Capsules

klader

Newbie
Dit is mijn eerste post maar ik zit met een aantal vragen, ik wil graag van de mdma die ik heb capsules gaan maken, ik heb zelf wel capsules liggen en heb mdma met een percentage van 84%, wat zou ongeveer een normale dosering zijn met dit percentage. Ik had al een beetje rond gevraagt maar krijg veel verschillende antwoorde, de een zegt 50mg en de ander 100 en zelfs iemand dacht hetzelfde als bij pillen wat rond de 180 zou zitten...

Als iemand me hier meer over kan vertellen zou dat heel fijn zijn.

Alvast bedankt!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dit is mijn eerste post maar ik zit met een aantal vragen, ik wil graag van de mdma die ik heb capsules gaan maken, ik heb zelf wel capsules liggen en heb mdma met een percentage van 84%, wat zou ongeveer een normale dosering zijn met dit percentage. Ik had al een beetje rond gevraagt maar krijg veel verschillende antwoorde, de een zegt 50mg en de ander 100 en zelfs iemand dacht hetzelfde als bij pillen wat rond de 180 zou zitten...

Als iemand me hier meer over kan vertellen zou dat heel fijn zijn.

Alvast bedankt!

Hallo, welkom!
Het gaat om je lichaamsgewicht. Het beste neem je 1 tot 1,5 mg MDMA per kg lichaamsgewicht. Als voorbeeld: stel je weegt 80 kilo, dan is het 80x1,5= 120mg. Dat is een "veilige" dosis die je lekker laat gaan. Het komt niet op een milligram aan natuurlijk. Als je lager doseert kan het een net-niet ervaring worden. Al zijn lagere doseringen echt wel leuk en prettig om eens te proberen. Als je (veel) hoger doseert heb je grotere kans op de negatieve bijwerkingen (te strak staan, opgefokt, kaakkauwen, te warm) en zal de kater/dip wat zwaarder zijn. Ook verhoog je het risico op hersenschade bij hoge doseringen.
Daarbij is niet elke pil even sterk, dus niet elke pil xtc zit op de 180mg. Dat kan variëren van 100mg (komt niet heel vaak voor) tot wel meer dan 300mg per pil. Alleen als je ze laat testen weet je hoe sterk ze zijn. Hoeveel ervaring heb je al met xtc en MDMA?

klader

Newbie
Hallo, welkom!
Het gaat om je lichaamsgewicht. Het beste neem je 1 tot 1,5 mg MDMA per kg lichaamsgewicht. Als voorbeeld: stel je weegt 80 kilo, dan is het 80x1,5= 120mg. Dat is een "veilige" dosis die je lekker laat gaan. Het komt niet op een milligram aan natuurlijk. Als je lager doseert kan het een net-niet ervaring worden. Al zijn lagere doseringen echt wel leuk en prettig om eens te proberen. Als je (veel) hoger doseert heb je grotere kans op de negatieve bijwerkingen (te strak staan, opgefokt, kaakkauwen, te warm) en zal de kater/dip wat zwaarder zijn. Ook verhoog je het risico op hersenschade bij hoge doseringen.
Daarbij is niet elke pil even sterk, dus niet elke pil xtc zit op de 180mg. Dat kan variëren van 100mg (komt niet heel vaak voor) tot wel meer dan 300mg per pil. Alleen als je ze laat testen weet je hoe sterk ze zijn. Hoeveel ervaring heb je al met xtc en MDMA?
Pure m nog nooit gedaan maar met xtc heb ik redelijk wat ervaring en gebruik ik meestal rond de 200mg tot 280mg meestal wel per halfjes, maar aangezien ik van veel hoor dat een vingertje dippe heel vies kan zijn en het meer hallucinerend is dan xtc leek het me een goed idee om er caps van te maken, zelf weeg ik 95 kilo, word het dan niet een erg grote dosering?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Helaas moet ik je uit de droom helpen. Er is geen verschil tussen xtc en MDMA, dat is een hardnekkig broodje aap verhaal. MDMA is de werkzame stof in een xtc pil. Een xtc pil bevat mdma en bindmiddel om er een pil van te maken. MDMA en xtc geven hetzelfde effec omdat het hetzelfde is.
Vingerdip is behalve heel vies ook niet betrouwbaar qua dosering. Dikte van de vinger en hoe diep je dipt maakt verschil. 280mg is een redelijk hoge dosering voor iemand van 95 kg. Als je het echt precies zou willen nemen volgens de richtlijnen van "veilig" gebruik (veilig tussen haakjes want (hard)drugs zijn nooit 100% veilig natuurlijk) dan zou 142,50 mg goed zijn. Maak je er 150mg van is er nog geen nood aan de man denk ik hoor. Het jammere is dat je al aan hogere doseringen gewend bent nu en kan dus een juiste hoeveelheid wat tegenvallen maar dat ligt volledig aan je gemoedstoestand en je mentale instelling.
Hoe vaak gebruik je xtc/mdma?

