Chinezen, hoe?

M'n eerste post hier, dus eerst en vooral : hoi iedereen :)

Door een rare loop van omstandigheden vandaag heb ik hier nu een gram heroine liggen.
Hoewel 27 jaar oud en het nooit aangeraakt te hebben ben ik nu eigenlijk toch wel nieuwsgierig ernaar en heb ik na overleg met mezelf besloten het een keertje te proberen.

IV is zowiezo out of the question (panische angst voor naalden en gewoon een kwestie van gezond verstand) en snuiven eveneens wegens een totally fucked up neus en dus wou ik het chinezen. Alleen weet ik niet hoe. Ik heb wat rondgezocht op internet en van wat ik begrijp is het krek hetzelfde als coke (meer dan genoeg ervaring mee) basen. Maar om zeker te zijn had ik toch graag van mensen met wat meer ervaring gehoord hoe dat chinezen nu echt werkt.

Moet ik de heroine prepareren op de één of andere manier zoals bij coke het geval is? Ik heb van dat lichtbruine poeder.
Is roken in een pijpje (als ik al base doe ik het met een pijpje) doenbaar of moet het toch echt met een stukje zilverpapier?
Hoe voelt het? Ik heb echt nog nooit van m'n leven niet eens een enkele korrel H aangeraakt, laat staan in m'n bloedbaan gejaagd, niet omdat ik er zo immens bang van ben ofzo, ik ben er gewoon nooit mee in aanraking gekomen.
Andere dingen waar ik moet op letten/mee rekening houden?

Alvast bedankt :)

speeseend

Wijs gebruiker
leg 1.5 streep apart, flikker de rest weg.

van die 1.5 streep (0.15gr.) maak je kleine streepjes. rook het met rust en probeer naar je gevoel te luisteren, dit werkte bij mij in ieder geval.

speeseend zei:
leg 1.5 streep apart, flikker de rest weg.

van die 1.5 streep (0.15gr.) maak je kleine streepjes. rook het met rust en probeer naar je gevoel te luisteren, dit werkte bij mij in ieder geval.

Heb nog wat langer rondgezocht en uiteindelijk gevonden hoe het moet. Het is dus effectief krek hetzelfde als basen, alleen dan zonder de vieze ammoniakgeur. Vervolgens 2 goeie strepen genomen, opgerookt en voor de rest je advies opgevolgd : heb het in het toilet gegooid en doorgespoeld. Echt zo niet het soort effect waar ik van hou. Bleh, vieze rommel. Ik drink wel een glaasje bordeaux :)

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Zeker knap dat je de drugs kan weggooien voordat je wist of je het gevoel wel of niet leuk zou vinden.

Ik ben zelf nog nooit in aanraking met heroine gekomen maar er veel over gehoord, gezien en gelezen en het klinkt heel erg interessant. maar er zitten zoveel nadelen aan.

Ik wil wel een keer Heroine snuiven om het effect mee te maken. Maar chinezen zou ook kunnen natuurlijk.

Als ik het tegenkom zal ik het proberen, ik za niet actief gaan zoeke ernaar.

iemand anders wel goede ervaringen met chinezen?

:)

Flameon

Badass junkie
LADd zei:
je hebt je drugs weggegooit? :cry: :(

Zoals je leest .... knap als je denkt dat heroine niet voor jou is!
Heroine is de eerste keren altijd heel vies heb ike ens vernomen, maar toch prima dat je het weg gedaan hebt

Angramar Temenos

Badass junkie
Volgens mij kan je ook iets prima chinezen vanaf een lepel. Ik heb dat eens gedaan met DMT, en dat werkte (alhoewel niet zo goed als uit een pijp). Om on topic te blijven.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Fishhead0707 zei:
Zeker knap dat je de drugs kan weggooien voordat je wist of je het gevoel wel of niet leuk zou vinden.

Ik ben zelf nog nooit in aanraking met heroïne gekomen maar er veel over gehoord, gezien en gelezen. Het klinkt erg interessant. maar er zitten zo erg veel nadelen aan...

Ik wil een keer Heroïne chinezen om het effect mee te maken. Maar snuiven zou ook kunnen.

