• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Candyflip

Pionier

Experimenterende gebruiker
Hallo DF'ers, ik ben nieuw hier op dit forum en heb mij laatst hier geregistreerd. Ik lees al ongeveer een half jaartje rond op dit forum en heb hieruit veel kunnen leren. Mijn naam is Pionier (liever hou ik mijn naam privé) ik ben 16 jaar en woon in omgeving Eindhoven, ik heb al wat ervaring met drugs o.a MDMA, truffels, wiet, hasj en speed. Ik gebruik het bijna nooit eigenlijk maar deze ervaringen waren mij wel goed gevallen. In de loop ter tijden was ik heel erg geïnterreseerd in psychedelica o.a LSD sprak me heel erg aan, en toevallig kwam ik LSD tegen op mijn pad. Dus heb ik wat LSD ingekocht, ik heb nu 4 keer getript op LSD, maar dat waren hele lichte trips, dus heb ik besloten om mijn 4de trip wat heftiger te maken, dat was me heel goed bevallen, vandaar deze tripreport. Dit is trouwens mijn eerste tripreport die ik ga typen, ik hoop dat jullie er iets van vinden. En commentaar en feedbacks wat beter kan zijn zeker welkom!

Wie: Ik, B en T
Wat: 170ug (getest) en 130mg MDMA. B en T wiet
Waar: Thuis op zolder bij B, en later ook af en toe buiten.
Wanneer: Zaterdag 21 februari 2015

Kwart over 7 nam ik mijn LSD in bij een maat thuis op kamer bij T, ik besloot toch om te gaan trippen om de carnavals vakantie goed af te sluiten. Nadat ik de LSD had ingenomen merkte ik al na een half uurtje dat ik al iets voelde en ik keek naar de lampen kap en jahoor! De eerste visuals kwamen al heel lichtjes opzetten ik zag al kleine patroontjes op de lampen kap. Naarmate de tijd vorderde ginge T en ik naar B. B zat al op zolder met de elektrische kachel aan en gedimde lichten, de sfeer was perfect voor een mooie trip.

Intussen waren de visuals sterk toegenomen en sinds dien ben ik de tijd wat kwijt geraakt, de bodyload nam ook wat toe, ikzelf vind de bodyload wel stimulerend en geen probleem, andere maten van mij die ook lichtjes hadden getript vonden de bodyload zwaar irritant en vervelend, zo vervelend dat een maat van me geen hogere dossisen meer wil nemen :P . Maargoed, ik wist al duidelijk aan de opbouw van de trip dat dit een veel heftigere trip zal gaan worden. Eenmaal toen ik zat in de stoel keek ik naar T, zijn gezicht was al aardig aan het vervormen wat resulteerde in heftige lachkicks :wave: . T begon ook te lachen maar wist niet waarom :P .

Inmiddels zat ik al op de piek en was de trip lekker heftig, oppeens was heel de kamer geel doordat de spotjes gedimt waren. Ik zag ook de allemaal patronen op de muren die vrolijk meedanste op de muziek, ondertussen waren B en T al goed stoned van een blunt. Zelf vind ik Infected Mushroom leuke muziek tijdens trippen ook Shpongle en trance.

De CV's waren echt super mooi, zodra ik mijn ogen sloot zag ik allemaal geometrische lijnen, en later werd het een kamer met super gedailleerde blokken en trappen, allemaal in zwart wit en later ook in kleuren. Ik had nog nooit zo'n intense CV's gehad, ik vind de CV's van LSD veel mooier dan die van truffels.

4 uur later was het maar eens tijd voor de MDMA :mrgreen: , ik had thuis nog M kristallen liggen, ze waren getest op 78%. In het begin van de trip had ik helemaal niet gedacht of ik wel wilde candy flippen, maar aangezien mijn laatste keer MDMA 4,5 maanden geleden was wilde ik dat wel doen. Dus ik fietste in mijn eentje naar huis was best wel spannend was. Ik woon ongeveer 1km van B af dus dat was wel te doen, toen ik naar huis fietste waren de visuals volop bezig. Ik zag allemaal spotlights op de straten en de strepen van de fietspad waren helemaal vervormd. Voorbij rijdende auto's klonken echt super raar (auditieve hallucinaties). Toen ik bij de poort stond was ik eigenlijk wel bang om opgemerkt te worden door mijn moeder dus ik stond ongeveer wel 5 minuten stil doodsbang bij de poort want ik dacht telkens dat er iemand bij de voordeur stond of ik dacht dat er iemand het huis in liep en dat ik zou worden opgemerkt. Maar gelukkig wonen wij een beetje uit de bebouwde kom en wonen we vrijstaand. Dus ik zet mijn fiets heel stilletjes onder het afdak en liep als een ninja een stilletjes om het huis heen kijkend door het raam :) . En jahoor ons mam was nog wakker, en ik dacht shit bij mezelf, want ik wilde echt niet in huis zijn en dat ons mam me zou aanspreken wat ik nog kwam doen en vervolgens raar praten en niet uit mijn woorden komen :mrgreen: . Dus ik liep weer om het huis en keek naar mijn slaapkamer raam, en YES die stond nog op een kiertje open haha. Ik pakte toen mijn ladder en zette die heel voorzichtig net onder mijn raam en klom via de ladder heel stil in mijn slaapkamer. Ik liep heel voorzichtig in mijn kamer op mijn M te pakken en mijn weegschaaltje, toen ik weer via de raam naar beneden klom was ik echt heel erg opgelucht, niemand had door dat ik hier even was om iets te pakken. Dus mijn missie was geslaagt! :grin:

Vervolgens fietste ik weer met een big smile terug naar B om mijn M daar af te wegen. Dus ik plette 1 grote brok van 1gr in kleinere stukken wat al best moeilijk ging onder invloed. Daarna woog ik een brokje af die precies 130mg woog. Dus ik nam dat brokje in mijn mond en beet het kapot in mijn mond, i.d.k waarom ik dat deed maar de smaak was zoo vies :kots: .

Even later wachtte ik het maar af, en vroeg mijn maten of ze mee een rondje gingen lopen en ze gingen akkoord. We hadden best wel een groot blokje om gelopen. Eenmaal terug bij B op zolder voelde ik de M inslaan, alleen ging het even niet de goede kant op. Ik werd oppeens onrustig en raakte lichtjes in paniek, dus ik ging naar buiten om even een rondje te lopen in mijn eentje. Oppeens kreeg ik ook braakneigingen toen ik liep maar dat wist ik gelukkig nog net in te houden. Eenmaal toen ik weer terug was bij B ging het nog slechter, ik begon oppeens super erg te zweten toen ik zat heel mijn rug was nat door het zweet dus ik ging weer naar buiten om af te koelen. Dus ik ging naar buiten en liep weer een rondje in mijn eentje, maar toen kreeg ik het oppeens heel lichtjes in mijn hoofd en liep echt enorm scheef alsof ik een beetje dronken was. Ik dacht bij me eigen dit is niet goed dus ik liep naar een speeltuintje en ging daar zitten op een bankje, en plots ging het stukken beter met me. De visuals leken toen wel toe te nemen ik keek naar een boom die recht voor me stond en ik zag echt alle seizoenen voorbijkomen in die boom, dat vond ikzelf super intens en emotioneel, want ik begreep oppeens die hele boom. Even later gingen mijn ogen ook helemaal trillen en kreeg ik een klapperkaak :tearsofjoy: , dat zag er heel raar uit om trillende ogen te hebben onder invloed van LSD.

Eenmaal weer afgekoelt liep ik weer naar het huis van B en voelde me al een heel stuk beter en zat ik weer lekker in mijn veel, vreemd vond ik wel dat ik oppeens geen trillende ogen en geen klapperkaak meer had, alleen een beetje een aanspannende kaak. Even later gingen we fear and loathing in las vegas kijken :grin: . Het leek wel of deze film helemaal gemaakt was om juist trippend te kijken, af en toe heb ik hysterisch gelachen om deze film en er zaten ook wel wat mindfucks in. Ik heb de film niet helemaal kunnen volgen maar had wel uitstekend genoten van de film. Eenmaal toen de film was afgelopen waren de visuals nog bezig maar net een tikkeltje minder. Ik heb me goed kunnen vermaken met de schilderijen op de muur en de patronen op de bank. Het was ongeveer 4uur en ik ging naar huis, door de ladder in de slaapkamer raam ;p. De LSD was nog goed bezig maar de M voelde ik wel al veel minder. Dus daar lag ik dan in bed, volop genietend van de visuals in het donker en de dansende letters op mijn tablet scherm. Ik wist wel dat ik niet meer kon slapen, dus heb ik maar muziek opgezet en Youtube filmpjes gekeken en Drugsforum rond gelezen.

Op een gegeven moment toen de M uitgewerkt was en ik nog aan het naspacen was in bed kon ik niet meer slapen, het was ongeveer 6uur smorgens en de LSD waren in visuals afgenomen maar ze waren er nog. Ik ging rond 9 uur uit bed en de LSD was voor 90% wel uitgewerkt. Daarna heb ik lekker gedoucht, dat was echt verfrissend na zo'n lange nacht . Toen ik was aangekleed stond ons mam beneden aan de trap en had een verrassing voor me :mrgreen: . Toen ik beneden was stond ons mam helemaal blij met een warm ontbijt voor me klaar, dat vond ik wel aardig maar aangezien ik helemaal geen honger had, had ik maar een paar happen weg kunnen werken en de rest aan ons mam gegeven :grin: . Rond 12uur Ik ging dus weer naar boven en lag weer lekker in mijn bed te chillen en de letters waren nog steeds volop aan het dansen :tearsofjoy: . Het was allemaal wel aangenaam en ik had uitstekend genoten van mijn trip!
Bedankt voor het lezen van dit tripreport.

