cbd olie 10% ??? met of zonder thc ??

dogan

Experimenterende gebruiker
hallo vraagje ik gebruik kratom maar dat word me momenteel te heftig zit er bijna om de dag aan
maar ik las / kreeg ook advies om eventueel cbd olie te gebruiken
nu snap ik dat cbd verhaal niet helemaal ik heb cbd olie gehaald in de reguleren winkel daar staat op 8%
uhh wat 8% ? en er zit geen thc in
verder lees ik op internet een tabel voor startpunt om begin dosering cbd olie te gaan gebruiken
is dit dan andere cbd olie ??? met thc ?? graag meer info hierover thnx
LichaamsgewichtLage doseringGemiddelde doseringHoge dosering
< 25 kg2,5 mg5 mg7,5 mg
25 - 50 kg5 mg10 mg15 mg
50 - 75 kg10 mg20 mg30 mg
75 - 100 kg15 mg30 mg45 mg
> 100 kg20 mg40 mg60 mg

Takeiteasy

Belezen gebruiker
Om het legaal te maken hebben ze HHC olie uitgevonden. Dit stofje is puur chemisch, maar geeft wel degelijk effect. Het nadeel is, dat je dat effect pas na 2 uur bemerkt. Als je dan toevallig meer druppels hebt gebruikt, dan geeft dit een naar effect. Af en toe gebruikt ik het nog wel eens, maar echt niet meer dan 2 druppels. Ik ben over gegaan op roken, omdat je dan meteen het effect voelt. Heb van de druppels, door onwetendheid, wel eens een bad trip gehad, toen ik pas aan het experimenteren was. Ik vind het eng spul, want wat gebeurd er als je het per ongeluk, expres door iemand zijn koffie doet? Dat wil je toch niet weten? Dus: kijk ermee uit is mijn advies.

N3K0

Badass junkie
hallo vraagje ik gebruik kratom maar dat word me momenteel te heftig zit er bijna om de dag aan
maar ik las / kreeg ook advies om eventueel cbd olie te gebruiken
nu snap ik dat cbd verhaal niet helemaal ik heb cbd olie gehaald in de reguleren winkel daar staat op 8%
uhh wat 8% ? en er zit geen thc in
verder lees ik op internet een tabel voor startpunt om begin dosering cbd olie te gaan gebruiken
is dit dan andere cbd olie ??? met thc ?? graag meer info hierover thnx
LichaamsgewichtLage doseringGemiddelde doseringHoge dosering
< 25 kg2,5 mg5 mg7,5 mg
25 - 50 kg5 mg10 mg15 mg
50 - 75 kg10 mg20 mg30 mg
75 - 100 kg15 mg30 mg45 mg
> 100 kg20 mg40 mg60 mg
8% CBD dan he.

Begin met 3 druppeltjes onder de tong.
Wacht een uurtje.
Neem dan nog eens 3 druppeltjes en kijk wat het doet.

Kenmerken van dat het aan het werken is is b.v een droge mond.

Al zijn de druppels vande winkels naar mijn mening onbetrouwbaar (niet perse dat er iets slechts inzit maar, weinig werkzame stof en geen mogelijkheid tot het aanvragen van een rapport)
kun je beter verder zoeken daar waar ze je ook begeleiding geven en waar je eventueel test/labrapport kunt opvragen.

De hamvraag is waarom gebruik je kratom?
En kun je dat waarvoor je het gebruik niet beter aanpakken?

N3K0

Badass junkie
Om het legaal te maken hebben ze HHC olie uitgevonden. Dit stofje is puur chemisch, maar geeft wel degelijk effect. Het nadeel is, dat je dat effect pas na 2 uur bemerkt. Als je dan toevallig meer druppels hebt gebruikt, dan geeft dit een naar effect. Af en toe gebruikt ik het nog wel eens, maar echt niet meer dan 2 druppels. Ik ben over gegaan op roken, omdat je dan meteen het effect voelt. Heb van de druppels, door onwetendheid, wel eens een bad trip gehad, toen ik pas aan het experimenteren was. Ik vind het eng spul, want wat gebeurd er als je het per ongeluk, expres door iemand zijn koffie doet? Dat wil je toch niet weten? Dus: kijk ermee uit is mijn advies.
HHC is sinds kort verboden.
En een reguliere winkel zoals kruitvat en dergelijke zullen waarschijnlijk geen HHC olie inde winkel hebben staan. (Of toegevoegd aan CBD olie)

Takeiteasy

Belezen gebruiker
8% CBD dan he.