Als ik het tegenkom zal ik het proberen :)

Inmiddels Heroïne weten te bemachtigen. Het plan is om het binnenkort te gaan gebruiken. Te chinezen en eventueel een snuifje te nemen. Daarna net als DecayMaster de rest weg te gooien(of weg te geven)

Ik ben benieuwd, en licht zenuwachtig..

Mensen met goede ervaringen van chinezen?

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik vond het wel relaxt. Wel moeilijk om efficiënt te doen, zou ook eerder een pijp gebruiken dan die kutfolie.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Vigilante zei:
Ik vond het wel relaxt. Wel moeilijk om efficiënt te doen, zou ook eerder een pijp gebruiken dan die kutfolie.

Hmm oke, ik wil toch eerst folie gebruiken mocht dat niets worden dan kan ik altijd me pijp inschakelen. Maar ik ben niet een erge fan van pijpjes.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Pleur die shit echt weg, heb je het verhaal van Berbatov gelezen? Heb je je HEEL goed verdiept in opiaten? Zelfs dan nog is de kans veel groter dat het fout gaat dan niet. Ookal ben ik jonger, ik zou je gewoon op je bek moeten slaan. Dan heb ik het tenminste gePROBEERT je te helpen. Ik was dit aan het typen in PM, maar neen, ik ga het op het forum zetten. Ik snap erg dat je benieuwd bent naar Hero roes en drugs, maar dat is ook de reden waarom bijna elke gebruiker voor de bijl gaat toch. Ik heb nog NOOIT gehoord iemand gehoord die positief is over heroine. Gooi het gewoon weg man, het is het risico niet waard..ik wil je ook gewoon niet zien afglijden om dna ergens in de nacht een hulp forum te zien verschijnen dat je radeloos verslaafd bent aan bruin. Recreatief gebruik? Pfff...niemand start met het gedachte dat hij verslaafd gaat worden, allemaal denken ze dat ze boven de "junks' staan aan het centraal. Maargoed, doe het niet en gooi het nu weg, of is het al te laat?

Vooral naar Fishead bedoelt, want voor TS is het waarschijnlijk al te laat

Fishhead0707

Wijs gebruiker
ik doe mijn best zei:
Normaal zag je bepaalde mensen hier niet bij opiaten.En nu wel,..pas er mee op.Denk goed na of je dit eigenlijk wel wil. :wave:

Ik voel me aangesproken, vandaar onderstaande reactie.

NorthernLightBE zei:
Pleur die shit echt weg, heb je het verhaal van Berbatov gelezen? Heb je je HEEL goed verdiept in opiaten? Zelfs dan nog is de kans veel groter dat het fout gaat dan niet. Ookal ben ik jonger, ik zou je gewoon op je bek moeten slaan. Dan heb ik het tenminste gePROBEERT je te helpen. Ik was dit aan het typen in PM, maar neen, ik ga het op het forum zetten. Ik snap erg dat je benieuwd bent naar Hero roes en drugs, maar dat is ook de reden waarom bijna elke gebruiker voor de bijl gaat toch. Ik heb nog NOOIT gehoord iemand gehoord die positief is over heroine. Gooi het gewoon weg man, het is het risico niet waard..ik wil je ook gewoon niet zien afglijden om dna ergens in de nacht een hulp forum te zien verschijnen dat je radeloos verslaafd bent aan bruin. Recreatief gebruik? Pfff...niemand start met het gedachte dat hij verslaafd gaat worden, allemaal denken ze dat ze boven de "junks' staan aan het centraal. Maargoed, doe het niet en gooi het nu weg, of is het al te laat?

Bedankt voor je bezorgdheid. Ik hoor van meerdere mensen dat ik "gek" ben om heroïne te willen gebruiken. Ik zie zelf ook wel in dat dit niet iets is wat je niet zomaar even doet. Ik heb het idee dan ook al meer dan 4 jaar in mijn hoofd zitten. En ben nu voor het eerst in staat om het überhaupt te kunnen gebruiken(omdat ik het heb weten te bemachtigen).

Het is zeker goed om mensen te waarschuwen tegen heroïne, omdat het zeer verslavend zou zijn(dit ontken ik ook zeker niet). Ik ga hier dan ook niet prediken dat ik niet verslaving gevoelig ben, of dat ik het wel even 1 keer doe en verder niets aan over hou. Nee dat zou hypocriet zijn en waarschijnlijk niet realistisch.

