Christal MDMA

Bertpitt

Newbie
Ik heb dit weekend van een vriend van me “Christal” MDMA gekregen. Ik heb op internet het één en ander proberen te zoeken van het middel over de uitwerking. Hoe lang werkt? Het wat voel je? Waar kun je het mee vergelijken? Wat is de juiste dosering? Er valt helemaal niets over te vinden!!

Wie o wie kan mij het een en ander over dit middel, het schijnt namelijk vrij heftig te zijn! Nou kan ik wel zeggen dat ik het één en ander gewend ben maar ik wil altijd eerst voordat ik iets gebruik het mijne er van weten!

Drazzic

Bewuste gebruiker
Christal MDMA :confused: waarschijnlijkt bedoeld hij gewoon pure MDMA kristallen. Dit is gewoon de pure grondstof van XTC pillen. Het is inderdaad heftig spul maar ohhh zo heerlijk :)

Waarschijnlijk heb je een gram gekocht, je kan nu naar de smartshop gaan om lege capsules te halen en dan je gram te verdelen in bijvoorbeeld 10 porties (ieder 100 mg) en die in een capsule doen dan wee je ongeveer hoeveel er in zit. Je kan ook gewoon je vinger nat maken even dippen en op je tong laten smelten, echt heel erg lekker is het niet :grin: dus ik zal er wat drinken bij pakken daarna. Veel plezier.

Je moet gewoon info over XTC zoeken dat is gewoon het zelfde, alleen is het dan in pilvorm en nu puur kristallen/"poeder".

speesgurl

Newbie
hoi

das nou nog is spulletje :hearteyes: .mdma gebruik ik het liefste het is alleen zo moeilijk aan te komen.zou relax beginnen ik gooit het altijd in me drinken en ff roeren en klaar.ik kan er gewoon van slapen en de dag erna alleen een beetje moe verders niks aan de hand.

Re: hoi

speesgurl zei:
das nou nog is spulletje :hearteyes: .mdma gebruik ik het liefste het is alleen zo moeilijk aan te komen.

Ik zelf hou ook van MDMA :sunglasses: is veel beter dan een pilletje.De gevoel dei je krijgt is veel lekkerder en relaxer.Maar het is cker niet moeilijk te krijgen ik heb dat spul over in me kamer liggen :P

doopie

Bewuste gebruiker
Re: hoi

Mr.Narcotic zei:
speesgurl zei:
das nou nog is spulletje :hearteyes: .mdma gebruik ik het liefste het is alleen zo moeilijk aan te komen.

Ik zelf hou ook van MDMA :sunglasses: is veel beter dan een pilletje.De gevoel dei je krijgt is veel lekkerder en relaxer.Maar het is cker niet moeilijk te krijgen ik heb dat spul over in me kamer liggen :P

heheh zou je toch een keer moeten opruimen.

nee maar MDMA is zeker relax

Bovenaan