Cbr keuring thc cooh

Elbuddo

Newbie
Hallo,
Ik vraag me af als ik 26 september moet gaan bloedprikken op thc cooh of ik dan slaag voor deze test?
Ik ben 18 augustus gestopt met dampen en zou dan 5,5 week niet meer gerookt hebben tegen die tijd. Nu lees ik allemaal verhalen erover op internet wat me een beetje vaag lijken.

heeft iemand hier ervaring ermee?

mvg,
Elbuddo

Kordie

DF-koning

Dan zit het dus in je vet opgeslagen.
Of dan 5,5 week genoeg is om te ontgiftendurf ik je niet te zeggen.
Maaar je zou eens kunnen google op aantoonbaarheid en thc

Brakka Mang

Badass junkie
Hallo,
Ik vraag me af als ik 26 september moet gaan bloedprikken op thc cooh of ik dan slaag voor deze test?
Ik ben 18 augustus gestopt met dampen en zou dan 5,5 week niet meer gerookt hebben tegen die tijd. Nu lees ik allemaal verhalen erover op internet wat me een beetje vaag lijken.

heeft iemand hier ervaring ermee?

mvg,
Elbuddo
Ligt helemaal aan je hoeveelheid , vetpercentage en je algehele gezondheid.

Elbuddo

Newbie
Dan weet je het zeker (of iets daarna)

Je kan nu vanalles gaan bedenken en je eigen inde ronte speculeren maar je weet het toch niet. En word je alleen maar onrustig van.
Nee dat begrijp ik maar dacht misschien is er iemand wat er meer ervaring mee heeft

N3K0

Badass junkie
Nee dat begrijp ik maar dacht misschien is er iemand wat er meer ervaring mee heeft
Iemand anders zijn ervaring is toch anders.
Diegene kan meer minder of vaker hebben geblowed. Jonger/ouder zijn.
Meer of minder vet hebben. Meer of minder actief zijn.

De vraag is of of 5.5 weken genoeg is voor een bloedtest. En ja je zal het toch nooit weten.
@MyLittlePonyPack vertelde laatst b.v dat haar vriend was aangehouden en een joint had gerookt iets daarvoor maar dat die test prima was en er verder niks uit kwam.

Weer iemand anders vertelde dat die een dag niet had geblowed en dat de test wel weer aansloeg. Dus ja.

Dan is zo een swabje ook weer anders dan bloedprikken enof een urine test ofzo.

Elbuddo

Newbie
Iemand anders zijn ervaring is toch anders.
Diegene kan meer minder of vaker hebben geblowed. Jonger/ouder zijn.
Meer of minder vet hebben. Meer of minder actief zijn.

De vraag is of of 5.5 weken genoeg is voor een bloedtest. En ja je zal het toch nooit weten.
@MyLittlePonyPack vertelde laatst b.v dat haar vriend was aangehouden en een joint had gerookt iets daarvoor maar dat die test prima was en er verder niks uit kwam.

Weer iemand anders vertelde dat die een dag niet had geblowed en dat de test wel weer aansloeg. Dus ja.

Dan is zo een swabje ook weer anders dan bloedprikken enof een urine test ofzo.
Nee ik begrijp het, volgens internet zouden 4 weken genoeg moeten zijn , maar twijfel inderdaad of het wel genoeg is

harryvandesunweb99

Experimenterende gebruiker
Begin van dit jaar ben ik x staande gehouden uit eindelijk ook bloedtest op bureau, is niks strafbaars uit gekomen.

Ondanks dat ik 4 uur daar voor nog klein hasj jointje had gerookt.

Elbuddo

Newbie
Volgens chat gpt zou het meer als voldoende moeten zijn, ben ook al een aantal weken flink aan het sporten hopelijk helpt dat ook wat

Elbuddo

Newbie
Dat is soms lastig als je rijbewijs op het spel staat , maar eindstand is stoppen een paar weken de beste methode

Brakka Mang

Badass junkie
Kan je de zoekfunctie hier ook voor gebruiken, de vraag wordt regelmatig gesteld. Maar zoals al eerder aangegeven het hangt helemaal van jezelf af. Lijkt mij iig dat je redelijk safe zit zolang je geen thc gebruikt.

ljuv

DF-koningin
Hahaha wat hoezo zit hier zo lang tussen je aanhoudign en eerste test das toch facking nutteloos man

ljuv

DF-koningin
Ze hebben me niet aangehouden dus ik weet niet wat je zegt?
Ahhh daar was ik een beetje vanuit gegaan, waarvoor moet je dan komen laten testen? Wist niet dat dat onder andere voorwaarden ook moest soms, sorry.

Ik bedoelde vooral: toch gek vanuit het CBR dat je die test pas zóveel later moet doen als dat betekent dat alles alweer uit je bloed is als je ff je best doet haha🤷🏻‍♀️

Laatst bewerkt:

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Zit je wel safe mee.

Meerdere keren vanuit klinische opname meermaals bloed moeten laten prikken.

Wel was elke keer, heel verschillend hoelang het duurde tot de waardes 0 waren, terwijl mijn thc gebruik gelijk was. Dat was trouwens dagelijks zon 1,5g.