Maar wat ik wil wel zeggen is het volgende: Elke drugs kan voor ieder persoon verslavend zijn. En of je gek bent om heroïne te willen gebruiken? Ja waarschijnlijk wel! Maar ben je niet net zo gek als je überhaupt drugs gebruikt? In zo'n grote mate dat het niet onder "recreatief" gebruik valt?

Ik heb genoeg ervaring met drugs. Ik weet hoe mijn lichaam & geest reageert op drugs. Het is niet dat ik voor het eerst drugs gebruik en meteen naar de heroïne grijp.

Maar goed het feit blijft, dat je waarschuwing volkomen terecht is.

Mocht ik inderdaad verslaafd raken, dan ben ik de grootste eikel aller tijden. Maar als ik de kracht & discipline in me heb om het gewoon één keer te proberen. Het effect te bekijken. Vervolgens bij een negatief effect, het door de wc te spoelen(of weg te geven).

Dan te gaan prediken tegen iedereen die het zelfde "gekke" idee in zijn hoofd heeft, en hopen dat deze drugs nooit meer gebruikt gaat worden.

Of als het effect bevalt dat ik het nog een tweede keer zal doen, dan de rest zal weggeven/weg gooien. De ervaring ga koesteren en er nooit meer naar om ga kijken.

Hoe dan ook bedankt voor je waarschuwing, ik hoop dat deze uiteindelijk niet voor mij van toepassing zal zijn!

Noem me hypocriet, gek of naïef. Maar dit is hoe ik het zie, op basis van wat ik weet over mezelf en drugs.

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
Hoi Fishhead0707.Ik ga niet zeggen dat 1-x slecht zou zijn.Maar wat erna,...Bij mij ging dat ook zo ongeveer.Eerst 1-x.Toen 3-weken later weer wat.En langzaam aan elke week.En later elke dag.ik was toen ongeveer een jaar verder.En nog vond ik dat ik geen probleem had.Mede omdat ik het toch wel kon betalen.Later dus niet meer,en allesverzonnen om aan dope te kunnen komen.Je kunt dope niet vergelijken met al die andere drugs die je hebt gehad.Jij gaat niet weten hoe je lichaam en geest gaan reageren.Je gaat het toch wel doen,want je hebt het al.Of ik hoop dat het troep is,of dat het je niet bevalt.Want als het wel bevalt,..wees dan sterk om het toch maar niet te doen.Maar waarom nu eigenlijk dope dan.!!. Zodat je later kunt zeggen dat je dat ooit hebt gehad.Dit is geen stoere drug,maar een hele vieze insluiper.Denk er aan. :wave:

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
NorthernLightBE zei:

Netjes gezegd,. :wink:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Het is zeker goed om mensen te waarschuwen tegen heroïne, omdat het zeer verslavend zou zijn(dit ontken ik ook zeker niet). Ik ga hier dan ook niet prediken dat ik niet verslaving gevoelig ben, of dat ik het wel even 1 keer doe en verder niets aan over hou. Nee dat zou hypocriet zijn en waarschijnlijk niet realistisch.

Dus je zegt dat 1maal gebruik niet echt realistisch is. Dus maw je verwacht zelfs meerdere keren te gebruiken? ...... als je dan zonodig je leven wilt wegsmijten om een ervaring met hero verslaving te hebben, denk dan niet alleen aan jezelf, maar ook gewoon aan je familie, vrienden en hoe je ook hun door de hel stuurt. Hoe slim, leuk, sociaal je ook bent en hoe groot je kennes van opiaten ook is, je bent een mens en een mens heeft zijn zwaktes. En hero raakt je net op die plaatsen.
Maar wat ik wil wel zeggen is het volgende: Elke drugs kan voor ieder persoon verslavend zijn. En of je gek bent om heroïne te willen gebruiken? Ja waarschijnlijk wel! Maar ben je niet net zo gek als je überhaupt drugs gebruikt? In zo'n grote mate dat het niet onder "recreatief" gebruik valt?

Gek? Nee hoor, wel verslaafd. Maar je kan wat dat betreft beter verslaafd zijn aan blowen dan aan heroine.

Ik heb genoeg ervaring met drugs. Ik weet hoe mijn lichaam & geest reageert op drugs. Het is niet dat ik voor het eerst drugs gebruik en meteen naar de heroïne grijp.

