CO2 Patronen

Jefferson420

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

Ik heb enige ervaring met lachgasballonnen (N2O). Nu hoorde ik dat sommigen per ongeluk de verkeerde patronen kopen, en dat daar CO2 in zit. Toen heb ik trip reports gezocht over CO2, oftewel carbon, dit leverde wel resultaat op maar dat waren vooral reports uit Amerika, waar ze van die grote tanks met CO2 hebben. Net als de lachgas bij de tandarts daar. Hiervoor gebruiken zij een masker om de CO2 in te ademen. Ik had onder andere dit trip report gelezen: https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=86293

Nu vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met het inademen van CO2 patronen. En dan bedoel ik alleen CO2, en geen mix van CO2/N2O, en met hetzelfde gebruik als lachgas. Dus door in- en uit te ademen via een ballon i.p.v. met een masker, want ik ben benieuwd of dit hetzelfde effect geeft.

Iemand die zijn/haar ervaring wilt delen? Ik hoor het graag!

Fool

Badass junkie
NIET DOEN. Hier haal je géén enkele psychoactieve ervaringen uit, behalve datgene je bereikt met je adem inhouden: zuurstoftekort. Dit is ongelofelijk slecht voor je hersenen en kan zelfs levensgevaarlijk zijn als je het kapje niet op tijd weghaalt.

Jefferson420

Bedankt voor je reactie. Ik dacht dat eerst ook, dat je dan alleen zuurstoftekort krijgt en niet gaat trippen maar gewoon stikt, maar omdat het gebruikt is in therapie en ik verschillende verhalen heb gelezen dat ze dus wel gingen trippen was ik benieuwd. Daarom vroeg ik mensen die hier ervaring mee hebben, bijvoorbeeld per ongeluk CO2 gekocht i.p.v. N2O.
Maar je hebt gelijk, door de zuurstoftekort in je hersenen zal het erg slecht voor je zijn, nog slechter dan lachgas. Maar ik ben nog steeds wel nieuwschierig over het effect en wat er dan gebeurd, ook al ga ik het zelf niet proberen.

Zijn er mensen die dus de verkeerde patronen hebben gekocht en een ervaring willen delen? Ook al is het van: ik had het gevoel dat ik stikte of flauwviel, dan heb ik iig een bevestiging uit een ervaring. Want ik vind het dan nog steeds raar dat het bij therapie werd gebruikt, ook al heb ik hier geen specifieke bron van.

Fool

Badass junkie
Houd je adem maar eens 1.5-2 minuten in, dan ken je het effect wel. Er zijn ook genoeg lulverhalen op het internet te vinden over het trippen op stoffen die je binnenkrijgt door het roken van bananenschillen.

Het enige effect dat ik kan bedenken is een Near-death experience waarbij er grote hoeveelheden N,N-DMT in je hersenen vrijkomt.

Jefferson420

Ja dat is waar, je kan ook nooit weten wat wat je moet geloven op het inernet. En dat het kan komen doordat er DMT vrijkomt, verklaart opzich een hoop omdat de meeste ervaringen wel een soort van near-death experience was.
Bedankt voor je reacties!

Bovenaan