Begin met 3 druppeltjes onder de tong.
Wacht een uurtje.
Neem dan nog eens 3 druppeltjes en kijk wat het doet.

Kenmerken van dat het aan het werken is is b.v een droge mond.

Al zijn de druppels vande winkels naar mijn mening onbetrouwbaar (niet perse dat er iets slechts inzit maar, weinig werkzame stof en geen mogelijkheid tot het aanvragen van een rapport)
kun je beter verder zoeken daar waar ze je ook begeleiding geven en waar je eventueel test/labrapport kunt opvragen.

De hamvraag is waarom gebruik je kratom?
En kun je dat waarvoor je het gebruik niet beter

Takeiteasy

Belezen gebruiker
Sorry, ik wilde je citeren, maar is mislukt. Dus je maakt je meer zorgen om je kratomgebruik? De HHC olie is gewoon te verkrijgen in webwinkels. CBD olie is niet psychoactief omdat de THC ontbreekt. Je hebt ook CBN olie. Ikzelf vertrouw dit allemaal niet zo.

Пусто

Bewuste gebruiker
Sorry, ik wilde je citeren, maar is mislukt. Dus je maakt je meer zorgen om je kratomgebruik? De HHC olie is gewoon te verkrijgen in webwinkels. CBD olie is niet psychoactief omdat de THC ontbreekt. Je hebt ook CBN olie. Ikzelf vertrouw dit allemaal niet zo.
Kratom is een opiode achtig middel. als je dat bijna dagelijks neemt is dat wel zorgelijk. CBN onstaat vanzelf als THC afbreekt door licht, lucht of tijd en is mild psychoactief. HHC is synthetisch gemaakt en nu verboden.

Manu76

Badass junkie
Goede CBD olie is niet slecht hoor.

Je kunt zelf wietplanten kweken en als het CBD zaadjes zijn die minder dan 0,4% thc hebben of minder (is misschien moeilijk met zekerheid te stellen) maar dan kun je er gewoon CBD olie van maken.
De plantjes met echt 0% thc bestaan niet, maar zolang de olie minder dan een zeer laag percentage thc bevatten, heet de olie CBD olie.
Je wordt er niet high van en in bepaalde mate rustig. Teveel kun je er eigelijk niet van nemen, het is alleen zonde van je geld want of je nu een paar druppels neemt of een heel flesje naar achteren gooit, het effect zal niet verschillen. (Weet ik toevallig van een bekende die dacht dat ze minder hoofdpijn zou voelen door hele flesje te drinken 😅)

Takeiteasy

Belezen gebruiker
De kratom heb ik afgezworen. Nooit meer. Nu alleen nog af en toe een zelfgemaakte joint. Ik hoef niet stoned te worden, maar het neemt wel de spanning, die ik af en toe ervaar, in mijn maag en buik weg. Hoef maar 1 haaltje te nemen voor het gewenste effect. Beter zo, dan al die synthetische rustgevers. Doe dit echt met mate.

• Like
Waarderingen: XMR

dogan

Experimenterende gebruiker
sorry voor mijn late reactie klopt kratom is een sluipmoordenaar het gaat prima als je er 1 keer per week iets van neemt maar bij mij ging het naar iedere dag afkicken ging moeilijk ik heb zelfs oxycodon genomen om door en dip te komen is momenteel nog verdomd moeilijk heb ook nog standaar antidepresssiva fluvoxamine rivotril ( clonazepam ) en promethazine voor slapen en omdat het zo slecht ging sinds deze week ceroquel of tewel quetiapine
allemaal omdat ik een angst stoornis heb maar ik voel me nu meer een medicijn apparaat en zat erover te denken om de weg van de alternatieve te gaan vandaar dat ik op kratom uitkwam en het legaal was nu denk ik er dus wl anders over ik heb ook oxazepam inzien zonodig maar daar heb ik ong 50 mg per keer voor nodig om enige werking van te hebben pfffffffffff weet het effe niet meer maar thnx zover

Takeiteasy

Belezen gebruiker
De afkick van kratom was een hel. Het heeft maanden geduurd, voordat ik van mijn angsten af was. Had zelfs een angst voor eten opgebouwd. Het herstel verliep zeer langzaam. Mijn darmen hebben het het zwaarst te verduren gehad. Voor mij nooit geen kratom meer!!

• Like
Waarderingen: XMR
Bovenaan