"Cannabis" (2020) NL docu

Kwak

Bewuste gebruiker
Vandaag de eerste aflevering gezien. Zit er mooi in elkaar.

Cannabis uit 2020
Documentaireserie waarin de opkomst en ondergang van cannabiskoning Johan van Laarhoven wordt verteld tegen de achtergrond van vijftig jaar Nederlands gedoogbeleid.

Op NPO 6 afleveringen.
30 sept - 6 oktober
Woensdag 20:25

Cerberus

Wijs gebruiker
Mooie documentaire inderdaad. Geeft me een beeld over hoe het allemaal tot stand gekomen is.

Interessant! Ook leuk om te zien, die hippie community in de jaren '70 in Amsterdam en Rotterdam!

Dit vond ik ook heel mooi om te zien ja! Zou er graag bij geweest zijn. Nuja misschien bekijken mensen in de toekomst ook beelden van psytrance-feestjes en denken hetzelfde over onze tijd :)
Ik vraag me wel af wat ze bedoelen met "een pilletje" indertijd, gezien ecstacy iets van de jaren 80 is.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Mooie documentaire inderdaad. Geeft me een beeld over hoe het allemaal tot stand gekomen is.

Dit vond ik ook heel mooi om te zien ja! Zou er graag bij geweest zijn. Nuja misschien bekijken mensen in de toekomst ook beelden van psytrance-feestjes en denken hetzelfde over onze tijd :)
Ik vraag me wel af wat ze bedoelen met "een pilletje" indertijd, gezien ecstacy iets van de jaren 80 is.
Ik was er ook zo graag bij geweest! Alleen waren er toen wel veel minder festivals. Er bestond nog geen hiv!
Ja, wat voor pilletje? 🤔

FerdFatoehaus

Badass junkie

Wellicht amfetamine pillen.

joetsie

Badass junkie
Vandaag de eerste aflevering gezien. Zit er mooi in elkaar.

Cannabis uit 2020
Documentaireserie waarin de opkomst en ondergang van cannabiskoning Johan van Laarhoven wordt verteld tegen de achtergrond van vijftig jaar Nederlands gedoogbeleid.

Op NPO 6 afleveringen.
30 sept - 6 oktober
Woensdag 20:25

Tjee wat leuk die oude beelden

Bovenaan