69-en zijn. :P
Met alle respect, maar het komt nogal raar over dat je dit met de DF-leden deelt in een topic dat niet over seks gaat. Noem me gerust ouderwets of preuts, maar ik ben van mening dat je dergelijke privézaken beter voor jezelf kunt houden.

mikoz

Bewuste gebruiker
SirErick zei:
Snowblind zei:
Amateurtje zei:

Met alle respect, maar het komt nogal raar over dat je dit met de DF-leden deelt in een topic dat niet over seks gaat. Noem me gerust ouderwets of preuts, maar ik ben van mening dat je dergelijke privézaken beter voor jezelf kunt houden.
maakt toch niks uit. Hij verwondt er niemand mee ofzo. Als mensen openlijk praten over zulke zaken vind ik het iig juist mooi :mrgreen:

Snowblind

Belezen gebruiker
SirErick zei:

Heb jou hoog in het vaandel staan Erick. Daarom zou ik je wens best willen respecteren. Wil echter ook Mikoz niet telleurstellen. Wat nu?

SirErick

Wijs gebruiker
Snowblind zei:
SirErick zei:
Heb jou hoog in het vaandel staan Erick. Daarom zou ik je wens best willen respecteren.
Het was geen wens of zo, het was meer een constatering dat ik dat soort praatjes eerder bij een Tokkie-achtig persoon zou verwachten dan bij iemand die een goed stel hersens heeft.

Snowblind zei:
Wil echter ook Mikoz niet telleurstellen. Wat nu?
Gewoon doen, want ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij of zij doet of wilt doen.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
In je onderschrift staat dat je het al gedaan hebt. Of kun je niet lezen?

Ja toch wel.

Maar kristallen vond ik niets. Dus conclusie: dat is niet hoe het moet, ken niemand het zo wél goed vond.

:openmouth:

Bovenaan