klader

Newbie
Helaas moet ik je uit de droom helpen. Er is geen verschil tussen xtc en MDMA, dat is een hardnekkig broodje aap verhaal. MDMA is de werkzame stof in een xtc pil. Een xtc pil bevat mdma en bindmiddel om er een pil van te maken. MDMA en xtc geven hetzelfde effec omdat het hetzelfde is.
Vingerdip is behalve heel vies ook niet betrouwbaar qua dosering. Dikte van de vinger en hoe diep je dipt maakt verschil. 280mg is een redelijk hoge dosering voor iemand van 95 kg. Als je het echt precies zou willen nemen volgens de richtlijnen van "veilig" gebruik (veilig tussen haakjes want (hard)drugs zijn nooit 100% veilig natuurlijk) dan zou 142,50 mg goed zijn. Maak je er 150mg van is er nog geen nood aan de man denk ik hoor. Het jammere is dat je al aan hogere doseringen gewend bent nu en kan dus een juiste hoeveelheid wat tegenvallen maar dat ligt volledig aan je gemoedstoestand en je mentale instelling.
Hoe vaak gebruik je xtc/mdma?
Ik gebruik minimaal, alleen bij grote feestjes, ik denk dat ik 1x in de maand en soms 1x in de 2 maand naar een feestje ga, en ik ga ook wel eens nuchter, ik probeer toch een beetje te letten op me serotonine, maar t is dus niet dat ik wekelijks aan de pillen zit

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Je let wel op je gebruik, dat is wel goed hoor. Het beste is wel om echt 3 maanden te laten tussen xtc/mdma gebruik. Dit omdat je hersenen die tijd wel nodig hebben om te herstellen. Zou je een enkele keer je niet aan de 3 maanden regel houden is het niet zo een ramp maar elke maand is redelijk vaak en niet echt minimaal. Dan heb je ook hogere doseringen nodig om iets te voelen. Het is aan jezelf natuurlijk of je je aan die regels gaat houden. Je hebt nu toch wel een antwoord op je vraag gekregen over de dosering van je capsules? Of heb je nog meer vragen? Stel ze gerust hoor, mensen helpen je graag hier.

klader

Newbie
Je let wel op je gebruik, dat is wel goed hoor. Het beste is wel om echt 3 maanden te laten tussen xtc/mdma gebruik. Dit omdat je hersenen die tijd wel nodig hebben om te herstellen. Zou je een enkele keer je niet aan de 3 maanden regel houden is het niet zo een ramp maar elke maand is redelijk vaak en niet echt minimaal. Dan heb je ook hogere doseringen nodig om iets te voelen. Het is aan jezelf natuurlijk of je je aan die regels gaat houden. Je hebt nu toch wel een antwoord op je vraag gekregen over de dosering van je capsules? Of heb je nog meer vragen? Stel ze gerust hoor, mensen helpen je graag hier.
Als ik mdma met een percentage van 84 procent heb moet ik dan nog bij die 141.5mg uitgaan van de 84% of moet ik dan van 100% uitgaan? Dus ipv 141.5 dat je 141.5÷84*100 pakt

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Ik snap zijn vraag wel.
Hier heb ik nooit bij stil gestaan.

Heb misschien het antwoord voor ogen,
Als iemand dit kan bevestigen graag.

Er word vermeld 1-1,5mg per kg
Maar is het advies gebaseerd en getest op de stof
methyleendioxymethamfetamine
De base variant of hci

Base is olie meen ik

Is MDMA apolair of polair?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Er word vermeld 1-1,5mg per kg
Maar is het advies gebaseerd en getest op de stof
methyleendioxymethamfetamine
De base variant of
Dat staat er nooit bij, dus dat weten we niet helaas.

Wat ik wel weet is dat het testcentrum in Nederland altijd uitslagen in base geeft. Dus persoonlijk reken ik altijd met base, want dat is het makkelijkst.

klader

Newbie
Dat staat er nooit bij, dus dat weten we niet helaas.

Wat ik wel weet is dat het testcentrum in Nederland altijd uitslagen in base geeft. Dus persoonlijk reken ik altijd met base, want dat is het makkelijkst.
Maar dit betekent dus dat ik moet uitgaan van het percentage werkende stof, en daarvan 1.5mg/kg van moet nemen dus bij 90kg met een zuiverheid van 84% op: 90*1.5/84*100=160mg?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Maar dit betekent dus dat ik moet uitgaan van het percentage werkende stof, en daarvan 1.5mg/kg van moet nemen dus bij 90kg met een zuiverheid van 84% op: 90*1.5/84*100=160mg?
Klopt helemaal. Dat is dan wel je maximale dosering voor de gehele avond he, dus die kun je in 1 keer nemen. Maar wat ik altijd doe is beginnen met. 1mg per kg en dan ongeveer 2 uur later nog eens 0,5mg per kg.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ok... Mijn opmerking ging echter over MDMA in het algemeen. Dit is niet jouw topic, dus snap niet echt waarom je hier dan over jouw MDMA moet beginnen. We geven allemaal antwoord aan de TS, daar kun je prima je eigen antwoord uithalen zonder dit topic te moeten kapen.
Durf niet echt foto te plaatsen
Je weet dat het niet mag inderdaad, maar los daarvan voegt een foto ook helemaal niks extra's toe aan de opmerking dat je M zuiver is... Waarom toch de hele tijd de drang om hier foto's van je drugs te plaatsen? En waarom blijven provoceren met de opmerking dat je het niet durft terwijl je weet dat het niet mag?
Is dat dan de goede manier?
Hoe je jouw manier van berekenen hebt geschreven was nogal vaag en op meerdere manieren te interpreteren. In principe klopt het mits je er het juiste mee bedoelt. Maar de manier van berekenen zoals de TS hem heeft uitgeschreven is sowieso juist en niet multi interpreteerbaar, dus het best gebruik je die gewoon.

Bovenaan