Cbd haartest

Wiz

Newbie
Goedeavond iedereen!

Ik ben een zwaar verslaafde wiet roker geweest.
Heeft moet duren tot ik gepakt werd in de auto met een speekseltest.
Gestopt met THC wiet roken, maar rook wel nog CBD!
Nu moet ik over paar maanden een nieuwe haartest doen omdat de vorige positief was, rookte nog normale wiet dus ik wist dat ver over de lim

Mijn vraag is nu; zijn er hier leden die 6 of meer maand enkel CBD hebben gerookt, en dan een haartest hebben ondergaan?
Alvast bedankt aan degen die hier een antwoord op kan geven!

Vriendelijke groeten
Kwin

Neo-Shulginist

Badass junkie
Goedeavond iedereen!

Ik ben een zwaar verslaafde wiet roker geweest.
Heeft moet duren tot ik gepakt werd in de auto met een speekseltest.
Gestopt met THC wiet roken, maar rook wel nog CBD!
Nu moet ik over paar maanden een nieuwe haartest doen omdat de vorige positief was, rookte nog normale wiet dus ik wist dat ver over de lim

Mijn vraag is nu; zijn er hier leden die 6 of meer maand enkel CBD hebben gerookt, en dan een haartest hebben ondergaan?
Alvast bedankt aan degen die hier een antwoord op kan geven!

Vriendelijke groeten
Kwin
Vaak zit er in CBD-wiet toch nog een beetje THC. Die haartests zijn best wel nauwkeurig, dus ik twijfel of het genoeg geweest zal zijn. Het hangt ook af van de testmethode. Als ze het met GC-MS testen dan kunnen ze sowieso nog wel wat vinden. Bij immuno-assay zal het erom spannen.

• Like
Waarderingen: Wiz

Wiz

Newbie
Das klote man, weet niet welke test ze gebruiken.
Dan hoop ik maar dat de waarden heel laag zijn, kan ik dat wel uitleggen omdat ik lang verslaafd geweest ben 😂

Casrus

DF-koning
Kun je niet gewoon gabber worden?

Hoewel ze dan natuurlijk nooit geloven dat je geen drugs meer gebruikt.

Of Hare Krishna?

Of werkt dat niet zo?

Wiz

Newbie
Ik moet minstens 5cm haar hebben op de dag van de test. Als ik dat niet heb geven ze automatisch uitstel van 6 maanden, wel zonder rijbewijs dan..

Bovenaan