Langste dat het aantoonbaar was is uit mijn hoofd ergens in de 4 weken.

Als jij op dat moment 5,5 weken niet hebt gebruikt, zijn je waardes ofwel 0, ofwel op een verwaarloosbaar niveau.

Ik zou me niet al te druk maken.

Elbuddo

Newbie
Zit je wel safe mee.

Wel was elke keer, heel verschillend hetzelfde tot de waarden 0 waren, terwijl mijn thc gebruik gelijk was. Dat was trouwens dagelijks zon 1,5g.

Langste dat het aantoonbaar was, is ergens in de 4 weken uit mijn hoofd.

Als jij op dat moment 5,5 weken niet hebt gebruikt, zijn je waardes dan 0,of op een verwaarloosbaar niveau.

Dankjewel voor de info, dit geeft me wel een geruster gevoel dan laat die bloedtest ma komen💪🏻😁

Elbuddo

Newbie
Zit je wel safe mee.

Wel was elke keer, heel verschillend hetzelfde tot de waarden 0 waren, terwijl mijn thc gebruik gelijk was. Dat was trouwens dagelijks zon 1,5g.

Langste dat het aantoonbaar was, is ergens in de 4 weken uit mijn hoofd.

Als jij op dat moment 5,5 weken niet hebt gebruikt, zijn je waardes dan 0,of op een verwaarloosbaar niveau.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Maar hoe werkt dat dan…?

Vaak als je rijbewijs kwijt bent (geweest) moet je periodiek weer keuren met een bloedtest. Dan krijg je hem bijvoorbeeld voor één jaar weer terug en moet je het jaar daarop weer schoon getest worden. Soms meermaals tot je definitief weer je rijbewijs terugkrijgt.

Dat soort periodieke controles kan je redelijk ver van tevoren aan zien komen.

Ik weet niet of dat in dit geval aan de hand is. Maar dat is wat ik veelal hoor van mijn verslaafde vrienden.

• Like
Waarderingen: ljuv

DonkeyGonz

Bewuste gebruiker
Jaarlijks eerste 2 jaar. Bij goede keuringen , na 3 jaar weer keuring en erna na 5 jaar keuring. Maar kan per straf anders zijn (als in elke situatie kan anders zijn).

Beetje laat.. maar als tip.

Citroensap staat bekend als een algemeen detox drankje. Veel gezondheidsgoeroes en fitnesspredikanten beweren dat citroensap je lichaam effectief zuivert en gifstoffen afvoert. Experts twijfelen daarentegen aan de ontgiftende werking van citroensap, maar de vrucht bevat gelukkig wel een flinke hoeveelheid vitaminen.

Het is gemeld dat citroensap in staat is om THC af te voeren, zij het dan in verrassend kleine hoeveelheden. Het advies is een eetlepel citroensap te mixen met 500ml water. Neem hier een paar uur lang telkens een slok van. Begin hier een aantal dagen voor je drugstest mee, zodat je 7-8 glazen van deze mix drinkt. Heb je vaak gebruik gemaakt van je vaporizer? Houd dan altijd een fles van dit water bij de hand, zodat je genoeg drinkt.

• Love

ljuv

DF-koningin
Vaak als je rijbewijs kwijt bent (geweest) moet je periodiek weer keuren met een bloedtest. Dan krijg je hem bijvoorbeeld voor één jaar weer terug en moet je het jaar daarop weer schoon getest worden. Soms meermaals tot je definitief weer je rijbewijs terugkrijgt.

Dat soort periodieke controles kan je redelijk ver van tevoren aan zien komen.

Ik weet niet of dat in dit geval aan de hand is. Maar dat is wat ik veelal hoor van mijn verslaafde vrienden.
Ahaaaaa oke oke interessant… want ze snappen toch dat de meeste mensen het heus wel ff kunnen opbrengen om voor zo’n test te stoppen en dat dat dus vrij weinig zegt haha?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ahaaaaa oke oke interessant… want ze snappen toch dat de meeste mensen het heus wel ff kunnen opbrengen om voor zo’n test te stoppen en dat dat dus vrij weinig zegt haha?

Ja dat klopt wel. Je pikt enkel de verslaafden eruit eigenlijk die al best diep in hun verslaving zitten.

Toch wil je absoluut niet in die molen van het CBR terecht komen. Het duurt lang voor je er vanaf bent en krijgt telkens periodiek je rijbewijs terug.

DonkeyGonz

Bewuste gebruiker
Geld machine is het! Al het geld wat daarnaartoe gaat is te veel.. Toevallig is algemeen directeur van het CBR "De Heer" Alexander Pechtold.

DonkeyGonz

Bewuste gebruiker
Hahaha das gevaarlijk he… maar in dat geval: Klinkt als een rare extreem rechtse complottheorie 😜
Ik probeer me rustig te houden w.b.t de politiek maar moet zeggen dat de frustratie door meerdere factoren wel op de proef gesteld word.. Probeer er maar wat humor in te houden :).

• Haha
Bovenaan