Zie wat ik antw op je laatste zin.
Mocht ik inderdaad verslaafd raken, dan ben ik de grootste eikel aller tijden. Maar als ik de kracht & discipline in me heb om het gewoon één keer te proberen. Het effect te bekijken. Vervolgens bij een negatief effect, het door de wc te spoelen(of weg te geven).

Waarom denkt iedereen de kracht en de discipline te hebben om hero de baas te zijn. Ik denk dat ELKE herogebruiker dat dacht, maar dat slecht 0.5% van de gebruikers erin slaagt. De andere 99.5% gaat eerst door de hel.
Noem me hypocriet, gek of naïef. Maar dit is hoe ik het zie, op basis van wat ik weet over mezelf en drugs.

Dit is hoe je het ziet op basis van andere drugs. Maar heroïne is gewoon die andere drugs niet. Ik zelf heb het al soms lastig met de tricks die coke op je brein speelt. Het ene moment ben je vastbesloten het niet meer te doen, het andere moment loop je met een briefje van 50 in je hand te zoeken. Op basis wat ik lees van (ex)gebruikers van heroine, is die mindfuck nog 10000x erger. En het ergste is dat je het niet beseft, uberlink kutspul dus, het risico echt niet waard. Je wilt jezelf testen, het spelen met het gevaar is iets heel leuk, maar niet met zo'n kutdrugs. Want je verliest, misschien niet nu, niet over een week/maand/jaar. Maar op het moment dat je het lastigste gaat hebben er iets kut gebeurd in je leven. Dan grijpt die shit je en laat je niet meer los, en wanneer je het beseft is het veel te laat.

Ik hoop dat hier wat ex-verslaafden dit zien en deze jongen hun ervaring kunnen delen

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
Ik doe mijn best,maar iemand moet het zelf gaan ondervinden wat het is.Hij is toch alvast besloten het te doen.Dat praat je toch moelijk uit iemand zijn hoofd.Ik hoop gewoon dat het hem niet bevalt.

Vigilante

Wijs gebruiker
ik doe mijn best zei:
Vigilante zei:
In een pijp!!!!!!,..vertel mij eens hoe dan.Ik zou niet weten hoe.?

Ik ben in de veronderstelling dat het ook gewoon in een pijp met wat as kan, zoals DMT of crack.

Ikzelf heb een paar jaar geleden een halve gram in 2 avonden achter elkaar opgerookt en tot op vandaag is dat nog steeds het enige, zonder moeite.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Ik reageer even in het algemeen. Ik ga niet alles quoten.

Wat jullie zeggen klopt waarschijnlijk. Het is zeer verslavend en iedereen denkt van te voren dat hij het de baas kan zijn. Maar dit is met elke drugsverslaving zo. Maar het feit blijft dat het gevaarlijk spul is, daarom blijven gelukkig een hoop mensen ervan af. Enkel alleen al om dit risico.

Toch kan ik mijn interesse voor heroïne niet opzij schuiven. Het is niet zo dat ik tegen mensen wil opscheppen oh kijk ik heb heroïne gedaan, nee. Zo zit ik ook niet in elkaar. Ik wil het gebruiken voor het effect en voor de ervaring.

Ik heb een normaal leven met werk, school, vrienden en familie etc. Ik gebruik alleen drugs soms in de weekenden en verder niet. (Afgelopen maanden heb ik wel vaker gebruikt en ook in de vakantie) Maar dit is zeker niet de normale gang van zaken. Zoals veel mensen coke verslavend vinden en hier problemen mee hebben heb ik dat niet. Ik kan volledig begrijpen dat je hier verslaafd aan raakt, maar ik kan het 1 keer doen ervan genieten en er verder niet meer aan komen (Gewoon een paar keer per jaar vind ik coke leuk, maar daar buiten vind ik het niet interessant.)

Natuurlijk is heroïne en cocaïne niet met elkaar te vergelijken.

Het feit blijft dat ik niet kan ontkennen dat er gevaren zijn, dat ik niet kan garanderen dat ik bij die kleine groep hoor die niet verslaafd raakt. Een ding helpt dat ik er niet makkelijk aan kan komen.