Alleen wat ik wel miste was dat typische love gevoel van mdma, maar desondanks heb ik zeker genoten van de mdma.

Oja, ik wilde trouwens dit weekend 2c-b doen met B. Het zijn pillen getest op 13mg, jullie krijgen hier ook nog een tripreport van :wink: . Alleen ik weet wel dat er een kruistolerantie zit tussen LSD en 2c-b, zou de tolerantie wel weg zijn na 1 week?

Groetjes, Pionier

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Welkom!

Mooi report , wat een ervaring / verhaal. Goed dat je de setting veranderde toen je niet goed voelde. Werd lekker meegesleept :)

Je vraag over tolerantie: ja is mijn ervaring. LSD zelf moet je minstens maand pauze hebben voor een nieuwe trip.
2-cb heeft waarschijnlijk een stuk minder effectief. Correct me if i'm wrong. Zou je 15-20mg proberen. Of.. als er geen speciaal iets is zou ik een pauze van 2 tot 4 weken houden.

Dank voor het delen van dit avontuur!

Peace

Pionier

Hey, bedankt voor het lezen!
Aangezien na een heftige LSD trip heb ik ook niet echt de behoefte om deze ervaring snel over te doen. Dit weekend is er eigenlijk niks speciaals, dus nog een weekje wachten zal geen probleem zijn :)

Bobsacamano

Badass junkie
Hey leuk report man. Ik kan ook niet wachten om candyflip te doen. Maar eerst mijn eerste LSD ervaring plannen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Nice report! Ik ben al een jaar van plan de candyflip te gaan doen, deze zomer moet het gaan gebeuren :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Welkom op het forum! Leuk reportje. De candyflip lijkt mij echt te gek, denk het ook ergens van de zomer eindelijk een keer te gaan doen.

Fear and Loathing is wel echt perfect om te kijken als je tript, laatste keer LSD heb ik dat ook gedaan na de piek en ik kon totaal niet meer onderscheiden wat trippy was van de film en wat van de LSD kwam.

Ik denk trouwens wel dat je een week na LSD nog kruistolerantie met 2c-b zal ervaren, geen idee of dat veel verschil maakt. Sowieso zal 2cb niet bijzonder zijn zo kort na lsd gok ik.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
leipebaviaan zei:
Hoe zou dat komen Psychedelibee? Werken LSD en 2-CB op dezelfde receptoren?
Alle psychedelica hebben een kruistolerantie met elkaar. Dit komt omdat ze allemaal de 5-HT2A receptor aanspreken. Echter is een groot deel van de tolerantie alweer weg na een week en daarbij is 2C-B niet super effectief in het aanspreken van de 5-HT2A receptor en is een groot deel van het effect van 2C-B te verklaren door andere receptoren. Kortom, er zal wel een zekere tolerantie zijn, maar of dat voor 2C-B een groot verschil zal maken vind ik lastig om te zeggen. Ik heb in iedergeval geen ervaring met psychedelica zo kort op elkaar gebruiken, zeker na een LSD trip neem ik ten minste 2 tot 3 weken een psychedelische pauze.

Pionier

Psychedelibee zei:
Welkom op het forum! Leuk reportje. De candyflip lijkt mij echt te gek, denk het ook ergens van de zomer eindelijk een keer te gaan doen.

Fear and Loathing is wel echt perfect om te kijken als je tript, laatste keer LSD heb ik dat ook gedaan na de piek en ik kon totaal niet meer onderscheiden wat trippy was van de film en wat van de LSD kwam.

Ik denk trouwens wel dat je een week na LSD nog kruistolerantie met 2c-b zal ervaren, geen idee of dat veel verschil maakt. Sowieso zal 2cb niet bijzonder zijn zo kort na lsd gok ik.

Hahaha inderdaad, ik had precies hetzelfde. Ik kon ook niet meer onderscheiden wat van de film was en van de LSD. Ook toen de gezichten vervormde wist ik in het begin wel dat het van de film kwam, maar verder in de film was het heel vaak zo met al die gezichten :tearsofjoy:
Maar wat me opviel in de film was toen die journalist (Raoul duke) en zn advocaat aan het rijden waren er onder bij die oor van Raoul Duke een soort van snee of kieuw zat. Maar ik wist toen echt niet of dat van de LSD kwam of niet :P

Bovenaan