Ik vind het goed dat jullie mij proberen te waarschuwen, maar mijn mening blijft het zelfde.

Maar gezien de verhalen zal de kans groot zijn dat de eerste keer "tegen valt" en dat ik er nooit meer naar om kijk. Mocht het effect toch bevallen dan nog zie ik het me niet vaker gaan doen. Maar gewoon bij deze keer houden. (Maar dat zegt iedereen, ik weet het)

Maar zekerheden heb je niet in het leven, drugs in het algemeen kunnen een hoop problemen geven. Dat ontken ik ook niet.

Ik zal proberen mijn ervaring te verwoorden als ik het getest hebt. Dat kan alleen de tijd vertellen hoe dit verhaal afloopt.

scorpioaddict

Experimenterende gebruiker
twenty4seven zei:
Ik ben een heeeeel stuk jonger als jou. Maar 1 ding wat ik 100% zeker weet, is dat ik NOOIT in mijn leven heroine probeer. Niet alleen omdat het "heroine" is, niet alleen omdat het zo verslavend is, maar gewoon omdat het in mijn hoofd staat als een drug waar je niet aan moet beginnen. En ik zou er écht alles voor doen om nooit aan die shit veslaafd te worden... Succes in ieder geval met je stufff.. meer kan ik nie zeggen

Bovenstaande heb ik ook altijd geroepen verder vrijwel alles geprobeerd onder het motto van alles een keer proberen. Nu zit ik vast aan de heroïne probeer er nu vanaf te komen hier vertel ik hoe viewtopic.php?f=41&t=29053 ik wilde dat ik er nooit aan was begonnen. ik kan qua drugs maar 1 advies geven het is bijna allemaal leuk met mate bruin is inderdaad na 1 keer al te erg. en voor mensen die verslaving gevoelig zijn zoals probeer het niet is de enige oplossing
R

Meestal als je voor de eerste keer heroine rookt, op folie, in pijp of sigaret, dat maakt niet uit, word je er behoorlijk ziek van. Dan bedoel ik dat je misselijk wordt en flink over je nek kan gaan ervan. Dat kan opluchten, waarna het daarna over is, maar dat kan ook nog weleens doorgaan, dat kotsen. En dan voel je dus niets van het prettige gevoel dat heroine kan geven. Maar als jarenlange gebruiker van heroine zou ik je aanraden om het dus niet te doen. Want zoals eerder al geschreven in dit forum, het is een insluiper. Je begint misschien met eens een keer roken, en dan eens wat vaker, dan een keer in de week, en zo gaat het langzaam van kwaad naar erger. En voor je het weet, ben je toch verslaafd. De afkick van heroine wens ik niemand toe, en als je dus nog nooit heroine hebt gebruikt, dan raad ik je aan om het ook niet te gaan doen. Hoe het te roken ga ik je ook niet uitleggen, natuurlijk is dit makkelijk te vinden op internet, als je het echt wil, dan vind je dat toch wel, dat weet ik ook wel, maar uitleggen doe ik je het dus niet.
Rook lekker af en toe een jointje, maar blijf van de dope af, als het even kan!

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Ik heb geprobeerd DMT te chinezen nou dat was geen succes en aangezien, ik nu morfine heb weten te bemachtigen. Laat ik de Heroïne wat mij betreft lekker links liggen.

Dus iedereen bedankt alvast voor jullie support en tegengas.. :)

En als ik toch ooit heroine ga doen dan, wordt het snuiven en niet op een andere manier.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
seth zei:
Fishhead0707 zei:
En als ik toch ooit heroine ga doen dan, wordt het snuiven en niet op een andere manier.
Hi, Als je het ooit gaat proberen (ik raad het af maar je bent nu eenmaal een vrije persoon) zou ik toch chinezen in plaats van snuiven. Snuiven komt veel harder aan...

Ik heb al gemerkt dat chinezen totaal niet mijn ding is en dat zeker met heroïne niet meer wil gaan doen. Spuiten is uit ben boze(alleen een keer keta IM) en snuiven vind ik prima(ook al kan op bloedneus en super heftige inslag) maar als ik ooit een keer doe dan snuiven.

maar zie het zeker niet snel gebeuren als het al ooit gebeurd.

W.F.L.

Badass junkie
Fronske zei:
Wat voor glaasje?

Bovenaan